Închidere/Migrare Florida

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Skynet08

Greenhorn
Bună seara,
Joc pe lumea florida încă de la începuturile ei, niciodată n-a fost mai slab populată decât acum, bine, in general lumea florida este slab populată, dar acum depăşeşte limitele de populaţie slabă. Ceea ce încă mai ajută la numărul de playeri ai lumii sunt acei playeri care deţin minim 50 maxim 100 de multiaccount-uri.
Acum vine nedumerirea mea, şi anume:
De ce nu se introduce migrarea şi pe această lume?
Din punctul meu de vedere este un chin să te joci pe o lume cu useri inactivi, şi asta o spun din mai multe motive, motive precum:
1.Bătăliile pentru fort sunt foarte slabe şi rare, slabe la modul figurat.
2.Atunci când eşti in căutare de iteme, pe care in general pe o lume precum ro1 le găseşti la tot pasul, pe florida sunt rarităţi, şi este frustrant să cauţi la nesfârşit itemele şi să n-ai de unde le lua.
3.Ar fi lipsa de comunicare, să nu se înţeleagă greşit, ceea ce doresc să spun e faptul că playerii activi într-o zi pe florida, în medie sunt 20-30, atunci când un joc este jucat online, multiplayer automat trebuie să existe comunicare, ei bine, pe o lume inactivă e greu ca această condiţie să fie îndeplinită, nu se pot forma echipe la forturi, schimburi, ş.a.
Părerea mea e că se tot deschid lumi noi, dar se uită cele vechi. Sfatul meu pentru STAFF-UL innogames, este că în loc să deschidă n-şpe mii de lumi, mai bine ar încerca să le dezvolte, să le populeze pe actualele, degeaba deschidem 2 lumi noi, iar în 12 luni să zicem 24 luni maxim una din ele se închide din pricina inactivităţii.
Aş putea să vă ofer câteva idei care binteînţeles să fie discutate la nivelul staff-ului şi să ajungem la un punct comun din care şi jucătorii şi de asemenea staff-ul vor avea de câştigat.
 

DeletedUser16010

Guest
Pai, de ce devin lumile inactive? Nu e vina celor de la Inno ca lumea se lasa de joc. Iar in ceea ce priveste migrarea, va veni si pe Florida, la fel cum au venit si pe cele anterioare ei.
 

DeletedUser2041

Guest
Bună seara,
Joc pe lumea florida încă de la începuturile ei, niciodată n-a fost mai slab populată decât acum, bine, in general lumea florida este slab populată, dar acum depăşeşte limitele de populaţie slabă. Ceea ce încă mai ajută la numărul de playeri ai lumii sunt acei playeri care deţin minim 50 maxim 100 de multiaccount-uri.
Acum vine nedumerirea mea, şi anume:
De ce nu se introduce migrarea şi pe această lume?
Din punctul meu de vedere este un chin să te joci pe o lume cu useri inactivi, şi asta o spun din mai multe motive, motive precum:
1.Bătăliile pentru fort sunt foarte slabe şi rare, slabe la modul figurat.
2.Atunci când eşti in căutare de iteme, pe care in general pe o lume precum ro1 le găseşti la tot pasul, pe florida sunt rarităţi, şi este frustrant să cauţi la nesfârşit itemele şi să n-ai de unde le lua.
3.Ar fi lipsa de comunicare, să nu se înţeleagă greşit, ceea ce doresc să spun e faptul că playerii activi într-o zi pe florida, în medie sunt 20-30, atunci când un joc este jucat online, multiplayer automat trebuie să existe comunicare, ei bine, pe o lume inactivă e greu ca această condiţie să fie îndeplinită, nu se pot forma echipe la forturi, schimburi, ş.a.
Părerea mea e că se tot deschid lumi noi, dar se uită cele vechi. Sfatul meu pentru STAFF-UL innogames, este că în loc să deschidă n-şpe mii de lumi, mai bine ar încerca să le dezvolte, să le populeze pe actualele, degeaba deschidem 2 lumi noi, iar în 12 luni să zicem 24 luni maxim una din ele se închide din pricina inactivităţii.
Aş putea să vă ofer câteva idei care binteînţeles să fie discutate la nivelul staff-ului şi să ajungem la un punct comun din care şi jucătorii şi de asemenea staff-ul vor avea de câştigat.

