adsum
Gunman
Cam ce motiv de bucurie ar fi? Faptul că freacă menta 2 ani de zile și vin într-un final cu niște modificări care mai mult strică decât ajută, în loc să se concentreze pe chestiuni mai simple, dar de efect? Pe cine și cu ce ajută mărirea nivelului? Câți dintre cei care "concurează" la top xp dau la secunde și nu la biserică? Încă nu s-a înțeles faptul că s-a ajuns la un anumit nivel de saturație, unde lumea nu mai e disperată să dea la secunde? Unde e competitivitatea când Gigel și Dorel au lv 150, dar în clasament Gigel apare cu 100kk xp în fața lui Dorel?în loc să vă bucurați: competivitate, misiuni noi, munci noi (probabil), iteme, seturi, aure, realizări, etc...
mulți dintre voi întrebați pe aici când vom trece peste 150 și tot voi acum îi cântați prohodul jocului.
fiți liniștiți. de fiecare dată când s-a trecut la un nivel superior player-ii se alarmau de parcă ar fi fost armaghedonul și jocul ar fi fost GATA! nu se va întâmpla asta.
ne vedem peste 14 ani. mwahahaha!!!
ce-o să vă mai placă.
De ce nu-și aruncă privirea pe modurile pvp, fie că vorbim de forturi, dueluri sau aventuri? Astea țin jocul în viață (cu riscul de a leza orgoliul constructorilor), fiind interactive. De acord, jocul va mai supraviețui câțiva ani, dar una e să joci în mod activ / competitiv , alta e să-ți aștepți "sfârșitul" pe o lume inactivă, să n-ai adversari la duel, să aștepți ore în șir ca să poți juca o aventură sau să ai la fort zeci de offlineri, afkiști și clone. În plus, când s-a trecut de la 120 la 150 nu exista upgrade sau bonusuri/nivel.
Seturi? Poate mai implementează "la cererea jucătorilor" un Set de îmbrăcăminte verde sau eventual ceva cu multe pdm ca să poată farma pre-10 ăștia cu "familii" numeroase. Până și acel spor de șanse de la început e complet aiurea, adăugat pentru a facilita completarea tutorialului, însă care favorizează apariția clonelor.
Ce se poate face ?
- modificări în sistemul de lupte de fort / duel / aventuri
nu le mai enumăr, se știu, s-au tot repetat de-a lungul timpului
- realizări noi cu cerințe realizabile, fără să se țină cont de statisticile din trecut
(când se vor băga cele pt fort sunt curios dacă vor urma modelul celor de la dueluri / aventuri cu cerințe de genul "10k lupte jucate / câștigate")

- deschiderea rutelor de migrare
- schimbarea clasei de caracter
- resetarea anuală a clasamentelor
- serii de misiuni în genul celor "lucky clover", care te "obligă" să treci prin toate segmentele jocului
eventual concepute în funcție de nivel, atât cerințele cât și recompensele
Toate cele de mai sus sunt realizabile, așa că hai să nu mai confundăm "nu se poate" cu "nu se vrea".
Sunt tare curios dacă anul ăsta se mai organizează ifbc 4 sau preferă în loc vreun eveniment de "cine are script mai bun?" (a se traduce "xp").