Probabilitatea de a gasi obiectul

DeletedUser

Guest
Rostul acestui topic este de a discuta "probabilitatea de a gasi obiectul in 15 minute".
Am 2 probleme pe care as vrea sa ne spunem parerea:
1. daca are legatura cu probabilitatile, asa cum sunt ele matematic definite
2. daca ati observat ca atunci cand ai o misiune care necesita obiecte X, atunci obiectul X se obtine mai greu.

Sa dau un exemplu, la punctul 2.
Sunt aventurier. Caut lemne prin 2 metode: pluta de lemn, 33% in 15 minute si taierea copacilor, 28% in 15 minute.
Dupa 2 ore de taierea copacilor si 1 ora de pluta, nu am gasit NICI un lemn. Cam ciudatel mai ales ca nu e prima data cand se intampla (am jucat pe 9 lumi de 2 ani de zile). Asa ca daca ati patit si voi, as vrea sa aud confirmari.

Si despre 1.
Evenimentul de a gasi 1 obiect, sa ii zicem E. Probabilitatea de a-l gasi in 15 minute este p. Ne punem problema care e probabilitatea P de a gasi MACAR 1 data obiectul in n*15 minute (de exemplu, 1 ora, n=4).
Cu alte cuvinte, incerc sa gasesc o dependenta intre probabilitatea la 15 minute, si cea dupa n intervaluri de a gasi macar 1 data obiectul
P(p, n)
Pentru aceasta, e usor de remarcat ca evenimentele E sunt independente. Adica, faptul de a gasi un obiect nu implica nici o interdictie sau imbunatatire a sansei de a-l mai gasi 1 data.
Teoria evenimentelor independente poate fi regasita explicata pe scurt si pe inteles la http://en.wikipedia.org/wiki/Independence_%28probability_theory%29 (sper ca nu e problema legata de postarea de linkuri wikipedia. daca totusi e, cautati pe google "probability of independent events").
Si acum, calculele.
Probabilitatea de a gasi macar 1 data este complementara probabilitatii de a nu-l gasi niciodata. Adunate cele doua se obtine 100%. Deci daca p e probabilitatea de a-l gasi dupa 15 minute (1 incercare), ~p = (1-p) e probabilitatea de a nu-l gasi.
Probabilitatea de a nu-l gasi (~P) dupa n incercari niciodata e probabilitatea de a nu-l gasi dupa primele n-1 incercari conditionata (inmultita) cu probabilitatea de a nu-l gasi nici dupa a n-a incercare. Fiecare noua incerare inmulteste probabilitatea de pana atunci cu (1-p).
Deci, ~P(p, n) = (1-p)^n, unde ^ inseamna ridicare la putere.
Cum P(p,n)=1-~P(p,n)
Inseamna ca P(p,n) = 1 - (1-p)^n

Acest rezultat permite calcularea probabilitatii dupa orice interval de munca.
In cazul meu, dupa 2 ore (8 intervale de 15 minute) de munca la taiere copaci cu probabilitate 28%, aveam sansa de a gasi macar 1 lemn P1 = 1 - (1-0.28)^8 = 92.78%
Dupa inca 1 ora de pluta de lemn: P2 = 1 - (1-0.33)^4 = 79.85%
Iar sansa dupa ambele munci: P = 1 - (1-P1)*(1-P2) = 98.54%

Deci, 98.5% sansa sa gasesc macar 1 lemn, si totusi, n-am gasit...




Cum ziceam, cei care au constatat ca la 2 patesc similar, spuneti. Cei care au si rabdare sa citeasca explicatia de la 1 pot sa si verifice cu rezultatele proprii.
Am vrut doar sa ofer spre discutie un subiect care mie mi se pare interesant: felul in care e implentat sistemul de probabilitati din joc.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Guest
Rostul acestui topic este de a discuta "probabilitatea de a gasi obiectul in 15 minute".
Am 2 probleme pe care as vrea sa ne spunem parerea:
1. daca are legatura cu probabilitatile, asa cum sunt ele matematic definite
2. daca ati observat ca atunci cand ai o misiune care necesita obiecte X, atunci obiectul X se obtine mai greu.

