Discutii - Modul Aventuri

  • Autor subiect DeletedUser2041
  • Data de început

DeletedUser12588

Guest
Si eu am animatii, ar trebui scoase, sau macar sa existe functia sa le poti dezactiva.

Eu schimb tabul cand e gata runda, si cand revii pe tabul cu aventura gata animatiile.
Tot pierzi 1-2 secunde, destul de importante contra celor care n-au.
 

DeletedUser15241

Guest
Am si eu o nedumerire: in situatia asta cand incepi aventura si faci prima mutare, cu urmatoarea urci pe moara.

in aceasta situatie nu ajungi sa dai capcana, nu sunt in raza deci trebuie sa urci si sa dai capcana de pe moara. Daca rosii au prima actiune, apoi albastrii eu care fiind albastru am mutat primu de la mine din echipa sa urc pe moara cum e posibil sa iau capcana langa moara si nu pe ea? daca jucatorul rosu a fost primul de la el in echipa care a mutat si a dat capcana iar eu am fost primu care am mutat nu ar trebui sa iau capcana pe moara? rosu muta, mut eu, apoi iau capcana. Nu se presupune ca trebuie sa te afli in raza capcanei pentru a lua-o?
Apoi iar nu inteleg de ce rosii au mai multe beneficii, nu se gaseste un sistem echilibrat? In primul rand ei pot trage de pe salon si nimeresc la moara, albastrii nu. Au prima actiune ceea ce de multe ori decide meciul. De multe ori mi s-a intamplat sa raman doar eu pe o cladire cu un jucator rosu amandoi avand nevoie de o lovitura pentru a lesina si rosu ia cladirea, castigand meciu, dat fiind ca eu chiar de trag sau mut cum el are prima actiune trage primu si ma lesina, doar daca ai noroc sa rateze dar cum asta e ceva aleatoriu lesini mai mult decat scapi. Banuiesc ca procentajul de rateuri e acelasi in ambele echipe deci nici in asta nu au avantaj albastrii. Alt lucru ce mi s-a intamplat fiind albastru in 3 runde sa nu nimeresc nici o lovitura, avand un ros in fata mea la o lovitura sa il lesin, el nu a mutat, am dat dubla - normala ratate amandoua, sarpe - normala ratate la fel, normala ratata si aia la urma m-a lesinat altu pe mine.
 
Ultima editare de un moderator:

Tk0la

Trapper
Nu aveai cum sa iei capcană în cazul ăla fără să fii pe moară.
Cel mai probabil un jucător din echipa ta a tras sau a mutat în secunda 0 din runda trecută, așa nu îi arată mutarea în bara de acțiuni, dar rămâne pentru runda următoare.
Echipa albastra are beneficii. Mi s-a întâmplat de multe ori să fiu în echia ros eu level 150 și încă 2 sub level 50, în echipă cealaltă 2 de 130+.
Au avantaj când trebuie să facă mutări ultimii.
Dar da, echipa ros e mai avantajată. Pot câștiga o aventură și când am clonă în echipă dacă sunt la roșii, la albaștri mai greu.

off. Te cam bate cratima, unde nu trebuie o puneai și unde trebuia nu o puneai :D
 

DeletedUser15241

Guest
Nu cred ca ar fi de la mutat pentru ca ar fi ramas in urma, tu nu poti muta in secunda 0 astfel incat sa mute in runda actuala si apoi sa muti si primu in runda urmatoare. Am patit si eu asa cand nu apucam sa mut, in runda urmatoare deja aveam mutarea facuta si nu aparea in bara dar nu muta in runda respectiva. Si iti mai spun un lucru care l-am patit tot in aceeasi situatie fiind in echipa rosie am dat capcana si apoi am mutat si a luat-o de aceea ma surpinde. Acest lucru mi sa intamplat mai demult si nu numai o data si am luat si capcana nefiind nimeni la 8 casute langa mine de aceea ma intreb daca nu o fi vreun bug. Cat despre echilibru si la albastri apar descompensari. Eu m-am gandit ca o solutie ar putea fi urmatoarea:
O noua abilitate numita stiu eu, fuga. Aceasta abilitate sa fie precum pasii doar ca muti dublu distanta, daca la pasi iti trbuie 2 mutari sa ajungi la moara cu abilitatea asta sa ajungi intr-una iar cand folosesti aceasta abilitate sa fie albastrii mereu care au prima actiune, asa daca rosu trage iar albastru da fuga albastru muta primu si scapa. Daca albastru trage si rosu muta normal rosu muta primu si scapa, daca amandoi trag rosu trage primu iar daca amandoi dau fuga (in caz ca rosu a luat si el abilitatea) albastru muta primu. Asa ar fi o oarecare egalitate si o abilitate contracapcana. Cum vi se pare?
 

DeletedUser25046

Guest
cu 2 lipsa, fara abilitati sau arma, tkola tot castiga meciul :ras:
 

DeletedUser26580

Guest
va merg aventurile? sau eu sunt singurul "norocos"; am eroarea hash mismatch de 1 saptamana. a 2-a oara :confused: si timpul dintre ele, in care am reusit sa joc a fost de 2 zile... presupun ca dupa ce dispare iar o sa am doar 2 zile de joc pana reapare
 

DeletedUser26602

Guest
:|

Daca si cu parca au cazut din barca.... ce cand si cum ... aici e vorba de rasism.... Rosiiiiiiii primiiiiiii... poi dc sa nu fie la fel? sa avem aceeasi sanse? si inca o chestie... dc nu se ia dupa actiunea mutarilor/trasului... sau dupa secundele alea...
 

DeletedUser15241

Guest
Ce se intampla la aventuri in ultimul timp? eu cu set proscris ^1 (palarie, curea, pantaloni, sa ^2) nivel 142 dau mai putine daune decat unu de 125 fara sa aiba toate itemele proscris ^1 (asa mi-a zis el) ca sa nu mai zic de ratari. Se pare ca upgradul setului la ^2 nu mai conteaza aproape nimic, cu aceste 4 iteme care le-am facut ^2 abia a urcat un pic hp, daca la nivelul 141 aveam 4136 hp acum la 142 am 4151. Am ramas surprins lasand log-ul pus sa vad ca in toate loviturile cel de nivel 125 dadea la dubla (400-420) aproximativ iar eu (350-380) iar din 5 lovituri doar 2 le-am dat complete, restul da una si rateaza a doua si asta nu numai la dubla ci si la restul loviturilor dadeam mai putin. Nu se merita sa cheltui bani sa fac set ^2 ca nu conteaza mai nimic. Ce diferenta de la inceput cand cu pusca ^1 faceai ravagii acum nici la ^2 nu mai dai ca inainte.
 

DeletedUser15366

Guest
S-a cam terminat smecheria si cu aventurile astea...te chinui sa faci up la pusca proscris chiar si pana la lvl 2 si e pistol cu apa pe langa altele up de la eventuri. (te chinui 1-2 ani pentru un up si ceilalti fac updateul intr-o zi ,2 ) ,nu mai zic de echipament la fel (up pentru cateva punctulete de hp in + ) :mad: