Raport catre comunitate

  • Autor subiect DeletedUser2041
  • Data de început
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser2041

Guest
Cele mai multe sugestii primite din partea comunitatii au fost legate de optiunea de duel. Deoarece cele mai multe pareri au fost negative, vom incerca sa regandim sistemul inainte de a fi prezentat.
O alta problema care a fost discutata este legata de bataliile la fort, modificari ce au fost promise comunitatii vor urma a fi testate pe beta in curand. Din pacate va mai dura ceva timp, am descoperit unele slabiciuni in formulele gandite si va trebui sa modificam anumite valori si calcule.
Acesta ramane insa un subiect important pentru noi care este discutat aproape zilnic. Speram sa aducem noua formula pe beta in cateva saptamani.
Am efectuat anumite modificari si la motivatia de duel dar aceste modificari vor fi active doar pe lumile beta pentru a vedea cum ele influenteaza duelul.
De asemenea am primit multe sugestii legate de bara de prietenie pe care am activat-o in joc. Am gasit cateva imbunatatiri pe care dorim sa le implementam pentru a face aceasta optiune mai prietenoasa si consumatoare de cat mai putine resurse. Pana atunci va fi dezactivata.

In acest moment ne concentram pe doua aspect importante in joc, modul de multiplayer si cresterea nivelului maxim.

Modul multiplayer

In urma cu o luna am prezentat modul multiplayer. Acest modul este aproape gata, mai are nevoie doar de cateva reglaje si imbunatatiri. Am inceput sa lucram deja la sistemul efectiv de lupta . Vom publica in curand cateva imagini si idei grafice pe devblog.

Cresterea nivelului maxim

Am ajuns la concluzia ca cresterea nivelului maxim nu va aduce doar de munca jucatorilor la nivelul maxim, va fi de folos si in alte aspecte ale jocului. Am decis ca acest lucru sa devina o prioritate. Ridicarea nivelului maxim impune nu doar misiuni noi, munci noi, realizari noi ci si cel mai important obiecte noi. Dar am realizat faptul ca nici in acest moment nu avem obiectele din zona nivelelor 50-120 corect distribuite ceea ce ar face introducerea unor obiecte de nivel mai mare de 120 fara rost. Primul pas va fi crearea obiectelor lipsa din zona mentiona mai sus pentru un mai bun echilibru in joc. Avem deja create 279 de obiecte noi pentru acest scop. Pentru a echilibra acest lucru suntem nevoiti sa facem unele modificari la obiectele care exista deja in joc. In special obiectele pentru gat care nu au un nivel anume si pot fi folosite de la nivelul 1.

Mai sunt cateva modificari importante care vor fi anuntate in urmatoarele saptamani.

Misiuni noi

Toti iubim misiunile, unele sunt interesante, altele mai putin interesante dar in general sunt un aspect placut si incitant in joc. Deci vom continua sa implementam misiuni noi in urmatoarele luni. Sunt deja unele misiuni lansate “Scrisoare de nicaieri” sau “Povestea principal 2” care au inceput deja si vor urma si alte parti ale acestei povesti.
In plus vor exista misiuni special pentru jucatorii din zona mediana si superioara a nivelelor care vor incepe in luna noiembrie.

Alte aspect

  • Lucram la o noua interfata pentru noua versiunea de forum Vbulletin 5.
  • Lucram la o noua pagina de start pentru joc.
  • Dorim echilibrarea Circului Calator.
  • Retete noi vor fi create in curand.


Incercam sa publicam periodic un aftfel de raport, deci urmariti acest topic.
 

DeletedUser2041

Guest
Raport catre comunitate partea 3

Draga comunitate,

Astazi publicam al 3 lea Raport catre Comunitate in care vom prezenta lucrurile care au fost realizate si discutate in ultimele 4 saptamani. Cum am spus si in trecut lucrurile prezentate aici nu sunt finale si pot fi modificate oricand.

Update luna Noiembrie


Am anuntat marirea nivelului maxim luna trecuta si de atunci lucram la munci noi, obiecte noi si misiuni noi. Majoritatea elementelor grafice pentru obiecte si munci sunt finalizate si suntem increzator ca vom reusi sa lansam marirea nivelului in acest an.

De asemenea, Povestea principala partea a 3 a a fost lansata si partea a 4 a se afla in faza de traducere acum. Suntem bucurosi de feedback-ul pozitiv pe care l-am primit pentru Povestea principala si de aceea am finalizat deja toate partile din ea. Totusi, dorim sa pastram planul de lansare parte cu parte.

Mai mult, am mentionat modificari ale forumului. Toate ecranele principale au fost redesenate . Asteptam totusi versinea 5.1 de la vBulletin care va repara cateva bug-uri existente in soft.