Sa dau un exemplu, la punctul 2.
Sunt aventurier. Caut lemne prin 2 metode: pluta de lemn, 33% in 15 minute si taierea copacilor, 28% in 15 minute.
Dupa 2 ore de taierea copacilor si 1 ora de pluta, nu am gasit NICI un lemn. Cam ciudatel mai ales ca nu e prima data cand se intampla (am jucat pe 9 lumi de 2 ani de zile). Asa ca daca ati patit si voi, as vrea sa aud confirmari.

Si despre 1.
Evenimentul de a gasi 1 obiect, sa ii zicem E. Probabilitatea de a-l gasi in 15 minute este p. Ne punem problema care e probabilitatea P de a gasi MACAR 1 data obiectul in n*15 minute (de exemplu, 1 ora, n=4).
Cu alte cuvinte, incerc sa gasesc o dependenta intre probabilitatea la 15 minute, si cea dupa n intervaluri de a gasi macar 1 data obiectul
P(p, n)
Pentru aceasta, e usor de remarcat ca evenimentele E sunt independente. Adica, faptul de a gasi un obiect nu implica nici o interdictie sau imbunatatire a sansei de a-l mai gasi 1 data.
Teoria evenimentelor independente poate fi regasita explicata pe scurt si pe inteles la http://en.wikipedia.org/wiki/Independence_%28probability_theory%29 (sper ca nu e problema legata de postarea de linkuri wikipedia. daca totusi e, cautati pe google "probability of independent events").
Si acum, calculele.
Probabilitatea de a gasi macar 1 data este complementara probabilitatii de a nu-l gasi niciodata. Adunate cele doua se obtine 100%. Deci daca p e probabilitatea de a-l gasi dupa 15 minute (1 incercare), ~p = (1-p) e probabilitatea de a nu-l gasi.
Probabilitatea de a nu-l gasi (~P) dupa n incercari niciodata e probabilitatea de a nu-l gasi dupa primele n-1 incercari conditionata (inmultita) cu probabilitatea de a nu-l gasi nici dupa a n-a incercare. Fiecare noua incerare inmulteste probabilitatea de pana atunci cu (1-p).
Deci, ~P(p, n) = (1-p)^n, unde ^ inseamna ridicare la putere.
Cum P(p,n)=1-~P(p,n)
Inseamna ca P(p,n) = 1 - (1-p)^n

Acest rezultat permite calcularea probabilitatii dupa orice interval de munca.
In cazul meu, dupa 2 ore (8 intervale de 15 minute) de munca la taiere copaci cu probabilitate 28%, aveam sansa de a gasi macar 1 lemn P1 = 1 - (1-0.28)^8 = 92.78%
Dupa inca 1 ora de pluta de lemn: P2 = 1 - (1-0.33)^4 = 79.85%
Iar sansa dupa ambele munci: P = 1 - (1-P1)*(1-P2) = 98.54%

Deci, 98.5% sansa sa gasesc macar 1 lemn, si totusi, n-am gasit...




Cum ziceam, cei care au constatat ca la 2 patesc similar, spuneti. Cei care au si rabdare sa citeasca explicatia de la 1 pot sa si verifice cu rezultatele proprii.
Am vrut doar sa ofer spre discutie un subiect care mie mi se pare interesant: felul in care e implentat sistemul de probabilitati din joc.

copii obsedati de matematica....
 

DeletedUser20997

Guest
Copii, copii, copii.
Înţeleg că vrei să te dai mare, tare, că ştii matematica, dar se pare că nu ştii nimic despre acest termen, numit "random", de către englezi.

Poţi să ai şi 15020% şanse să găseşti un obiect după calcule matematice, dar dacă am lua în calcul faptul că totul este întâmplător, de fiecare dată şansa se ia de la 0.
Adică, dacă lucrăm 30 minute (15 cu viteza 2) la un produs cu şansa 25%, dacă lucrăm 2 ore (1 oră cu viteza 2), vom avea 4 şanse de 25%, nu 4*25%.
La fel e şi dacă lucrăm de mai multe ori. Putem lucra şi 500 de ore la steagul de la păzeşte fortul (am uitat cum se numeşte), că oricum nu va fi aşa cum crezi tu. Poţi să găseşti, poţi să nu găseşti.
 

DeletedUser20991

Guest
Copii, copii, copii.
Înţeleg că vrei să te dai mare, tare, că ştii matematica, dar se pare că nu ştii nimic despre acest termen, numit "random", de către englezi.

