Echilibru 100% corect in aventuri dupa acest model :

Anadolu140

Greenhorn
NUME SUGESTIE: Echilibru 100% corect in aventuri dupa acest model :

DESCRIERE SUGESTIE: Propun un nou mod mult mai bun de echilibru cand vine vorba de formarea echipelor la aventuri :
O camera de chat tip manevra(la fort) unde dupa deschiderea ei nimeni nu mai poate schimba arma si toata lumea are voie sa traga in toata lumea minim 1 data pentru a fi selectat damageul avut de fiecare .Apoi sa se calculeze un dmg echilibrat pe echipe adica sunt in manevra 14 persoane,11 au tras minim odata asa :300 600 999 1200 340 129 304 293 402 393 si cand serverul considera ca a adunat cea mai buna combinatie de egalitate sa porneasca aventura.Pentru ca ei nu au cum sa mai schimbe arma decat intrand iar in camera de manevra.Cum vi se pare,este corecta varianta de a fi echilibrata prin dmg, 1600 vs 1650 decat lv 150 cu frida lv 145 lucky clover si unul de lv 30 vs 3 de 100 cu lassouri +2 ?
incercati
 

Anadolu140

Greenhorn
La cate aventuri 7v7 am jucat pana acum nu mi se pare foarte ok.

Pai gandeste-te ca in loc de duel lv vs lv in echilibrarea echipelor ar fi dmg 3500 vs 3570 si echipa care joaca TACTIC cel mai bine isi castiga aventura.
Atunci se v-a pierde daor prin tactica si joc gresit,ca cel care ti-a ppus tie in echipa dmg 1000 in plus a jucat SLAB nu ca cel care ti-a pus lv 150 in echipa cand sau facut e praf si nu are arma.Intelegi?se v-a pierde prin mintea si jocul fiecaruia nu din cauza ca ma pune cu frida lv 150 si in partea cealantaa lassou +3 lv 101 si-l face 101.
 

adsum

Gunman
Nu-i deloc rea propunerea, însă îmi vine greu a crede că se va implementa așa ceva prea curând.
În plus, există și un mic minus la ceea ce spui tu, anume posibilitatea ca cineva să prindă o lovitură critică în runda de test. Dar dacă cineva refuză să tragă, ce se întâmplă?

Toxic era sarcastic, făcând referire la faptul că în prezent n-ai cum să joci 7 vs 7 :D
 

Anadolu140

Greenhorn
Nu-i deloc rea propunerea, însă îmi vine greu a crede că se va implementa așa ceva prea curând.
În plus, există și un mic minus la ceea ce spui tu, anume posibilitatea ca cineva să prindă o lovitură critică în runda de test. Dar dacă cineva refuză să tragă, ce se întâmplă?

Toxic era sarcastic, făcând referire la faptul că în prezent n-ai cum să joci 7 vs 7 :D

Dar dacă cineva refuză să tragă, ce se întâmplă? = eu m-am gandit asa ,cand apasam start loby sa ne bage direct pe harta de aventuri,toti pot sa traga in toti si stau pe harta.Primul hit dat de toti sa fie ca un buton de vreau sa joc o aventura,cine nu trage nu joaca atunci doar sta pe harta,deabia se antreneaza.

critice = nu am solutie :)) am o varianta dar cred ca e greu de programat. ma gandeam sa se puna pe mapa de stat ,sansa de critica 0 sau 100% cum se mai baga pe beta sanse de drop speciale viteza etc.
 

adsum

Gunman
Ok, dar dacă ratezi prima lovitură, ce se întâmplă? Dai statistica peste cap. Sau tragi până nimerești ?
 

Anadolu140

Greenhorn
Ok, dar dacă ratezi prima lovitură, ce se întâmplă? Dai statistica peste cap. Sau tragi până nimerești ?

Eu imi imaginam asa : harta aventurilor ca si cum ai sta pe Counter-strike pe o mapa unde intra toti,exerseaza mutari trag,testeaza dmg si nu se conteaza nimic.In momentul ce ai pus primul hit reusit sa fi adaugat in lista de calculare a damagelor sa zicem asa :Pe harta sunt 9 persoane,5 au tras si se joaca 4 asteapta ca la doctor doar se plimba.cand trage al 6-lea daca serverul echilibreaza aventura sa apara buton de start si incepe jocul.
 

DeletedUser27887

Guest
Sună bine. În loc de intrare directă în lobby, facem concurs de talente.
 

Anadolu140

Greenhorn
Sună bine. În loc de intrare directă în lobby, facem concurs de talente.

e ca o sala de asteptare,mult mai dezvoltata,stai pe harta pur si simplu,cand tragi MINIM 1 DATA ,e ca si cum ai apasa butonul de start.cat ai dat tu v-a fi salvat si adaugat intr-un numar total de 12 damageuri. si vor fi impartite cat mai egal posibil,apoi apare butonul start aventura si o joci.
e mult mai bine sa jucam tactic si strategic decat lv vs lv lassou +3 sa fie in echilibru NU vs lucky clover gun .intelegi?
 