Modul multiplayer


Pe langa marirea nivelului maxim ne-am concentrate pe modul multiplayer. Dezvoltatorii au facut o treaba buna. Primul scenariu este o vanatoare de ursi, care pe langa un bug care determina ursul sa se comporte ca un iepure fugind mereu de jucatori, este destul de distractiva si in momentul cand voi cititi acest raport ursul va fi deja un grizzly infricosator.


Ne pregatim sa prezentam cateva imagini din modul multiplayer in curand.


Protectia la duel

Am discutat mult despre cum putem salva jucatorii care nu doresc sa fie duelati fara a lasa fara tinte duelistii care isi aleg aceasta clasa de caracter. Cu acest concept toti jucatorii pot fi duelati indifferent daca sunt membrii unui oras sau nu. Acest lucru pentru noi este corect, nu dorim ca jucatorii membrii ai unui oras sa fie dezavantajati fata de cei fara oras. In plus ne-am gandit ca am putea lasa jucatorii sa dueleze nu doar jucatorii din anumita plaja de nivele cat si cei din varful clasamentului de duel. Deci cum se poate proteja un jucator de duel? Duelul este o parte principal a jocului si un lucru pe care jucatorii nu ar trebui sa il poate evita. Am ales solutia Garda de corp pe care multi jucatori au propus-o.
O garda de corp poate fi angajata doar de membrii unui oras si va desfasura toate duelurile caracterului respective. Cat timp caracterul este sub protectia unui garzi de corp acesta nu va pierde puncte de viata in urma duelurilor.
Statisticile si echipamentul garzii de corp vor fi asemanatoare cu ale tale.
Angajarea unei garzi de corp va avea si dezavantaje. In primul rand, garda de corp primeste 25% din banii pe care ii castigi jucand. In plus banii pe care ii pierzi angajand o garda de corp trebuia sa fie minim 500$ pe saptamana. In plus garda de corp va pleca si nu o vei mai putea angaja cateva saptamani daca lansezi un duel atunci cand te afli sub protectie.


Desi agreem idea in general, nu am dezvoltat-o inca deoarece duelul cu o garda de corp a unui jucator este destul de diferit fata de duelul normal cu un jucator si va interactiona intr-un mod negative cu jocul in echipa precum raidul asupra unui oras.


Magazinul

Dupa un timp de gandire am decis sa modifica grafica tuturor magazinelor din joc si sa adaugam de asemenea cate functii interesate, de exemplu functia de cautare. De asemenea vrem sa integram Vanzatorul ambulant in magazin pentru a-l face mai vizibil.
Mai multe informatii vom anunta in curand.



Marirea limitei de obligatiuni


Ultimul lucru din acest raport este discutia legata de limita maxima de obligatiuni. Am discutat argumente pro si contra, nu am luat o decizie finala deci vom publica mai multe despre acest lucru intr-un changelog viitor.






Va multumim anticipat pentru parerile si ideile voastre!
 

DeletedUser2041

Guest
Raport catre comunitate #4

Dragi jucatori,

Sunt primele zile din anul 2014 si speram ca ati supravietuit toti petrecerilor de anul nou si veti incepe noul an fericiti si odihniti.
Cu aceasta ocazie vom prezenta un raport putin diferit fata de celelalte. Pentru ca inca un an s-a terminat profitam de ocazie pentru a privi putin inapoi in anul 2013 inainte de a prezenta unele idei pentru anul 2014.
Devine din ce in ce mai important pentru noi sa pastram o legatura stransa cu voi si sa va prezentam planurile noastre, gandurile si motivele unor decizii, sa aveti timp pentru feedback si sa ne ajutati in final la dezvoltarea unui joc mai bun!

Recapitularea anului 2013


2013 a fost un an interesant. The West 2.0 nu mai este o noutate, ne-am acomodat la noua grafica, noua interfata si caracteristicile noi, dar 2.0 nu a fost finalul planurilor noastre. Anul trecut am modificat nucleul jocului, am facut multe imbunatatiri si am adaugat caracteristici noi. Desigur am luat si decizii gresite, am fost nevoiti sa ajustam, redesenam sau chiar sa punem inapoi caracteristici dupa parcurgerea tuturor parerilor voastre, lucru care de fapt este normal. Citim parerilor voastre si dorim sa luam deciziile bune pe baza lor de cate ori este posibil.

Cel mai mare update din 2013 a fost versiunea 2.03 care a adus multe imbunatatiri cum ar fi butonul “ridica tot” de la piata sau bara de progres la munci. Caracteristicile principale din 2.03 au fost imbunatatirile aduse chat-ului si marcatorii de pe harta. In special chat-ul este acum un instrument bine lucrat si complex care desi a fost criticat la inceput este utilizat intens acum.