Poţi să ai şi 15020% şanse să găseşti un obiect după calcule matematice, dar dacă am lua în calcul faptul că totul este întâmplător, de fiecare dată şansa se ia de la 0.
Adică, dacă lucrăm 30 minute (15 cu viteza 2) la un produs cu şansa 25%, dacă lucrăm 2 ore (1 oră cu viteza 2), vom avea 4 şanse de 25%, nu 4*25%.
La fel e şi dacă lucrăm de mai multe ori. Putem lucra şi 500 de ore la steagul de la păzeşte fortul (am uitat cum se numeşte), că oricum nu va fi aşa cum crezi tu. Poţi să găseşti, poţi să nu găseşti.

De fapt, conform teoriei tale, randomul oscileaza intre doua valori: 1 si 0. Cand e 0, jocul nu mai calculeaza daca primesti vreun obiect, esti aruncat in afara listei direct.
Acum, daca jocul alege valorea 1, se evalueaza formula cu tot cu sansa ei de succes, si daca are succes obiectul este oferit jucatorului. Altfel, nada.
 

DeletedUser

Guest
Copii, copii, copii.
Înţeleg că vrei să te dai mare, tare, că ştii matematica, dar se pare că nu ştii nimic despre acest termen, numit "random", de către englezi.

Poţi să ai şi 15020% şanse să găseşti un obiect după calcule matematice, dar dacă am lua în calcul faptul că totul este întâmplător, de fiecare dată şansa se ia de la 0.
Adică, dacă lucrăm 30 minute (15 cu viteza 2) la un produs cu şansa 25%, dacă lucrăm 2 ore (1 oră cu viteza 2), vom avea 4 şanse de 25%, nu 4*25%.
La fel e şi dacă lucrăm de mai multe ori. Putem lucra şi 500 de ore la steagul de la păzeşte fortul (am uitat cum se numeşte), că oricum nu va fi aşa cum crezi tu. Poţi să găseşti, poţi să nu găseşti.

Nu cred ca ai inteles nimica. Ma bazez pe afirmatia ta "Poţi să ai şi 15020% şanse să găseşti un obiect după calcule matematice, dar dacă am lua în calcul faptul că totul este întâmplător, de fiecare dată şansa se ia de la 0".
In primul rand pentru ca, senzational cum pare "acest termen, numit "random", de către englezi" cum ma informezi in mod foarte util, este in mod foarte concret limitat intre 0% si 100%. Aaa ca 15020% este, cum spun englezii, "bollocks", sau pe intelesul tuturor, o mare aiureala.
In al doilea rand ca, daca fac presupunerea ca te referi la o probabilitate de "mai perfecta" decat 100%, sansa de a gasi obiectul este, in mod iar foarte concret, 100%. Adica il vei gasi mereu. Nu va fi nici un factor de "random" sau "intamplator". Il vei gasi MEREU. Deci iar afirmatia ta "de fiecare dată şansa se ia de la 0" este "bollocks".
Daca iei in calcul faptul ca totul este intamplator, ai descoperit, in mod senzational... nimic. Ca sa intelegi de ce nu, ar fi bine sa citesti putin din ceea ce se numeste teoria probabilitatilor, si sa intelegi ce am scris eu mai sus.
Nu e vorba de cum cred eu, sau cum vrei tu. E vorba de matematica. Si da, pot sa nu gasesc nici dupa 1 mld de incercari, dar probabilitatea ca acest lucru sa se intample va fi de asemenea colosal de mica.
Si totusi, ca n-am inteles partea cu copiii, ai o aversiune legata de tinere? Sau ca in loc sa faci efortul de a ma combate cu rationamente matematice, preferi sa te legi de varsta mea. Incercam si cu remarci legate de sexul meu, religia, culoarea pielii, eventual si de lungimea parului?

Cum am precizat initial, sunt interesat de o dezbatere matematica, sau de enuntarea unor pareri personale legate de propriile experiente din joc.