Lume noua de joc nu a mai fost deschisa de cativa ani.
In alta ordine de idei, experienta migrarii de pe celelalte lumi a demonstrat ca nu prea s-au populat lumile unde s-a migrat. Majoritatea celor care au migrat nu s-au integrat pe lumea unde au plecat( motivele le stiu ei) si au renuntat la cont.
Tine de jucatori cat de active sunt lumile de joc. Nici pe Indiana nu este prea mare bataie la fort.
 

DeletedUser9036

Guest
Aş putea să vă ofer câteva idei care binteînţeles să fie discutate la nivelul staff-ului şi să ajungem la un punct comun din care şi jucătorii şi de asemenea staff-ul vor avea de câştigat.

ai putea sa renunti la lumea respectiva- bagi in vacanta permanenta contul acolo - pana se face migrare... si sa incepi sa joci pe o lume activa- de preferat asta noua care va fi deschisa. sau de ce nu- pe L1 care zici tu ca e activa. ;)
 

DeletedUser19531

Guest
Lume noua de joc nu a mai fost deschisa de cativa ani.
In alta ordine de idei, experienta migrarii de pe celelalte lumi a demonstrat ca nu prea s-au populat lumile unde s-a migrat. Majoritatea celor care au migrat nu s-au integrat pe lumea unde au plecat( motivele le stiu ei) si au renuntat la cont.
Tine de jucatori cat de active sunt lumile de joc. Nici pe Indiana nu este prea mare bataie la fort.

Daca nu s-a mai facut nimica pentru forturi; ar trebui sa apara noi realizari, noi posibilitati de lupta, noi recompense, tinand cont ca la forturi participa foarte multi jucatori. Cand o sa se faca ceva cu cap la forturi, cu siguranta nu o sa mai vedem lumi moarte; forturile vor anima duelurile si contul bancar al celor de la inno; sa nu uitam ca vor aparea rivalitati, iar atunci cand o sa apara asa ceva vor fi si investitii in dueluri, in cele mai bune seturi, in conturi premium, imbunatatiri etc.
 

DeletedUser9036

Guest
Daca nu s-a mai facut nimica pentru forturi; ar trebui sa apara noi realizari, noi posibilitati de lupta, noi recompense, tinand cont ca la forturi participa foarte multi jucatori. Cand o sa se faca ceva cu cap la forturi, cu siguranta nu o sa mai vedem lumi moarte; forturile vor anima duelurile si contul bancar al celor de la inno; sa nu uitam ca vor aparea rivalitati, iar atunci cand o sa apara asa ceva vor fi si investitii in dueluri, in cele mai bune seturi, in conturi premium, imbunatatiri etc.

avem aici o problema cu legatura dintre forturi si duel care a fost rupta la un update.

initial rostul duelistilor ( PENTRU CEI CARE AU UITAT ) a fost acela de a apara si proteja muncitorii si mai apoi fortistii. Noi cu asta ne ocupam! :mad:

la forturi nu exista initial imunitate dupa inscrierea la batalie si, pana sa inceapa batalia, alianta rivala isi trimitea duelistii sa loveasca in fortistii adversi. Fiecare alianta avea grupul ei de duelisti care stia ce are de facut- duelam duelistii adversi ca sa protejam tankurile.

in felul asta, fiecare avea rolul sau. si noi- cei pe duel - aveam rolul nostru.

se pare ca cineva cu mintea formata exclusiv pe forturi a ignorat rostul duelistilor si ... a bagat un update in care oferea imunitate fortistilor dupa inscrierea la fort.

ROLUL DUELISTILOR pe joc dupa acest update in cadrul aliantelor ? ZERO! :mad:
nu am mai fost primiti la batalii pentru ca aveam hp mic, au inceput sa apara asa zisele aliante de duel... pentru ca daca intram intr-o alianta normala incepeau presiunile ca sa punem pe hp in detrimentul punctelor de duel.

daca vreti activitate pentru duelisti si vreti sa nu mai luam tinte aleatorii pe harta si sa le dam in cap- dati-ne ceva de facut!

constructorii in cadrul fortului construiesc si au nevoie de ei. cei axati pe munci pot aduce produse, fortistii poarta bataliile :D noi ce facem ? cei axati pe duel?

nu uitati ca jocul, ani de zile, a fost directionat in intregime spre PVP - duel! multi de asta ne-am inscris si ... de asta ne-am si lasat pe 90% din serverele pe care jucam pana acum.

e gol pe servere? am avut echipa de duel de zeci de duelisti. nu mai joaca nici unul - motivul - plictiseala! ce motiv curios, avand in vedere ca inainte numaram pe degete itemele si armele si acum nu mai putem tine socoteala la seturi :)) ar trebui sa dea cuiva de gandit toate asta.. sau nu :dastardly:
 

DeletedUser16010

Guest
avem aici o problema cu legatura dintre forturi si duel care a fost rupta la un update.

initial rostul duelistilor ( PENTRU CEI CARE AU UITAT ) a fost acela de a apara si proteja muncitorii si mai apoi fortistii. Noi cu asta ne ocupam! :mad:

la forturi nu exista initial imunitate dupa inscrierea la batalie si, pana sa inceapa batalia, alianta rivala isi trimitea duelistii sa loveasca in fortistii adversi. Fiecare alianta avea grupul ei de duelisti care stia ce are de facut- duelam duelistii adversi ca sa protejam tankurile.

in felul asta, fiecare avea rolul sau. si noi- cei pe duel - aveam rolul nostru.

se pare ca cineva cu mintea formata exclusiv pe forturi a ignorat rostul duelistilor si ... a bagat un update in care oferea imunitate fortistilor dupa inscrierea la fort.

ROLUL DUELISTILOR pe joc dupa acest update in cadrul aliantelor ? ZERO! :mad:
nu am mai fost primiti la batalii pentru ca aveam hp mic, au inceput sa apara asa zisele aliante de duel... pentru ca daca intram intr-o alianta normala incepeau presiunile ca sa punem pe hp in detrimentul punctelor de duel.

daca vreti activitate pentru duelisti si vreti sa nu mai luam tinte aleatorii pe harta si sa le dam in cap- dati-ne ceva de facut!

constructorii in cadrul fortului construiesc si au nevoie de ei. cei axati pe munci pot aduce produse, fortistii poarta bataliile :D noi ce facem ? cei axati pe duel?

nu uitati ca jocul, ani de zile, a fost directionat in intregime spre PVP - duel! multi de asta ne-am inscris si ... de asta ne-am si lasat pe 90% din serverele pe care jucam pana acum.

e gol pe servere? am avut echipa de duel de zeci de duelisti. nu mai joaca nici unul - motivul - plictiseala! ce motiv curios, avand in vedere ca inainte numaram pe degete itemele si armele si acum nu mai putem tine socoteala la seturi :)) ar trebui sa dea cuiva de gandit toate asta.. sau nu :dastardly:

adevar graiesti, tare frumos era cand atacam in raiduri :D
 

DeletedUser14746

Guest
hai ca mi-ai trezit niste amintiri... foarte frumoase ;)
narka,ai maxima dreptate!

dar legat de popularea lumilor... adminii chiar nu au ce face ...adica,s-au bagat niste update-uri si unele "minti limitate" au inceput sa "denigreze" serverele!
Chiar azi am vazut pe chat pe hawaii cum zicea unu :
"Sper ca lumea noua sa se inchida inainte de a se "deschide" in adevaratul sens al cuvantului"
Poftim cultura ...
Cum poti juca un astfel de joc cand arunci cu noroi in esenta lui ? :|
Iti doresti activitate dar defapt iti doresti sa se inchida lumile ... hmm
Pe unii jucatori chiar nu-i inteleg :|
Inloc sa ajute,sa populeze serverele,sa isi indemne prietenii sa joace acest joc,sa-si faca el insasi cont pe cat mai multe servere pentru a ajuta intr-un fel sau altul,el arunca cu noroi,ce sa zic ^_^
Si uite asa,cu "ajutorul" acestor minti limitate avem servere inactive :)

"Edit"
Am uitat sa mentionez orgoliile =)))
Deja nu mai dai de un jucator care sa-si vada de treaba...dai numai de cocosi si atot-stiutori ai jocului,ceva "semizei" ai westului :)
Si uite-asa din cauza lor se mai sterg 2-3 conturi ...
 

DeletedUser25625

Guest
cum zicea narka deaceia avea soldatul 50% tactica .... era frumos
 

Skynet08

Greenhorn
Lume noua de joc nu a mai fost deschisa de cativa ani.
In alta ordine de idei, experienta migrarii de pe celelalte lumi a demonstrat ca nu prea s-au populat lumile unde s-a migrat. Majoritatea celor care au migrat nu s-au integrat pe lumea unde au plecat( motivele le stiu ei) si au renuntat la cont.
Tine de jucatori cat de active sunt lumile de joc. Nici pe Indiana nu este prea mare bataie la fort.

În mare parte ţine de jucători, dar acei jucători sunt stimulaţi de evenimentele petrecute în acest joc şi de asemenea de esenţa jocului.
Înainte, cum spun şi ceilalţi, fiecare avea un obiectiv, un ţel de atins, acum fie că eşti pe duel, fort, comerţ acel ţel nu mai există.
Ca duelist ataci de plictiseală orice jucător, cu orice build şi fără a te mai distra, şi să fim realişti, un joc trebuie să fie şi distractiv pentru a îl putea juca şi pentru a-ţi spori disponibilitatea asupra sa.
Ca fortist, dacă eşti "norocos" şi joci pe o lume cu 20 useri online zilnic, e clară treaba, luptele pentru fort sunt daca nu foarte slabe, inexistente.Totodată în trecut la finalul unei lupte, pe lângă obligaţiuni primeai şi câte un cufăr, ei bine asta sporea activitatea la fort. De altfel multe alte lucruri care ajutau la menţinerea jucătorilor şi care au fost scoase când s-au implementat acele noi update-uri care aveau să aducă şi să menţină şi mai mulţi jucători...dar uite că nu este aşa ci exact invers.
Şi unde voiam să ajung, la cei cu build-uri pe comerţ.
Acum 3 ani era o plăcere să fi pe comerţ, de ce?
Voi oferi un exemplu simplu, cunoscut de toată lumea.
Când treceai pe comerţ o făceai cu iteme obişnuite sau dacă erai norocos şi aveai şi un set allan era fabulos. Pe atunci existau iteme obişnuite pe care jucătorii le foloseau în jocul lor şi le considerau bune, al swear de exemplu era unul dintre itemele căutate şi scumpe, preţul mediu era undeva la 200k chiar şi mai mult iar acum cu 5-10k ai acea curea.
În ultimii doi ani au apărut foarte multe seturi noi, foarte multe iteme noi pe care nu le mai foloseşte nimeni, toată lumea aleargă după seturi iar itemele obişnuite sunt lăsate la o parte.
Nu mai zic că atunci când aveai noroc şi îţi cădea un item precum cureaua menţionată sus erai în culmea fericirii, pe atunci lumea era mulţumită cu mai puţin, odată ce dvs implementaţi chestii noi fără a gândi eventualele consecinţe în timp se vor vedea repercusiunile pe care le trăim acum.
Acum the-west-ul constă într-o goană nebună după seturile noi, care apar câte 3 la fiecare event.De asemenea este frustrant faptul că niciodată nu vor înceta să apară seturi noi, iar pentru cei care nu au ocazia de a face rost de un set, atunci când ajunge să îl deţină apare altul nou care este de 2 ori mai bun, iar cheful dispare, nu mai exista nicio distracţie în acest joc, totul constă într-o rutină continuă iar chestia asta se simte, populaţia lumilor scade treptat de la an la an până la închiderea acestora.
Sfatul meu e că ar trebui să ne gândim toţi la o soluţie care să impace pe toată lumea şi ca the-westul să redevină ceea ce a fost, acel joc distractiv de care nu te plictiseai foarte uşor şi unde totul avea o legatură.
 
Ultima editare:

DeletedUser25625

Guest
În mare parte ţine de jucători, dar acei jucători sunt stimulaţi de către evenimentele petrecute în acest joc şi de asemenea de esenţa jocului.
Înainte, cum spun şi ceilalţi, fiecare avea un obiectiv, un ţel de atins, acum fie că eşti pe duel, fort, comerţ acel ţel nu mai există.
Ca duelist ataci de plictiseală orice jucător, cu orice build şi fără a te mai distra, şi să fim realişti, un joc trebuie să fie şi distractiv pentru a îl putea juca şi pentru a-ţi spori disponibilitatea asupra sa.
Ca fortist, dacă eşti "norocos" şi joci pe o lume cu 20 useri online zilnic, e clară treaba, luptele pentru fort sunt daca nu foarte slabe, inexistente.
Şi unde voiam să ajung, la cei cu build-uri pe comerţ.
Acum 3 ani era o plăcere să fi pe comerţ, de ce?
Voi oferi un exemplu simplu, cunoscut de toată lumea.
Când treceai pe comerţ o făceai cu iteme obişnuite sau dacă erai norocos şi aveai şi un set allan era fabulos. Pe atunci existau iteme obişnuite pe care jucătorii le foloseau în jocul lor şi le considerau bune, al swear de exemplu era unul dintre itemele căutate şi scumpe, preţul mediu era undeva la 200k chiar şi mai mult iar acum cu 5-10k ai acea curea.
În ultimii doi ani au apărut foarte multe seturi noi, foarte multe iteme noi pe care nu le mai foloseşte nimeni, toată lumea aleargă după seturi iar itemele obişnuite sunt lăsate la o parte.
Nu mai zic că atunci când aveai noroc şi îţi cădea un item precum cureaua menţionată sus erai în culmea fericirii, pe atunci lumea era mulţumită cu mai puţin, odată ce dvs implementaţi chestii noi fără a gândi eventualele consecinţe în timp se vor vedea repercusiunile pe care le trăim acum.
Acum the-west-ul constă într-o goană nebună după seturile noi, care apar câte 3 la fiecare event.De asemenea este frustrant faptul că niciodată nu vor înceta să apară seturi noi, iar pentru cei care nu au ocazia de a face rost de un set, atunci când ajunge să îl deţină apare altul nou care este de 2 ori mai bun, iar cheful dispare, nu mai exista nicio distracţie în acest joc, totul constă într-o rutină continuă iar chestia asta se simte, populaţia lumilor scade treptat de la an la an până la închiderea acestora.
Sfatul meu e că ar trebui să ne gândim toţi la o soluţie care să impace pe toată lumea şi ca the-westul să redevină ceea ce a fost, acel joc distractiv de care nu te plictiseai foarte uşor şi unde totul avea o legatură.

adevarul doare ,si eu deasta m-am lasat.... acum e o rutina cu seturile si deja pe unele lumi vechi nu mai e ambiltia de care ai mentionat deoarece majoritatea au peste 3 ani de joc si deja la ,, varsta" asta poti face usor bani din ce ai strnas si etc.
 

DeletedUser9036

Guest
Acum the-west-ul constă într-o goană nebună după seturile noi, care apar câte 3 la fiecare event.De asemenea este frustrant faptul că niciodată nu vor înceta să apară seturi noi, iar pentru cei care nu au ocazia de a face rost de un set, atunci când ajunge să îl deţină apare altul nou care este de 2 ori mai bun, iar cheful dispare

uiti un mic aspect - daca intre 2 eventuri ai pus-o de mamaliga si nu ai putut sa iti faci rost de seturi complete ( oricare ar fi ele : duel, fort, comert, etc), esti terminat. Duelistul fara ultimele seturi de duel aparute ( complete) nu mai are nici o sansa in fata celor cu builduri mai slabe dar cu set complet. la fel pentru fortist, muncitor, etc.

practic daca ai jucat 1 an sa iti faci charul si nu ai pus mana pe setul nu stiu care, vital in activitatea ta - care o fi ea - poti da linistit delete.

esenta jocului nu s-a pierdut... esenta jocului au devenit SETURILE. e jocul seturilor acum. n-ai set, esti terminat.

propun sa apara o noua clasa de caracter- a celor fara seturi. astia sa stranga produse si sa construiasca, eventual sa faca misiuni, pentru aia cu seturi.
 

DeletedUser8499

Guest
Lume noua de joc nu a mai fost deschisa de cativa ani.
In alta ordine de idei, experienta migrarii de pe celelalte lumi a demonstrat ca nu prea s-au populat lumile unde s-a migrat. Majoritatea celor care au migrat nu s-au integrat pe lumea unde au plecat( motivele le stiu ei) si au renuntat la cont.
Tine de jucatori cat de active sunt lumile de joc. Nici pe Indiana nu este prea mare bataie la fort.

Eu tin sa cred ca nu din cauza migrarii s-a lasat lumea ci din alte cauze determinate de inno .
 

DeletedUser25625

Guest
Eu tin sa cred ca nu din cauza migrarii s-a lasat lumea ci din alte cauze determinate de inno .

pai ma baiatule,sa o luam asa ,pe o lume oarecare vine Chuck are lvl 150 ,,saracu" ce sa ii faci, si mai vin 100 cu lvl 90 si tot asa ce sa zica ala micu de lvl 10 cand il vede pe ala? e diferenta aceia de lvl iteme bani etc intelegi tu nu mai are farmec ... nu mai muncesti pt un oras ca vina unu 1k construire si ti-l face in 2 h... si tu ala mic belesti ochii la el
 

DeletedUser9036

Guest
pai ma baiatule,sa o luam asa ,pe o lume oarecare vine Chuck are lvl 150 ,,saracu" ce sa ii faci, si mai vin 100 cu lvl 90 si tot asa ce sa zica ala micu de lvl 10 cand il vede pe ala? e diferenta aceia de lvl iteme bani etc intelegi tu nu mai are farmec ... nu mai muncesti pt un oras ca vina unu 1k construire si ti-l face in 2 h... si tu ala mic belesti ochii la el

nu ai inteles- iulian ti-a spus ca s-au lasat cei care au migrat . aia marii de lvl 150 care au migrat pe alta lume nu s-au mai integrat acolo si au dat delete.

e real. ai nivel mare, de ani de zile aveai o echipa, aveai anumiti adversari, forturi, erai stimat in cercul tau si te trezesti pe un alt server. nu te stie mai nimeni, piata este schimbata total - tu vindeai sa zicem pe serverul tau bara de fier cu 500 $, aici o gasesti la 50 $ :)) si tot asa.

adversarii de duel/ fort etc sunt altii. nu esti primit la forturi ca nu te stie lumea. ceri loc la fort, ceri loc intr-un oras. o iei frumos de la cetatean probabil :D

si te lasi.

deci vezi ca ideea era invers decat ai inteles tu.:nesigur:
 

DeletedUser25625

Guest
nu ai inteles- iulian ti-a spus ca s-au lasat cei care au migrat . aia marii de lvl 150 care au migrat pe alta lume nu s-au mai integrat acolo si au dat delete.

e real. ai nivel mare, de ani de zile aveai o echipa, aveai anumiti adversari, forturi, erai stimat in cercul tau si te trezesti pe un alt server. nu te stie mai nimeni, piata este schimbata total - tu vindeai sa zicem pe serverul tau bara de fier cu 500 $, aici o gasesti la 50 $ :)) si tot asa.

adversarii de duel/ fort etc sunt altii. nu esti primit la forturi ca nu te stie lumea. ceri loc la fort, ceri loc intr-un oras. o iei frumos de la cetatean probabil :D

si te lasi.

deci vezi ca ideea era invers decat ai inteles tu.:nesigur:

daca tot zici ca am inteles gresit poate asa a fost dar nu imi place migrarea pe un server nou,curat poate deja pe unu populat
 

DeletedUser26021

Guest
Cred ca ar trebuii introdus un Poll cu subictul migrarii de pe florida pe o alta lume populata,ca de exemplu hawai sau l1 si asa vedem cine vrea migrarea si cine nu ;)
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus