Bătălie Awesomia Discuții legate de bătăliile organizate la fortul Awesomia

Danny Tommy

Trapper
Dacă e să ne uităm mai atent, nici multe din luptele zilnice nu sunt cine știe ce.
Nu prea inteleg la ce te referi, sincer.
1806.png
180621.png

Din ce vad pe singura lume activa la fort, singurele lupte care lasa de dorit sunt cele organizate de catre tine... Cat despre restul lumilor moarte total, este doar meritul inno si a nepasarii lor in ce priveste acest joc,
Principala problema este ca nu acceptati si nici nu va obositi sa transimteti mai departe problemele grave ale acestui joc.
Daca tot organizezi luptele astea si vezi ca nu ai absolut nici o sansa sa scoti o lupta ehilibrata si frumoasa, nu crezi ca jocul are o reala problema in ce priveste jocul PvP? Tot incerci sa te scuzi si sa dai vina pe jucatori ca nu echlibreaza ei lupta. Dovada ca habar nu ai cu ce se mananca luptele de fort si cat de greu este sa faci asta in conditiile actuale.
Am jucat un turneu intreg de fort + multe lupte de teste dupa, ca intr-un final sa nu schimbe aproape nimic..
 
Ultima editare:

adsum

Gunman
Hawaii este cea mai activă lume în privința luptele de fort, însă în niciun caz nu e singura. Am făcut referire la modul în care se desfășoară luptele, nu la numărul participanților. Dacă acolo se poate echilibra,datorită unora care aleg să rupă din timpul lor și să se implice, înseamnă că și la luptele de la Awesomia e posibil. Că nu se vrea, din anumite motive, cum ar fi lejeritatea, e o altă poveste. Până la urmă tot voi sunteți cei care au de pierdut. Fiind lupte secundare este normal ca interesul să fie mai scăzut, însă îți amintesc că la anumite eventuri, pe Hawaii cel puțin, erau full ambele părți. Dacă din 80 înscriși, 65 merg în apărare și 15 în atac, a cui e vina? Sunt lucruri pe care nu le putem controla.

Încetează să te comporți de parcă ai ști ce se trimite și ce nu. Evident că jocul suferă un regres și e nevoie de multe modificări, însă în caz că nu v-ați obișnuit, cei de la inno se mișcă destul de lent. Din ce am înțeles au și o echipa restrânsă, care probabil e depășită de situație. Discuții de genul au loc pe fiecare server. Dacă anumite idei nu se implementează înseamnă pur și simplu că nu vor, nu că n-ar fi ajuns la urechile lor. Așa că dacă tot căutați vinovați, căutați-i unde trebuie.

Eu vă propun să ne concentrăm pe ce putem face aici. Mai multe fapte și mai puține vorbe.

Cand aveti de gand sa dati scrisoare de 100 oup la Awesomia?

Am tot explicat de ce nu e posibil lucrul acesta.
 

lord ion

West Marshal
nici pe hawaii nu mai e treaba ok... se dădeau acum 2-3-4 luni 2 bătălii - fort mare, principal care era full și fort mediu pentru cei cu nivel mic sau cei care nu aveau loc la cel mare.
acum? nici cel mare nu e full, nici nu se dă a doua bătălie.
în nici un caz vina nu e a adminilor... sunt jucători care aleg să treacă pe "vacanță" din diferite motive, sau să nu vină la forturi preferând să facă misiuni sau munci.
 

adsum

Gunman
V-am promis un mic artificiu, pentru a încerca să echilibrăm luptele. Uite despre ce este vorba:
Pe anumite lumi în fortul Awesomia a fost adăugat un oraș dintr-o anumită alianță ( să zicem alianța A ) , iar ca atacator, în loc de Henry ,am ales pe cineva din alianța adversă ( alianța B ). Tura următoare vom schimba și vom alege un oraș din "alianța B" și un atacator din "alianța A". După terminarea luptei orașul adăugat va fi eliminat din fort, pentru a nu exista discuții.
Ce părere aveți?
 

adsum

Gunman
Nu aveați altă luptă pt mâine și m-au rugat câțiva să o modific. Rămâne 21:00
Valabil pentru toate lumile: dacă nu se suprapune cu lupta normală și vă puneți cu toții de acord, puteți cere modificarea orei la Awesomia.Mesaj pe forum, nu tichet
 

Mr.Piscot

Trapper
V-am promis un mic artificiu, pentru a încerca să echilibrăm luptele. Uite despre ce este vorba:
Pe anumite lumi în fortul Awesomia a fost adăugat un oraș dintr-o anumită alianță ( să zicem alianța A ) , iar ca atacator, în loc de Henry ,am ales pe cineva din alianța adversă ( alianța B ). Tura următoare vom schimba și vom alege un oraș din "alianța B" și un atacator din "alianța A". După terminarea luptei orașul adăugat va fi eliminat din fort, pentru a nu exista discuții.
Ce părere aveți?
Geniala idee, tot respectu.
 

adsum

Gunman
(daca faceai batalie duminica la awesomia nu mai eram suparat pe tine.. vezi daca n ai facut...)

Te-ai supărat? Las' că-ți trece. Și noi ne-am supărat când unii s-au crezut mai presus de alții și au dat grade de trădător.

Si noi care nu am avut generali pe aparare, urat Piscot, asa se face? Sa dai tradatori?

Doamne fereste sa fiu eu in pozitia de a da grade, ca mai mult de jumate din propria alianta de clone ar primi tradator :))))... n am dat eu, dar din ce mi amintesc a fost doar un tradator, si ala meritat... unele persoane sunt facute sa fie tradatori... pe langa asta, era un om din alianta adversa, care iesise din oras ca sa participe cu noi, dovada.. a reintrat inapoi acolo... probabil a vrut sa faca misiunea cu victorie la batalia de fort... cei din justice league nemaiavand sansa asta in perioada aia.... :)))...
 
Ultima editare:
Screenshot-2021-07-06-213115.png


3 atacatori vs 11 aparatori.

Cu ce e de vina jucatorul X sau Y ca alt jucator vrea sa se inscrie unde vrea el si nu tine cont sa fie un echilibru.

Din cauza asta exista legi, reguli, restrictii.

Apropo, mai este acel acel reward pentru cele 8 categorii?
 

adsum

Gunman
Doriți ca la lupta de săptămâna viitoare să mai încercăm o dată funcția de condiționare?
Puteți veni chiar cu sugestii în legătură cu gruparea claselor. La precedentele s-au ales dueliști+aventurieri în apărare, soldați+muncitori în atac.
 

Emeer

Gunman
Doriți ca la lupta de săptămâna viitoare să mai încercăm o dată funcția de condiționare?
Puteți veni chiar cu sugestii în legătură cu gruparea claselor. La precedentele s-au ales dueliști+aventurieri în apărare, soldați+muncitori în atac.
nu vad rostul, pt ca daca ai pune soldati + duelisti ii clar cine ar castiga....impartirea la awesomia se face in functie de aliante, majoritatea se pun cu alianta de top...nu are rost o conditionare, pentru ca ar iesi si mai horror asa.
 

adsum

Gunman
Vom încerca o nouă funcție de condiționare în speranța că se vor mai echilibra într-o oarecare măsură luptele. În ce constă ea?
Una dintre alianțe va fi "obligată" să se înscrie doar în atac, alături de jucătorii care nu aparțin de cele două alianțe principale sau cei care nu sunt membri ai unui oraș. Tura următoare vom schimba iar alianța care acum merge în apărare va fi "obligată" să meargă în atac.
Ce părere aveți?
 
Ultima editare:
Sus