Si, cum ai ridicat problema "Putem lucra şi 500 de ore la steagul de la păzeşte fortul (am uitat cum se numeşte), că oricum nu va fi aşa cum crezi tu. Poţi să găseşti, poţi să nu găseşti.":
Munca are sansa de 1% (non-aventurieri). Lucrand pe o lume viteza 2, in 500 de ore sunt 2000 de sanse.
Deci, P = 1 - (1 - 0.01)^2000 = 99.999999813624300%
Nu stiu daca nu e cum cred eu. Dar intr-adevar, pot sa gasesc, in 99.999999813624300% din cazuri, si exista si sansa de 0.000000186375659% sa nu gasesc. Ce zici, data fiind probabilitatea asta, daca nu gasesc, pot sa consider ca e ceva putred in Danemarca?

La loto 6/49 sunt 13.841.287.201(49^6) de posibilitati :whistle:
De fapt nu chiar atat :D
Calculul probabilitatii la loto 6/49 se face in 2 etape:

1. combinatia "corecta" se atinge daca alegi primul numar corect, apoi al 2lea, apoi al treilea... la final ultimul.
Primul numar corect are o sansa de 1/49.
Al doilea numar, 1/48, intrucat deja 1 numar a fost extras din setul de numere posibile.
Al treilea, 1/47. si tot asa.
Deci, P1 = 1/49 * 1/48 * 1/47 * 1/46 * 1/45 * 1/44 = 1 / 10,068,347,520

2. combinatia corecta este independenta de permutare. Cu alte cuvinte nu conteaza ordinea in care am ales numerele, ci doar valorile lor. De ex, daca {1, 2, 3, 4, 5, 6} e setul castigator, si {6, 5, 4, 3, 2, 1} este. La fel este si {3, 2, 1, 6, 5, 4}, etc.
Numarul tuturor variantelor castigatoare compuse din cele 6 numere castigatoare prin permutarea lor este dat tot de matematica:
N = permutari 6 = 6! = 720

Prin urmare, sansa de castig la loto 6/49 este:
P = 1 / 10,068,347,520 * 720 = 1 / 13,983,816
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser7994

Guest
De fapt nu chiar atat :D
Calculul probabilitatii la loto 6/49 se face in 2 etape:

1. combinatia "corecta" se atinge daca alegi primul numar corect, apoi al 2lea, apoi al treilea... la final ultimul.
Primul numar corect are o sansa de 1/49.
Al doilea numar, 1/48, intrucat deja 1 numar a fost extras din setul de numere posibile.
Al treilea, 1/47. si tot asa.
Deci, P1 = 1/49 * 1/48 * 1/47 * 1/46 * 1/45 * 1/44 = 1 / 10,068,347,520

2. combinatia corecta este independenta de permutare. Cu alte cuvinte nu conteaza ordinea in care am ales numerele, ci doar valorile lor. De ex, daca {1, 2, 3, 4, 5, 6} e setul castigator, si {6, 5, 4, 3, 2, 1} este. La fel este si {3, 2, 1, 6, 5, 4}, etc.
Numarul tuturor variantelor castigatoare compuse din cele 6 numere castigatoare prin permutarea lor este dat tot de matematica:
N = permutari 6 = 6! = 720

Prin urmare, sansa de castig la loto 6/49 este:
P = 1 / 10,068,347,520 * 720 = 1 / 13,983,816

Am uitat ca nu poti alege un nr de 2 ori+permutarea...mea culpa.
 

DeletedUser

Guest
Am uitat ca nu poti alege un nr de 2 ori+permutarea...mea culpa.

mi-a facut o deosebita placere sa am un dialog logic, normal si matematic cu tine. Suntem oameni, mai gresim. Daca ne combatem cu rationamente, e un lucru normal si placut. Multumesc pentru dialog.
 

DeletedUser

Guest
unghiul sub care privesti problema (al probabilitatilor) nu e corect. trebuie sa privesti din punctul de vedere al "random-ului_.

in acest link ai citeva informatii:
http://forum.the-west.ro/showthread.php?t=32043&highlight=pseudo

exista un PRNG pentru obiecte, dar nu sint sigur daca exista cite unul pentru fiecare produs in parte sau un "master PRNG" pentru toate produsele (corectura). inclin sa cred ca ultima varianta e cea corecta, din anumite motive logice. de asemenea, perioada PRNG-ului poate fi mai mica, ceea ce inseamna ca este unul "custom made" pentru jocul the west. spun asta tot din motive logice. explicatia pe care am dat-o in link-ul de mai sus este pentru intelegerea fenomenului.