DeletedUser27887

Guest
Ca să evităm manevrele cu arma schimbata și să echilibram echipele putem pur și simplu să comparăm armele. Arma cu cea mai mare daună din inventarul fiecăruia mai exact. Nu e nevoie de ce zici tu. Sau să verificăm dacă jucătorul are lassoul lucille / cuțite bucătar în primul rând indiferent de ce are echipat.
 

Emeer

Gunman
Ca să evităm manevrele cu arma schimbata și să echilibram echipele putem pur și simplu să comparăm armele. Arma cu cea mai mare daună din inventarul fiecăruia mai exact. Nu e nevoie de ce zici tu. Sau să verificăm dacă jucătorul are lassoul lucille / cuțite bucătar în primul rând indiferent de ce are echipat.
eh cele mai simple ar fi ca sa se faca ceva de genul sa nu poti schimba setul ca si in cadrul duelului si sa se imparta in functie de dauna medie.
 

Anadolu140

Greenhorn
Rămâneți vă rog pe subiect. Vendetele vi le puteți consuma în privat.

Salut,citeste asta,ti-am detaliat mai mult :
Am observat pe beta ca lucrati deja la un loby al aventurilor.
Fix acelasi lucru v-am propus aici,dar totodata daca tot faceti looby,echilibrati si dupa modelul meu,ar fi un update 2 in 1.
Si despre looby (propunerea de mai sus) eu o vad asa ,ca sa fie mai detaliata:
1.Apasam start aventuri si in loc sa apara timpul de asteptare,ne conecteaza direct la o mapa a aventurilor ,repartizati (unu red,unu blue,unu red,unu blue) o mapa de manevra la forturi,ceva de genul,exact aceasi mapa de aventuri dar necontata.
2.Acolo,toata lumea se poate juca si exersa ce vrea,dupa aceleasi reguli ale aventurilor dar fara sa se termine niciodata,adica runda finala 500.000 de ex.setata acolo.
3.O lista care sa salveze primul hit dat de fiecare jucator dupa modelul asta : X a tras apare in lista(poate fi o lista cum apar misiunile in stanga cand joci aventuri daca nu le inchizi) revin,X a tras ,apare acolo dmg 1200,y n-a tras deci nu apare damageul lui in acea lista aasta inseamna ca el nu s-a inscris la aventura,doar se joaca pe harta de manevra.Acea lista de aventuri sa salveze toate damageurile si sa va dau un exemplu:
Lista inscriere :
X hit 394
Y hit 383
Z hit 1820
Q hit 389
T hit 707
R hit 402
A hit 493
B hit 304

si aventura nu e obligata sa inceapa inca,decat dupa ce serverul a unit intr-o combinatie de 3vs 3 sau 4 vs 4 etc , 3 damageuri cele mai egale .

Pasul 4, cand serverul are din lista de mai sus 2 damageuri egale, sa zicem X T SI R VS Z Q SI A (n-am calculcat e ex) 1500 vs 1509 vom avea o super super aventura TACTICA si Strategica,totodata egala si atunci jucatorilor sa le apara pe manevra acea chestie cand behaie oaia sau se aude biciul si se joaca.

Edit : puteti pune un interval de dmg pt start,nu o egalitate stransa.de ex sa se poata accepta pana la maxim 150 diferenta. 1400-1550.ca sa nu se gaseasca un joc prea greu,asta dupa ce testati voi

M-ai intrebat de lovitura critica ce facem daca o prindem in manevra si am gasit :
Sa zicem ca eu am lv 130 si dau o critica de 800 , dar eu dau defapt 600.Atunci eu la aventura voi intra cu RESPONSABILITATI mai mari de a ma descurca cu dmg de 600 in loc de 800 cat am avut pe critica.Asta inseamna ca cine da critica,e DEZAVANTAJAT deci e perfect,poate trage de la distanta pe PROPIA RASPUNDERE ca sa nu dea critica si sa nu traga mai mult la aventura. Si totodata nu conteaza critica deoarece oricum in aventura nu se pastreaza egalitatea lor.

Ce parere ai?
 
Ultima editare:
Salut,citeste asta,ti-am detaliat mai mult :
Am observat pe beta ca lucrati deja la un loby al aventurilor.
Fix acelasi lucru v-am propus aici,dar totodata daca tot faceti looby,echilibrati si dupa modelul meu,ar fi un update 2 in 1.
Si despre looby (propunerea de mai sus) eu o vad asa ,ca sa fie mai detaliata:
1.Apasam start aventuri si in loc sa apara timpul de asteptare,ne conecteaza direct la o mapa a aventurilor ,repartizati (unu red,unu blue,unu red,unu blue) o mapa de manevra la forturi,ceva de genul,exact aceasi mapa de aventuri dar necontata.
2.Acolo,toata lumea se poate juca si exersa ce vrea,dupa aceleasi reguli ale aventurilor dar fara sa se termine niciodata,adica runda finala 500.000 de ex.setata acolo.
3.O lista care sa salveze primul hit dat de fiecare jucator dupa modelul asta : X a tras apare in lista(poate fi o lista cum apar misiunile in stanga cand joci aventuri daca nu le inchizi) revin,X a tras ,apare acolo dmg 1200,y n-a tras deci nu apare damageul lui in acea lista aasta inseamna ca el nu s-a inscris la aventura,doar se joaca pe harta de manevra.Acea lista de aventuri sa salveze toate damageurile si sa va dau un exemplu:
Lista inscriere :
X hit 394
Y hit 383
Z hit 1820
Q hit 389
T hit 707
R hit 402
A hit 493
B hit 304

