aventura

  • Autor subiect DeletedUser26579
  • Data de început

DeletedUser26579

Guest
Salutare
cum gasesc si eu un tutorial cumsa joc aventuri ca am jucat dar nu prea am inteles nimic si m-au cam certat colegii !:nesigur:
 

DeletedUser15241

Guest
Imi poate explica si mie cinvea cum functioneaza algoritmul de sortare a jucatorilor la aventuri? Din ce am observat nu pare sa aiba prea multa logica sau cel putin pare invechit fata de situatia actuala de joc, nu ia in calcul si arma si asa te trezesti ca intr-o echipa de 5 jucatori spre exemplu e un arc tlingit, evantai ^2 si pusca proscris ^2 intre timp ce in cealata doar pusca de aur sau proscris nici macar la ^1 sau 2 arme tlingit in aceeasi echipa, asa e imposibil sa ai sanse sa castigi aventura asa se face ca multi abandoneaza iar cand intri la urmatoarea, surpriza! Cei cu armele mai bune sunt in continuare in aceeasi echipa. Asta sa intamplat de atatea ori ca zici ca e facut dinadins, jucatori cu lvl asemanator atat intr-o echipa cat in alta ii aduna pe cei cu arme mai bune intr-o singura echipa sau de multe ori ii pune si cu arme mai bune si cu lvl mai mare per total. Oare nu exista o solutie care sa satisfaca mai bine acest dezechilibru care se produce prea des?
 

Ciprian66

Trapper
Nimic altceva nu conteaza, doar lvl. Daca ai 150 si intri cu piatra pacat de echipa ta.
Rosu ia jucatorul cu lvl max.
Albastru ia pe al doilea jucator la lvl si pe al treilea. Rosu ia pe al 4-lea... tot asa pana la 10.
Rosu ia 1,4,7,9,10 si albastru 2,3,5,6,8 ca ordine a lvl-urilor.
 

DeletedUser15241

Guest
In ipotetica situatie de un meci de 6 jucatori 3 din ei cu lvl 150 iar restul cu un lvl apropiat unul de altul de 70 merge pentru echipa rosie primul de 150, apoi pentru albastru al doilea de 150 apoi al treilea de 150 tot la albastru apoi unu de 75 la rosu apoi unu de 73 la albastru si ultimul de 68 la rosu, situatia asta am intalnito de mult ori deci vedem cum echipa albastra are jucatori de lvl mai mare si diferenta e semnificativa de la 2 de lvl 150 la unu de 150 si altul de 75 si asta pentru a echilibra handicapul mutarilor dat fiind ca albastrii mutau ultimii dar pe deasupra daca din aia 3 cu lvl egale unu are pusca proscris ^1 altul are arcul tlingit si altul evantai ^2 ii baga pe ala cu arcul si evantaiul in aceeasi echipa, la echipa albastra de aceea nu mi se pare normal sa nu se ia in calcul si armele cand se face repartizarea in cazul jucatorilor de acelasi lvl iar cu versiune 2.59 sa remediat secventa mutarilor care crea dezavantaje si acum se muta o runda unii si o runda altii, atunci de ce nu sa modificat si distributia jucatorilor pentru a nu mai avea mereu albastrii jucatorii cu lvl mai mare? dat fiind ca acum nu mai exista dezavanatjul mutarilor nu mai e necesara schema de rosu 1,4,7,9,10 albastru 2,3,5,6,8 si s-ar putea face rosu 1,3,5,7,9 albastru 2,4,6,8,10. Se presupune ca de la aceasta actualizare sa echilibrat dezavantajul mutarilor si a tintelor nu ar trebui sa se echilibreze si distributia jucatorilor? Si introducerea unui algoritm care sa ia in calcul si armele pentru a avea un joc cat mai echilibrat posibil?
 
Sus