cred ca PRNG-ul jocului a fost modificat de-a lungul timpului, cel actual fiind cel mai bun (a se citi cu cea mai buna uniformitate si perioada optima).

se pare ca, intr-adevar, exista si un coeficient care modeleaza misiunile. daca accepti misiunea, sansa se reduce.

de asemenea, trebuie tinut cont si de cantitatea de produse (si obiecte) pusa la dispozitie pe o lume de dezvoltatori.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Guest
Complicat subiect...sau de fapt simplu.
Tu ai dat o formula pentru un numar n de utilizari. Tu ai calculat pentru 8. dar de ce nu ai calculat pentru 1. Ideea e ca dupa fiecare sfert ai 28% sanse sa iti cada produsul.
Daca continuai cu inca un sfert dupa alea 8 pe care le-ai lucrat tu spui ca ar fi:
1-(1-0.28)^9 = 94,8% cand de fapt tu in sfertul ala ai TOT 28% sanse.
Ce mi s-a parut interesant este ca tu ai obtinut un procent (o sansa) la alt procent.. Adica la 28% si la 8 incercari ai 92.78%. si combinat cu cealalta munca ai 98,54%. De ce nu mergi mia departe sa afli care sunt sansele ca acest 98,54% sa nu se indeplineasca? Dupa calculele tale ar fi 99.975% sanse sa cada daca mai muncesti inca odata 2 ore la taiere si 1 la pluta.
Important e ca nu te ajuta cu nimic sa stii toate astea. Nu poti specula probabilitatile astea.

Pe mine ma framanta alta intrebare. Pe lumile cu timpul nou, unde probabilitatea e tot la sfert dar se poate munci si 5 minute... Care sunt probabilitatile la 5 minute sa-mi cada un produs cu posibilitatea de 30% (nu stiu daca este asa ceva dar sa fie usor de calculat)
 

DeletedUser

Guest
Rostul acestui topic este de a discuta "probabilitatea de a gasi obiectul in 15 minute".
Am 2 probleme pe care as vrea sa ne spunem parerea:
1. daca are legatura cu probabilitatile, asa cum sunt ele matematic definite
2. daca ati observat ca atunci cand ai o misiune care necesita obiecte X, atunci obiectul X se obtine mai greu.

Sa dau un exemplu, la punctul 2.
Sunt aventurier. Caut lemne prin 2 metode: pluta de lemn, 33% in 15 minute si taierea copacilor, 28% in 15 minute.
Dupa 2 ore de taierea copacilor si 1 ora de pluta, nu am gasit NICI un lemn. Cam ciudatel mai ales ca nu e prima data cand se intampla (am jucat pe 9 lumi de 2 ani de zile). Asa ca daca ati patit si voi, as vrea sa aud confirmari.

Si despre 1.
Evenimentul de a gasi 1 obiect, sa ii zicem E. Probabilitatea de a-l gasi in 15 minute este p. Ne punem problema care e probabilitatea P de a gasi MACAR 1 data obiectul in n*15 minute (de exemplu, 1 ora, n=4).
Cu alte cuvinte, incerc sa gasesc o dependenta intre probabilitatea la 15 minute, si cea dupa n intervaluri de a gasi macar 1 data obiectul
P(p, n)
Pentru aceasta, e usor de remarcat ca evenimentele E sunt independente. Adica, faptul de a gasi un obiect nu implica nici o interdictie sau imbunatatire a sansei de a-l mai gasi 1 data.
Teoria evenimentelor independente poate fi regasita explicata pe scurt si pe inteles la http://en.wikipedia.org/wiki/Independence_%28probability_theory%29 (sper ca nu e problema legata de postarea de linkuri wikipedia. daca totusi e, cautati pe google "probability of independent events").
Si acum, calculele.
Probabilitatea de a gasi macar 1 data este complementara probabilitatii de a nu-l gasi niciodata. Adunate cele doua se obtine 100%. Deci daca p e probabilitatea de a-l gasi dupa 15 minute (1 incercare), ~p = (1-p) e probabilitatea de a nu-l gasi.
Probabilitatea de a nu-l gasi (~P) dupa n incercari niciodata e probabilitatea de a nu-l gasi dupa primele n-1 incercari conditionata (inmultita) cu probabilitatea de a nu-l gasi nici dupa a n-a incercare. Fiecare noua incerare inmulteste probabilitatea de pana atunci cu (1-p).
Deci, ~P(p, n) = (1-p)^n, unde ^ inseamna ridicare la putere.
Cum P(p,n)=1-~P(p,n)
Inseamna ca P(p,n) = 1 - (1-p)^n

