Ideea e sa simplifice totul, nu sa complice. Sa faciliteze cresterea rapida si atingerea unui lv cat mai mare intr-o perioada relativ scurta de timp.
Daca sunt corecte calculele lui Pain multi ar face instant 150. Multi ar fi pe aproape. Deci care e scopul pana la urma? Cine profita? Iti e "furata" pana si bucuria de a avansa un nivel. Alternative?
1.Resetat topul de xp, anual macar. Ar spori competitivitatea din punctul meu de vedere.
2.Posibilitatea de a reincepe de la lv 1, fara sa-ti pierzi misiunile/realizarile/inventarul/banii din cont sau indemanarile/atributele extra.
3.Iar caz ca se trece la 180 sau 200 (desi sper din suflet sa nu) , posibilitatea de a face lv luandu-se in considerare xp-ul post update, nu rezervele dinainte.
Foarte multi n-au chef sau timp pt a da non-stop la secunde. Asta e si motivul principal pt care nu participa pe lumile noi sau la evenimentele speciale, fie ele locale sau internationale. E nevoie de schimbari mari care sa surprinda, sa socheze, sa atraga. La forturi, dueluri si aventuri. Abia apoi restul.
Una dintre ele ar fi schimbarea clasei de caracter. Conteaza prea putin misiunile specifice clasei (motiv invocat pana acum). Cateva indemanari/atribute in plus sau in minus sunt fix pix, nu mai valoreaza la fel de mult ca in trecut. Iei mult mai multe din upgradarea itemelor. Upgradarea itemelor vechi reprezinta un plus, insa nu atat de mare precum spera ei. Deja dureaza prea mult. Cu tot respectul, ca o fi ceva munca la mijloc, dar daca stai 9 luni sa modifici bonusurile unor palarii, cand vor fi gata restul? In 2030?
Raman la parerea mea: daca nu te implici si nu joci in mod activ nu ai cum sa stii sau sa intelegi pe deplin problemele cu care jucatorii se confrunta zilnic.