Construire fortist!

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser17554

Guest
Salut.
Am si eu o intrebare care ma macina de ceva timp referitoare la luptele la forturi.
Am inteles ca indemanarile folosite sunt: perseverenta, ascundere, ferire, tintire, conducere, puncte de viata.
Intrebarea mea ar fi urmatoarea: Ca sa pot face daune mari ce indemanare trebuie sa dezvolt cel mai mult? Am observat ca sunt persoane care lovesc si cu 700-800 daune intr-o runda. Cum fac ei de lovesc asa? Eu am winchester de precizie si fac daune de aproximativ 300 hp per runda.
Daca stiti va rog din suflet sa imi raspundeti.
Multumesc anticipat.

Bagate Full CONDUCERE si iati o arma de fort cu daune mari:P

Succes
 

DeletedUser2655

Guest
Salut.
Am si eu o intrebare care ma macina de ceva timp referitoare la luptele la forturi.
Am inteles ca indemanarile folosite sunt: perseverenta, ascundere, ferire, tintire, conducere, puncte de viata.
Intrebarea mea ar fi urmatoarea: Ca sa pot face daune mari ce indemanare trebuie sa dezvolt cel mai mult? Am observat ca sunt persoane care lovesc si cu 700-800 daune intr-o runda. Cum fac ei de lovesc asa? Eu am winchester de precizie si fac daune de aproximativ 300 hp per runda.
Daca stiti va rog din suflet sa imi raspundeti.
Multumesc anticipat.

Daunele le faci in functie de ce arma ai, acel damage minim-maxim al armei iti arata cu cat poti sa lovesti.
Exista 2 exceptii:
- duelistii pot da lovituri critice (10% parca din viata celui lovit)
- pusca de aur creste acel dmg. cu +15 pentru cei aflati in acelasi sector cu posesorul ei
Toate celelalte abilitati cerute la fort iti cresc doar sansa de a lovi si de a te feri, nu daunele pe care le faci.
 

DeletedUser

Guest
Daunele le faci in functie de ce arma ai, acel damage minim-maxim al armei iti arata cu cat poti sa lovesti.
Exista 2 exceptii:
- duelistii pot da lovituri critice (10% parca din viata celui lovit)
- pusca de aur creste acel dmg. cu +15 pentru cei aflati in acelasi sector cu posesorul ei
Toate celelalte abilitati cerute la fort iti cresc doar sansa de a lovi si de a te feri, nu daunele pe care le faci.

defapt parca era 1/3 din viata celui lovit
 

DeletedUser2655

Guest
defapt parca era 1/3 din viata celui lovit

Pentru tine, poate...
Pentru restul jucatorilor: "În bătăliile pentru fort, ai şanse de 10% să aplici o lovitură critică. Loviturile critice scad 10% în plus din numărul maxim de puncte de viaţă."
 

DeletedUser

Guest
Salutare. Am si eu niste nedumeriri. Am luat un fort, are nivel mediu, si vreau sa-l dezvolt. Insa nu stiu cum. La magazie sunt ceva resurse, pe profil imi arata 36/42, dar nu stiu ce anume am nevoie...cate etc. Ma poate ajuta cineva? Mersi.


L.E. Ignorati, am descoperit ce si cum.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Guest
Pentru fortisti.

Buna ziua,am un cont pe Delaware(nu conteaza nick-u) sunt axat pe 2 indemanari care n-au legatura cu luptele de fort/dueluri..Clasa de caracter este aventurier si lvl 40

e bine sa merg pe full mobilitate si puncte de viata,si conducere din iteme?

sau ce build mi-ati recomanda?pt fort

Multumesc
 

DeletedUser6410

Guest
Buna ziua,am un cont pe Delaware(nu conteaza nick-u) sunt axat pe 2 indemanari care n-au legatura cu luptele de fort/dueluri..Clasa de caracter este aventurier si lvl 40

e bine sa merg pe full mobilitate si puncte de viata,si conducere din iteme?

sau ce build mi-ati recomanda?pt fort

Multumesc

Deoarece ai multa viata bun ti-ar fi un tanc
 

DeletedUser

Guest
Poi la lvl 40 aventurier la foarte multa viata nu ajungi,si ma gandeam la full mobilitate(ascundere/ferire)+ hp ca e bonusul bun la aventurieri cu ferirea..
 

DeletedUser5153

Guest
Buna ziua,am un cont pe Delaware(nu conteaza nick-u) sunt axat pe 2 indemanari care n-au legatura cu luptele de fort/dueluri..Clasa de caracter este aventurier si lvl 40

e bine sa merg pe full mobilitate si puncte de viata,si conducere din iteme?

sau ce build mi-ati recomanda?pt fort

Multumesc

E bine sa mergi asa, dupa parerea mea. ;)
 

DeletedUser16869

Guest
daca vrei tank fort, full putere si puncte de viata.

daca vrei altceva (caracteristic aventurierilor) full carisma si comert :D
 

DeletedUser16869

Guest
pai da, Full putere, 70% puncte de viata, 10% tintire, 10% ascundere, 10% perseverenta si cu o pusca de aur ... esti parfum :D
 

DeletedUser14746

Guest
pentru clasa aventurier la fort ti-as recomanda ceva viata+cat de multa ferire se poate...si o sa fii nimerit FOARTE greu!
 

DeletedUser

Guest
Cred ca Mobilitatea, Dexteritatea si Carisma sunt cele mai bune pentru aventurier. De la mobilitate, pune puncte pe: reflex, feririe si ascundere; la dexteritate: tintire si poate indemanare motrica, iar la carisma: toate in afara de conducere, nu cred ca te ajuta la ceva. Asta SAU urmeaza sfaturile celorlalti. Sper ca ai de unde alege. ;)
 

DeletedUser

Guest
aia 10% perseverenta nu-ti folosesc la nimic, ai oricum destula din putere, mai bine ferire sau conducere (asta daca as fi de acord cu parerea lui AndreiGhita in privinta celorlalte)

sub rezerva ca e doar o parere personala, eu as face asa:

atributele:50%putere, 50%mobilitate
indemanarile:17%tintire, 17%conducere, restul puncte de viata

cu echipamentul adecvat si pusca de aur vei avea un impact semnificativ la forturi
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus