Echilibru 100% corect in aventuri dupa acest model :

Anadolu140

Greenhorn
Salut,uite rezolvarea.

Nu e vorba de câte lovituri critice se dau în timpul jocului ci de faptul că o lovitură critică în runda de test poate afecta modul în care sunt împărțite echipele, deci echilibrul. Whatever, astea oricum ar fi cazuri izolate.

Alt aspect de luat în calcul: Ce se întâmplă dacă unii jucători se inspiră între ei? Asta n-ar da peste cap "sistemul"?

În rest mi se pare bună propunerea, însă permite-mi să fiu reticent când vine vorba de implementarea a ceva de genul.


Rezolvare pentru critica/inspirare in presupusa harta ,,manevra,, de aventuri :

- la final de aventura criticele sunt notate oricum,deci exista deja facut ceva ce le tine evidenta.atunci rezolvarea poate fi asa:
inscrierea in aventura sa nu se faca dupa primul hit,nu stiu daca stii cum erau acele misiuni pe un joc ,,sa omori 15 caini salbatici sa primesti ceva,,. asa trebuie si aici,sa tragi de x ori (15-20-25) in mapa manevra ca un quest de intrare,apoi cand ai tras 15 hituri sa apara misiune completa si un buton start aventura.Cum calculam cate hituri sa trecem in misiune? luam maxim posibil pe o arma existenta la charisma.sa zicem arma x la lv 150 are 15 carisma.verificati cat la % inseamna 15 carisma la o lovitura critica. daca procentajul este de 60% atunci vom avea nevoie de 12 hituri pentru a termina misiunea.De specificat ca luam maximul de carisma aflat pe sv pentru ca ,cei mici vor diferentia cu 100dmg maxim,in schimb un lv 126 are o diferenta de 300-400.Sa va zic si de ce, punem 50%lovitura critica -6 hituri pentru lovituri critice rezervate si 50% -6 lovituri rezervate pentru non critice.ATENTIE ,hituri doar din shoot,nu sarpe sau dublu quick .
Dupa 12 lovituri trase,apasam pe final misiune ,ne da damageul mediu realizat si apasam start.
dureaza 12 runde sa se traga 12 shooturi,5 minute DAR...mai bine nu se poate pentru un damage mediu corect.

Edit:
Ceva de genul : am apasat sa intru la aventuri,ma baga in mapa de manevra,stau pe mapa ma joc ,exersez,fac tot ce vreau ,imediat ce am apasat acel start sa intru in manevra,in dreapta frumos sa apara ,,quest,, 12 hituri cu shoot in oricine.Nu trebuie sa -l accept,le aduna acolo si gata.cand se fac 12 shooturi apare misiune incheiata si in loc de reward sa apara media celor 12 shooturi (e simplu) si un buton de start aventura pentru a juca.Cum apare recompensa la misiuni sa apara Medie damage :691 Apasa START.
Apoi voi juca cu acea medie,pana in momentul cand ies de la aventuri.Dureaza sa o facem 12 runde in manevra,ca o incalzire inainte de meci,sutam la poarta :))
Nu e misto?
Iar serverul calculeaza mediile din misiuni pentru ce am vorbit mai sus de dmg vs dmg team nu lv vs level.

EDIT 2:
Mai exista posibilitatea sa se faca misiunea de 35 runde doar cu 35 shooturi(fara sarpe si quick shot). ar dura misiunea 10 minute,o pot face si 100 persoane in acelasi timp,doar stam pe harta si tragem si ne putem juca cate 5 ore dintr-o singura misiune,important ar fi sa nu parasim mapa de manevra si in mapa de manevra interzicerea schimbarii intemelor de pe noi ca si la munci cand nu putem schimba ca ramanem fara punctele necesare.
 
Ultima editare:

Anadolu140

Greenhorn
Ok,multumesc.
poate ne lasi si noua cand ai timp un raspuns despre decizia finala daca se adauga asa ceva sau nu,binenteles cand il primesti
 

niton97

Gold digger
Daca asa ceva se accepta, propun sa se faca la fel si cu forturile, inainte sa inceapa batalia de fort sa intre toti in manevra si sa se testeze cat de echilibrate sunt echipele. Dar daca echipele nu sunt echilibrate restul celor inscrisi sa nu mai poata juca la acea batalie.

In plus, de ce ati vrea sa echilibrati? Cumparati fratilor cu totii seturi de top si gata, nu va mai plangeti atata.
In loc sa ii trageti pe jos pe ceilati mai bine cresteti voi. PUNCT

Pe langa asta, ni s-a promis de 1 an intr-un video oficial ca se creste niveul maxim la caracter, iar acuma echipa te west se face ca ploua. Voi chiar credeti ca se vor mai face update-uri majore in acest joc?
 
Ultima editare:
Daca asa ceva se accepta, propun sa se faca la fel si cu forturile, inainte sa inceapa batalia de fort sa intre toti in manevra si sa se testeze cat de echilibrate sunt echipele. Dar daca echipele nu sunt echilibrate restul celor inscrisi sa nu mai poata juca la acea batalie.

In plus, de ce ati vrea sa echilibrati? Cumparati fratilor cu totii seturi de top si gata, nu va mai plangeti atata.
In loc sa ii trageti pe jos pe ceilati mai bine cresteti voi. PUNCT

Pe langa asta, ni s-a promis de 1 an intr-un video oficial ca se creste niveul maxim la caracter, iar acuma echipa te west se face ca ploua. Voi chiar credeti ca se vor mai face update-uri majore in acest joc?
Aici se discuta de propunerea propusa de Anadolu140 dacă vrei sa discuți despre forturi fa o intr un alt topic la fel ca și levelul.
 
Sus