si aventura nu e obligata sa inceapa inca,decat dupa ce serverul a unit intr-o combinatie de 3vs 3 sau 4 vs 4 etc , 3 damageuri cele mai egale .

Pasul 4, cand serverul are din lista de mai sus 2 damageuri egale, sa zicem X T SI R VS Z Q SI A (n-am calculcat e ex) 1500 vs 1509 vom avea o super super aventura TACTICA si Strategica,totodata egala si atunci jucatorilor sa le apara pe manevra acea chestie cand behaie oaia sau se aude biciul si se joaca.

M-ai intrebat de lovitura critica ce facem daca o prindem in manevra si am gasit :
Sa zicem ca eu am lv 130 si dau o critica de 800 , dar eu dau defapt 600.Atunci eu la aventura voi intra cu RESPONSABILITATI mai mari de a ma descurca cu dmg de 600 in loc de 800 cat am avut pe critica.Asta inseamna ca cine da critica,e DEZAVANTAJAT deci e perfect,poate trage de la distanta pe PROPIA RASPUNDERE ca sa nu dea critica si sa nu traga mai mult la aventura. Si totodata nu conteaza critica deoarece oricum in aventura nu se pastreaza egalitatea lor.

Ce parere ai?

Testul de dmg se poate face în lista de așteptare cu setul care va rămâne pe toată durata jocului adică neschimbat da ar merge propunerea a ta.
Am uitat sa spun faptul ca acest test se poate face pe abilitatea butoi .
 
Ultima editare:

Anadolu140

Greenhorn
Testul de dmg se poate face în lista de așteptare cu setul care va rămâne pe toată durata jocului adică neschimbat da ar merge propunerea a ta.
Am uitat sa spun faptul ca acest test se poate face pe abilitatea butoi .

Da ,m-am gandit si la chestia asta,dar am zis ca e greu de implementat.
Se poate pune un ,,manechin,, si cand intram tragem in el si ne selecteaza dmg-ul,ca asta la box : https://www.google.com/search?q=mas...biw=1280&bih=595&dpr=1.5#imgrc=QJTnDP30d5Ys-M

dar ... e mai grea varianta asta,mai bine cu mapa de manevra
 

adsum

Gunman
Am observat pe beta ca lucrati deja la un loby al aventurilor.
Într-adevăr, însă nu dețin informații în acest sens. Nu știu când sau dacă vor implementa funcția respectivă și pe restul versiunilor.
M-ai intrebat de lovitura critica ce facem daca o prindem in manevra si am gasit :
Sa zicem ca eu am lv 130 si dau o critica de 800 , dar eu dau defapt 600.Atunci eu la aventura voi intra cu RESPONSABILITATI mai mari de a ma descurca cu dmg de 600 in loc de 800 cat am avut pe critica.Asta inseamna ca cine da critica,e DEZAVANTAJAT deci e perfect,poate trage de la distanta pe PROPIA RASPUNDERE ca sa nu dea critica si sa nu traga mai mult la aventura. Si totodata nu conteaza critica deoarece oricum in aventura nu se pastreaza egalitatea lor.
Nu e vorba de câte lovituri critice se dau în timpul jocului ci de faptul că o lovitură critică în runda de test poate afecta modul în care sunt împărțite echipele, deci echilibrul. Whatever, astea oricum ar fi cazuri izolate.

Alt aspect de luat în calcul: Ce se întâmplă dacă unii jucători se inspiră între ei? Asta n-ar da peste cap "sistemul"?

În rest mi se pare bună propunerea, însă permite-mi să fiu reticent când vine vorba de implementarea a ceva de genul.

Ca să evităm manevrele cu arma schimbata și să echilibram echipele putem pur și simplu să comparăm armele. Arma cu cea mai mare daună din inventarul fiecăruia mai exact.
Poate eu am mosey up 3, dar vreau să intru cu lucille up 1. Ori poate vreau să intru cu revolverul lui hanc / arbaleta cortina ca să testez nu știu ce. Nu mai zic de cei care au uitată prin inventar o Pușcă precisă cu o singură țeavă up 5 :D
De ce să mi se impună o anumită armă?

Ce ar fi sa bagati harti noi pentru aventuri ?
Or să bage hărți noi la fel cum au băgat și celelalte două moduri de joc.
 
Sus