DeletedUser2041
Guest
Cele mai multe sugestii primite din partea comunitatii au fost legate de optiunea de duel. Deoarece cele mai multe pareri au fost negative, vom incerca sa regandim sistemul inainte de a fi prezentat.
O alta problema care a fost discutata este legata de bataliile la fort, modificari ce au fost promise comunitatii vor urma a fi testate pe beta in curand. Din pacate va mai dura ceva timp, am descoperit unele slabiciuni in formulele gandite si va trebui sa modificam anumite valori si calcule.
Acesta ramane insa un subiect important pentru noi care este discutat aproape zilnic. Speram sa aducem noua formula pe beta in cateva saptamani.
Am efectuat anumite modificari si la motivatia de duel dar aceste modificari vor fi active doar pe lumile beta pentru a vedea cum ele influenteaza duelul.
De asemenea am primit multe sugestii legate de bara de prietenie pe care am activat-o in joc. Am gasit cateva imbunatatiri pe care dorim sa le implementam pentru a face aceasta optiune mai prietenoasa si consumatoare de cat mai putine resurse. Pana atunci va fi dezactivata.
In acest moment ne concentram pe doua aspect importante in joc, modul de multiplayer si cresterea nivelului maxim.
Modul multiplayer
In urma cu o luna am prezentat modul multiplayer. Acest modul este aproape gata, mai are nevoie doar de cateva reglaje si imbunatatiri. Am inceput sa lucram deja la sistemul efectiv de lupta . Vom publica in curand cateva imagini si idei grafice pe devblog.
Cresterea nivelului maxim
Am ajuns la concluzia ca cresterea nivelului maxim nu va aduce doar de munca jucatorilor la nivelul maxim, va fi de folos si in alte aspecte ale jocului. Am decis ca acest lucru sa devina o prioritate. Ridicarea nivelului maxim impune nu doar misiuni noi, munci noi, realizari noi ci si cel mai important obiecte noi. Dar am realizat faptul ca nici in acest moment nu avem obiectele din zona nivelelor 50-120 corect distribuite ceea ce ar face introducerea unor obiecte de nivel mai mare de 120 fara rost. Primul pas va fi crearea obiectelor lipsa din zona mentiona mai sus pentru un mai bun echilibru in joc. Avem deja create 279 de obiecte noi pentru acest scop. Pentru a echilibra acest lucru suntem nevoiti sa facem unele modificari la obiectele care exista deja in joc. In special obiectele pentru gat care nu au un nivel anume si pot fi folosite de la nivelul 1.
Mai sunt cateva modificari importante care vor fi anuntate in urmatoarele saptamani.
Misiuni noi
Toti iubim misiunile, unele sunt interesante, altele mai putin interesante dar in general sunt un aspect placut si incitant in joc. Deci vom continua sa implementam misiuni noi in urmatoarele luni. Sunt deja unele misiuni lansate “Scrisoare de nicaieri” sau “Povestea principal 2” care au inceput deja si vor urma si alte parti ale acestei povesti.
In plus vor exista misiuni special pentru jucatorii din zona mediana si superioara a nivelelor care vor incepe in luna noiembrie.
Alte aspect
Incercam sa publicam periodic un aftfel de raport, deci urmariti acest topic.
O alta problema care a fost discutata este legata de bataliile la fort, modificari ce au fost promise comunitatii vor urma a fi testate pe beta in curand. Din pacate va mai dura ceva timp, am descoperit unele slabiciuni in formulele gandite si va trebui sa modificam anumite valori si calcule.
Acesta ramane insa un subiect important pentru noi care este discutat aproape zilnic. Speram sa aducem noua formula pe beta in cateva saptamani.
Am efectuat anumite modificari si la motivatia de duel dar aceste modificari vor fi active doar pe lumile beta pentru a vedea cum ele influenteaza duelul.
De asemenea am primit multe sugestii legate de bara de prietenie pe care am activat-o in joc. Am gasit cateva imbunatatiri pe care dorim sa le implementam pentru a face aceasta optiune mai prietenoasa si consumatoare de cat mai putine resurse. Pana atunci va fi dezactivata.
In acest moment ne concentram pe doua aspect importante in joc, modul de multiplayer si cresterea nivelului maxim.
Modul multiplayer
In urma cu o luna am prezentat modul multiplayer. Acest modul este aproape gata, mai are nevoie doar de cateva reglaje si imbunatatiri. Am inceput sa lucram deja la sistemul efectiv de lupta . Vom publica in curand cateva imagini si idei grafice pe devblog.
Cresterea nivelului maxim
Am ajuns la concluzia ca cresterea nivelului maxim nu va aduce doar de munca jucatorilor la nivelul maxim, va fi de folos si in alte aspecte ale jocului. Am decis ca acest lucru sa devina o prioritate. Ridicarea nivelului maxim impune nu doar misiuni noi, munci noi, realizari noi ci si cel mai important obiecte noi. Dar am realizat faptul ca nici in acest moment nu avem obiectele din zona nivelelor 50-120 corect distribuite ceea ce ar face introducerea unor obiecte de nivel mai mare de 120 fara rost. Primul pas va fi crearea obiectelor lipsa din zona mentiona mai sus pentru un mai bun echilibru in joc. Avem deja create 279 de obiecte noi pentru acest scop. Pentru a echilibra acest lucru suntem nevoiti sa facem unele modificari la obiectele care exista deja in joc. In special obiectele pentru gat care nu au un nivel anume si pot fi folosite de la nivelul 1.
Mai sunt cateva modificari importante care vor fi anuntate in urmatoarele saptamani.
Misiuni noi
Toti iubim misiunile, unele sunt interesante, altele mai putin interesante dar in general sunt un aspect placut si incitant in joc. Deci vom continua sa implementam misiuni noi in urmatoarele luni. Sunt deja unele misiuni lansate “Scrisoare de nicaieri” sau “Povestea principal 2” care au inceput deja si vor urma si alte parti ale acestei povesti.
In plus vor exista misiuni special pentru jucatorii din zona mediana si superioara a nivelelor care vor incepe in luna noiembrie.
Alte aspect
- Lucram la o noua interfata pentru noua versiunea de forum Vbulletin 5.
- Lucram la o noua pagina de start pentru joc.
- Dorim echilibrarea Circului Calator.
- Retete noi vor fi create in curand.
Incercam sa publicam periodic un aftfel de raport, deci urmariti acest topic.