DeletedUser25625
Guest
momentan doar 19.
Locul 1 xp .
Si, reflex = Reflex +0.4*Rezistenta.
A ramas la fel.
Si 400 impuscare nu sparge 400 reflex, chiar daca rezistenta e 0.
o sa ma cert cu tine pe chatul orasului
semnat *John W.H.*
momentan doar 19.
Locul 1 xp .
Si, reflex = Reflex +0.4*Rezistenta.
A ramas la fel.
Si 400 impuscare nu sparge 400 reflex, chiar daca rezistenta e 0.
corect cu impuscarea, n-am fost eu atentDa. Sa zicem ca eu am 500 impuscare, sunt pe arma de foc. Tu esti pe arma alba, ai 400 rezistenta si 300 reflex. In mod normal impuscarea mea trebuia sa sparga reflexul tau. Dar la acel reflex se mai adauga un anumit procent din rezistenta ta (acum cativa ani era 25%, acum parca e 10% - nu stiu exact).
@Doxie. Pe ce lumi activezi?
Cateva completari, aspectul si tactica ajuta oarecum si la ferire, daca tu ai aspect mai mare adversarul isi pierde tactica, deci tactica lui va fi inutila, nu il va ajuta la tintire, de aici reiese bonusul de ferire, de aici e confuzia ca aspect / tactica ajuta la ferire.
Cand am zis daune nu m-am referit la arme(era vb de v/i vs r/r)...chiar si asa...parca sa "ajustat" dmg-ul la cateva arme in trecut.La daune nu s-a umblat niciodata, este un maxim si un minim pe care il poti da cu arma care o ai, restul e influientat doar de reflexul / rezistenta adversarului.
Nu se alege un numar intre 1 si x ca sa fie tintirea, baliverne. adica tu spui ca sunt sanse sa se prinda 1 ferire? Imposibil.
Exemplul tau cu muncitorul care nu avea nimic, e pentru ca era pe verde pe cap, de asta nu il nimereai.
wiki.the-west.net a spus:With each shot the attack value of the attacker is compared to the defence value of the defender. For this, a random value is taken between 1 and the attack value, and a random value between 1 and the defence value. If the attack value is higher, the attacker lands a hit and causes damage. If the value is lower, the shot doesn't hit its target and no damage is done. After this it’s time for the current defender to attack.
Si, reflex = Reflex +0.4*Rezistenta.
A ramas la fel.
Nu e asta formula. Sau mai bine zis, valoarea.
reflex = reflex + 25/100 * rezistenta.
0.25 in loc de 0.4, nu am fost atent.
489 e mai mare decat 473, era normal sa-l sparga.