Acest rezultat permite calcularea probabilitatii dupa orice interval de munca.
In cazul meu, dupa 2 ore (8 intervale de 15 minute) de munca la taiere copaci cu probabilitate 28%, aveam sansa de a gasi macar 1 lemn P1 = 1 - (1-0.28)^8 = 92.78%
Dupa inca 1 ora de pluta de lemn: P2 = 1 - (1-0.33)^4 = 79.85%
Iar sansa dupa ambele munci: P = 1 - (1-P1)*(1-P2) = 98.54%

Deci, 98.5% sansa sa gasesc macar 1 lemn, si totusi, n-am gasit...




Cum ziceam, cei care au constatat ca la 2 patesc similar, spuneti. Cei care au si rabdare sa citeasca explicatia de la 1 pot sa si verifice cu rezultatele proprii.
Am vrut doar sa ofer spre discutie un subiect care mie mi se pare interesant: felul in care e implentat sistemul de probabilitati din joc.

Haideti ma matematicienii vietii, a-ti invatat si voi legea probabilitatii la scoala si veniti aici sa vedeti daca ati priceput-o?
 

DeletedUser20991

Guest
Haideti ma matematicienii vietii, a-ti invatat si voi legea probabilitatii la scoala si veniti aici sa vedeti daca ati priceput-o?

Serios, aparem pe aici sa-i insultam pe aia care isi folosesc creierul pentru aspectul tehnic al jocului? Sheesh.

Apropo, "a-ti" nu exista in limba noastra. Mai baga o fisa.

Sus in dreapta este un buton "Reguli forum" apasa pe el si citeste regulamentul inainte de a posta.

Ia sa vedem noi, draga onorabila si stimabila Nahara, care este diferenta dintre a reprosa (vezi 1.4 in dreapta sus la butonul "Reguli forum" pe care il citesti mereu inainte de a oferi avertismente) si a atentiona, vrei?

REPROȘA, reproșez, vb. I. Tranz. A mustra, a învinui, a(-și) face reproșuri, a(-și) imputa
ATENȚIONA, atenționez, vb. I. Tranz. 1. A atrage atenția cuiva. 2. (Fam.) A oferi cuiva un dar.

Diferenta semantica este magistrala si presupun ca nu mai trebuie expusa, nu?
Si atunci, care este rolul de a-mi arunca aiurea niste infractiuni?
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Guest
Buna seara!
Ideea de a rezolva jocul dupa un calcul matematic e interesanta,si ma bucur ca exista astfel de oameni in stare sa poarte un dialog deosebit.
Desi sunt mic si nu am multe cunostintele, as vrea sa va atrag atentia asupra a doi factori,care au fost uitati: puncte de munca si motivatie.

In mod normal punctele de munca ar trebui sa influenteze salariul si valoarea obiectelor care cad la munca respectiva. Dar a existat odata o discutie pe chatul aliantei: un "tip" povestea ca atunci cand abia putea face munca instaleaza un gard de sarma ghimpata cadeau role de sarma des. Cand a facut peste 100 pct de munca cad mai rar.Poate exista un echilibru :ai multe pct de munca =>bani multi,obiecte valoroase,sansa mai mica de a cadea un produs. Dar e doar o presupunere

In ceea ce priveste motivatia: la descriere spune ca scade experienta banii si norocul. Dar cum traducerile nu exprima niciodata toate subintelesurile , exista o sansa ca in germana prin noroc cei de la inno se refera si la produs. O alta presupunere

In ceea ce priveste factorul random: nu poate fi un algoritm care sa inmulteasca factorii necesari caderii unui produs( presupunand ca ar fi motivatia,daca te-ai rugat la biserica,pct de munca) si sa calculeze un alt numar care sa se obtina in functie de un numar generat de calculator si motivatie. astfel,da ca ai "noroc" si cele 2 numere indeplinesc o conditie(> sau <) sa primesti produsul.
Avand in vedere ca pentru a primi un produs factorul important e acel numar generat de calculator, atunci matematica,ca probabilitate e exclusa si ramane totul random. Dar e doar o presupunere
 
Sus