Cea mai mare schimbare din acest an a venit cu versiunea 2.04: Modificarea sistemului de munci. Am adunat multe pareri pentru modificarea sistemului de munci, am introdus si testat diverse variante pe serverul beta si am ajuns la o varianta care functioneaza destul de bine acum. Din versiunea 2.04 au aparut cele 3 variante de durata: 15 secunde, 10 minute si o ora.
Jucatorii activi si mai ales cei noi de nivel mic pot progresa mai usor acum folosind muncile de 15 secunde fara a avea perioade mari de asteptare in joc, in timp ce jucatorii care nu doresc sa dea click-uri in fiecare minut pot alege varianta de 1 ora.
Tot acest update ne-a adus notitele si jurnalul de misiuni care este o optiune utilizata intens acum. Mestesugul instant, un nou bonus de logare si o echilibrare a meseriilor, misiuni si multe alte elemente au facut din 2.04 un update important al anului 2013 si un update care a reprezentat un pas mare inainte pentru joc. Pentru ca nu dorim sa mai pierdem jucatorii care din diverse motive nu au putut intra cateva saptamani pe joc am dezactivat stergerea conturilor pentru inactivitate.

In 2.06 am introdus avizierul pentru a gasi mai usor un oras caruia sa te alaturi, optiune pe care o consideram importanta si utila si care va fi imbunatatita in anul 2014.In plus noul toturial ajuta jucatorii noi inregistrati sa devina jucatori pentru o perioada indelungata. Tot in versiune 2.06 au fost aduse imbunatatiri forumului si mici caracterisitici.

2.07 a fost ultimul update major al jocului in 2013 si a adus o marire substantiala de continut a jocului. Au fost adaugate 280 de obiecte noi si au fost rearanjate obiectele in functie de nivel pentru un parcurs mai lin al jocului.
In plus o noua bara de prietenie a fost adaugata care asigura un acces rapid la membrii orasului, aliantei sau prieteni, poti vizualiza progresul lor si sa le trimiti mesaje. Opiniile legate de bara de prietenie nu au fost doar pozitive la inceput de aceea am ajustat-o si am implementat unele dorinte ale comunitatii. Dorim sa o mai imbunatatim de aceea asteptam in continuare ideile voastre.

Un alt lucru important al anului 2013 au fost evenimentele din joc. Au fost 3 mari evenimente pentru Paste, Ziua independentei si Oktoberfest si unele mai mici de Sf Patrick, Valentines Day si ziua prosopului sau altele care au adus obiecte special in joc. Dorim sa continuam si in 2014 organizarea de evenimente in joc, dar vom analiza evenimentele trecute si parerile voastre pentru a le imbunatatii.
Dar 2013 a fost si anul misiunilor. Am inceput sa implementam primele parti din Povestea principal, 10 alte seturi de misiuni si multe altele care sunt pregatite si asteapta sa fie lansate. Am primit un feedback pozitiv pentru Povestea principal si intentionam sa o continuam si in 2014 impreuna cu implementarea altor misiuni noi.


Planuri pentru 2014


Avem multe planuri pentru 2014 in plus fata de mai multe misiuni, imbunatatirea Avizierului sau echilibrarea evenimentelor din joc. Echipa noastra lucreaza acum la Roadmap dupa ce toti Community Managerii din cele 20 de tari ne-au prezentat ideilor lor. Le-am sortat, evaluat si am ales aproximativ 100 din ele pe care le discutam si stabili care vor putea fi implementate in anul acesta.
Dorim sa aducem multe din ele in joc dar in limita posibilitatilor acesta fiind scopul nostru principal, dar desigur vom implementa si ideile noastre.
Cunoasteti deja 2 elemente importante care vor veni in 2014. Marirea nivelului maxim si modul multiplayer. Marirea nivelul este aproape gata si este in prezent testata intern. Va fi introdusa in curand pe serverul beta si asteptam parerile voastre. Acesta va fi primul mare update din 2014.

Modul multiplayer va fi o caracteristica complet noua care necesita mult timp si mult cod nou de scris dar ati putut vedea o prima harta pe Innogames TV. Speram sa puteti testa in curand acest modul. Dorim desigur sa cream mai multe harti pentru modul multiplayer.
Dorim de asemenea sa studiem posibilitatea unor lumi Speed/Eveniment care sa ruleze mult mai repede si cu scopuri stabilite de la inceput. Dorim de asemenea sa continuam lucrul la un nou sistem de duel, batalii la fort si imbunatatiri ale mestesugului si multe alte lucruri pe care le vom prezenta cand Roadmap-ul va fi final.
Planul nostru este sa prezentam Roadmap-ul cat mai repede si sa discutam toate caracteristicile cu voi, sa adunam parerile voastre inca de la inceput si sa va raspundem la eventualele intrebari pentru a avea o imagina clara asupra viitorului.

Privim cu incredere spre noul an, speram ca va fi la fel de atractiv ca anul trecut si speram sa ramaneti in continua cu noi in aceasta calatorie.
Multumim pentru sprijinul acordat si parerile voastre! Continuati asa! :)
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus