In ipotetica situatie de un meci de 6 jucatori 3 din ei cu lvl 150 iar restul cu un lvl apropiat unul de altul de 70 merge pentru echipa rosie primul de 150, apoi pentru albastru al doilea de 150 apoi al treilea de 150 tot la albastru apoi unu de 75 la rosu apoi unu de 73 la albastru si ultimul de 68 la rosu, situatia asta am intalnito de mult ori deci vedem cum echipa albastra are jucatori de lvl mai mare si diferenta e semnificativa de la 2 de lvl 150 la unu de 150 si altul de 75 si asta pentru a echilibra handicapul mutarilor dat fiind ca albastrii mutau ultimii dar pe deasupra daca din aia 3 cu lvl egale unu are pusca proscris ^1 altul are arcul tlingit si altul evantai ^2 ii baga pe ala cu arcul si evantaiul in aceeasi echipa, la echipa albastra de aceea nu mi se pare normal sa nu se ia in calcul si armele cand se face repartizarea in cazul jucatorilor de acelasi lvl iar cu versiune 2.59 sa remediat secventa mutarilor care crea dezavantaje si acum se muta o runda unii si o runda altii, atunci de ce nu sa modificat si distributia jucatorilor pentru a nu mai avea mereu albastrii jucatorii cu lvl mai mare? dat fiind ca acum nu mai exista dezavanatjul mutarilor nu mai e necesara schema de rosu 1,4,7,9,10 albastru 2,3,5,6,8 si s-ar putea face rosu 1,3,5,7,9 albastru 2,4,6,8,10. Se presupune ca de la aceasta actualizare sa echilibrat dezavantajul mutarilor si a tintelor nu ar trebui sa se echilibreze si distributia jucatorilor? Si introducerea unui algoritm care sa ia in calcul si armele pentru a avea un joc cat mai echilibrat posibil?