Ar fi o idee foarte buna sa se poata imbuna samanul cu obligatiunii daca nu tot cu 18 adica 18 pepite echivalentul a 18 oup-uri atunci macar cu 36 de oupuri
ce ziceti ?
Ar fi o idee foarte buna sa se poata imbuna samanul cu obligatiunii daca nu tot cu 18 adica 18 pepite echivalentul a 18 oup-uri atunci macar cu 36 de oupuri
ce ziceti ?
Ar fi o idee foarte buna sa se poata imbuna samanul cu obligatiunii daca nu tot cu 18 adica 18 pepite echivalentul a 18 oup-uri atunci macar cu 36 de oupuri
ce ziceti ?
) Eu nu inteleg..deci, putem cumpara pepite. Dar hai sa cumparam si obligatiuni, ca doar e in avantajul nostru sa putem sa ne stricam banii si pe altceva.Pai ce ar fi daca in loc sa cumparam pepite,sa cumparam obligatiuni.Iar ce puteai sa cumper cu pepite(automatizare etc.),sa le cumparam cu obligatiuni.Sigur INNO va crede ca vor face mai putin cash.Dar daca ar dubla sau tripla chestiile care se luau cu pepite(automatizare etc.),daca intelegeti ce spun.
Poate setam easy medium si hard la fiecare parte a jocului,nu ))?.Intri in joc de la lev 1,dai easy,si faci cu easy 120 ).Misto!.CONTRAAAAm 2 propuneri. Gasesc ca aici ar trebui sa le pun, sper sa nu fi gresit postul
1. Batalii de fort
fiecare dintre cei implicati la o lupta de fort sa aibe posibilitatea de a-si seta tinta, fixa (desigur, cel vizat trebuie sa fie vizibil), astfel:
- lvl jucator 25-50: 3 posibilitati / lupta
- lvl 51-100: 2 posibilitati
- lvl 101-150: 1 posibilitate
Ultimele 25% din runde sa nu poata permite acest lucru, pentru ca totusi tactica sa conteze cel mai mult pe final.
PRO: ar face luptele de fort mai imprevizibile. Jucatori cu HP foarte mic nu s-ar mai putea ascunde in spatele altora. Analogie catre cazuri reale - daca o oaste isi pierde liderul, ceilalti in mod normal devin dezorganizati..
CONTRA: tactica intr-o lupta devine mult mai dificila, continand aceste elemente surpriza.
Ideea poate fi adaptata, la nevoie.
2. Pentru a face "banditii" mai interesanti, sa existe si recompensele in functie de dificultate. Se impart banditii in 3 categorii de dificultate: easy, medium, difficult. Cei din easy sa dea recompense ca si pana acum; la medium sa se adauge posibilitatea de drop de item-uri obisnuite. La difficult item-uri rare si f rare. Banditii sa fie disponibili pentru toata lumea. Daca cineva pierde contra unui bandit, recompensa pentru cel care va invinge sa creasca. Lesinul unui bandit difficult sa garanteze un item de valoare minima 5000 de dolari, de ex.
Spor.
Am 2 propuneri. Gasesc ca aici ar trebui sa le pun, sper sa nu fi gresit postul
1. Batalii de fort
fiecare dintre cei implicati la o lupta de fort sa aibe posibilitatea de a-si seta tinta, fixa (desigur, cel vizat trebuie sa fie vizibil), astfel:
- lvl jucator 25-50: 3 posibilitati / lupta
- lvl 51-100: 2 posibilitati
- lvl 101-150: 1 posibilitate
Ultimele 25% din runde sa nu poata permite acest lucru, pentru ca totusi tactica sa conteze cel mai mult pe final.
PRO: ar face luptele de fort mai imprevizibile. Jucatori cu HP foarte mic nu s-ar mai putea ascunde in spatele altora. Analogie catre cazuri reale - daca o oaste isi pierde liderul, ceilalti in mod normal devin dezorganizati..
CONTRA: tactica intr-o lupta devine mult mai dificila, continand aceste elemente surpriza.
Ideea poate fi adaptata, la nevoie.
2. Pentru a face "banditii" mai interesanti, sa existe si recompensele in functie de dificultate. Se impart banditii in 3 categorii de dificultate: easy, medium, difficult. Cei din easy sa dea recompense ca si pana acum; la medium sa se adauge posibilitatea de drop de item-uri obisnuite. La difficult item-uri rare si f rare. Banditii sa fie disponibili pentru toata lumea. Daca cineva pierde contra unui bandit, recompensa pentru cel care va invinge sa creasca. Lesinul unui bandit difficult sa garanteze un item de valoare minima 5000 de dolari, de ex.
Spor.
Buna dimineata.
SUNT CONTRA propuneri de mai sus cu cateva comentarii. Am sa explic de ce.
Cum sa iti alegi tinta in care tragi ? Da obicei cei care stau in spate sunt duelistii full conducere. Si pentru a avea dauna mare, un duelist full conducere vine cu viata la minim. Sa inteleg ca tu vrei sa dai jos acesti duelisti.
1.. Dar in acest caz te-ai gandit ce rost mai au tancurile?
Tankurile / "soldatii full hp" ar putea sa fie lesinati dupa ce au scapat cu low hp... dupa ce a tinut fata cateva runde si a ajuns la acel hp.. penibil..
V-ati gandit ca o astfel de propunere ar insemna sa dati peste cap jocul ?
Intr-o lupta chiar si reala.. in spatele frontului exista spatalul.. Asta inseamna ca acel luptator ranit poate reveni in lupta dupa un timp. In cazul nostru un jucator se duce in linia din spate pentru a face daune (fiindca a pierdut hp in prima linie) si daca implementezi o astfel de regula.. atunci obligi toti jucatori sa joace full hp.. toti sa puna tinta pe steag.
Pentru a ma repeta.. o astfel de decizie este pentru incepatori.. eu sunt duelist full conducere pe indiana.. si sincer stiu sa iau in tinta pe cineva..
Deci aceasta posibilitate de a trage in cineva anume.. este disponibila.. doar ca trebuie sa stii unde sa muti pe harta..
Voi aici cereti sa va arate o tinta ca la incepatori si sa o puneti pe cineva de pe randul 2-3-5.. adika numai pe ala din fata sa nu dati..
FORTUL ESTE PRECUM O TABLA DE SAH.. nu poti ajunge la rege pe jos daca are pioni in fata. dar ii poti da sah cu calul care sare.. asa si aici.. daca vrei ceva .. atunci propune o unitate noua.. Dar nu veni cu ideia ca pionul sa mute ca tura..
CONTRA
okpropunere
Ar fi o idee foarte buna sa se poata imbuna samanul cu obligatiunii daca nu tot cu 18 adica 18 pepite echivalentul a 18 oup-uri atunci macar cu 36 de oupuri
ce ziceti ?
Am 2 propuneri. Gasesc ca aici ar trebui sa le pun, sper sa nu fi gresit postul
1. Batalii de fort
fiecare dintre cei implicati la o lupta de fort sa aibe posibilitatea de a-si seta tinta, fixa (desigur, cel vizat trebuie sa fie vizibil), astfel:
- lvl jucator 25-50: 3 posibilitati / lupta
- lvl 51-100: 2 posibilitati
- lvl 101-150: 1 posibilitate
Ultimele 25% din runde sa nu poata permite acest lucru, pentru ca totusi tactica sa conteze cel mai mult pe final.
PRO: ar face luptele de fort mai imprevizibile. Jucatori cu HP foarte mic nu s-ar mai putea ascunde in spatele altora. Analogie catre cazuri reale - daca o oaste isi pierde liderul, ceilalti in mod normal devin dezorganizati..
CONTRA: tactica intr-o lupta devine mult mai dificila, continand aceste elemente surpriza.
Ideea poate fi adaptata, la nevoie.
Daca dupa aproape 8 ani de west cineva poate propune asa ceva, nu poti decat sa tragi una dintre concluzii: fie nu e fortist, fie nu a inteles ce este o lupta de fort. Din pacate, multi jucatori si-au format automatisme si tipare proaste, din care nu pot iesi, pentru ca nu vor sa gandeasca si nici sa invete sa foloseasca tot ceea ce ii poate ajuta la o lupta de fort. Daca va uitati pe un tutorial de fort, o sa vedeti acolo "utilizarea zonelor de umbra". Nu este ceva nou, ci doar nefolosit (in special la romani). Asta te ajuta la "posibilitatea de a-si seta tinta, fixa (desigur, cel vizat trebuie sa fie vizibil)", pentru ca nu trebuie decat sa te deplasezi intr-o zona in care sa ai o tinta unica. Iar ca sa vezi zonele nu trebuie decat un click dreapta cu pointerul pe harta fortului dupa ce s-a deschis lupta, iar din lista care apare sa alegi QUALITY si apoi LOW.
Problema la propunerea emisa este alta: daca actiunea de a avea tinta unica este in beneficiul luptei sau doar in cel al jucatorului. Pentru ca, dragilor, lupta de fort este ca un sport de echipa. Daca fiecare trage pentru echipa, rezultatul nu poate fi decat bun. Daca fiecare trage doar pentru daunele lui, nu este de folos echipei si ar face bine sa-si caute un joc unde este de unul singur.
Cat despre TACTICA, nu este fixa - gen mi-am facut temele acasa si trebuie sa mearga - ci este dinamica, functie de ce se intampla in timpul luptei. Asta este alta belea!! Liderul trebuie sa gandeasca si sa adapteze continuu tactica. Si, ce este deranjant pentru unii, jucatorii trebuie sa urmeze indicatiile liderului, pentru ca la lupta mergi sa castigi, nu sa pierzi !!