Low Life Nuker(duel build) discutii

  • Autor subiect DeletedUser25902
  • Data de început

DeletedUser25625

Guest
momentan doar 19.

Locul 1 xp :).

Si, reflex = Reflex +0.4*Rezistenta.
A ramas la fel.

Si 400 impuscare nu sparge 400 reflex, chiar daca rezistenta e 0.

o sa ma cert cu tine pe chatul orasului
semnat *John W.H.*
 

DeletedUser20606

Guest
Da. Sa zicem ca eu am 500 impuscare, sunt pe arma de foc. Tu esti pe arma alba, ai 400 rezistenta si 300 reflex. In mod normal impuscarea mea trebuia sa sparga reflexul tau. Dar la acel reflex se mai adauga un anumit procent din rezistenta ta (acum cativa ani era 25%, acum parca e 10% - nu stiu exact).

@Doxie. Pe ce lumi activezi?
corect cu impuscarea, n-am fost eu atent
 

DeletedUser24094

Guest
Cel mai bine este sa incepi de la un build clasic si sa-l personalizezi in functie de adversari , echipamente.

Vezi ca nu tintesti prea bine dar feresti ok, mai scoti din ferire si bagi tintire, vezi ca dai mereu daune mari, mai scoti din impuscare si bagi pe f/t.

La fel cu reflex / rezistenta.

Si asa ajungi la un build bun pentru tine, buildurile difera de la jucator la jucator.
 

DeletedUser25902

Guest
Poate sunt care nu stiu....

Castigatorul unui duel se calculeaza asa:

1.Prima data se calculeaza aspectul vs. tactica...jucatorul care are o valoare mai mare primeste un bonus de x% tintire(inainte era ferire!)Treaba asta se calculeaza o singura data iar bonusul se adauga in fiecare runda.
2.In fiecare din cele 8 runde se calculeaza cine tinteste/fereste astfel:
In prima runda:
--se alege random un numar de la 1 la x(x fiind cata tintire ai)
--se alege random un numar de la 1 la y(y fiind cata ferire are adversarul)

Deci treaba e LOTTO...nu e 6/49...e una din cate ai.
la numerele astea extrase ca la lotto se adauga bonusul de tactica/aspect,iar in ultima faza se aplica o penalitate de vro 20-25%(sanse sa ratezi!) daca nu ai tras in directia buna.(asta am testat-o pe muncitori,eu cu 300tintire si 300 aspect vs un muncitor fara nimic...am tras la cap toate rundele...si nimeream cam 6/8)

3.Sa zicem ca dupa toate loteriile astea nimeresc tinta...ce se intampla?
pai vine partea in care se calculeaza dmg-ul...cum se calculeaza? greu de zis! baietii de la INNO umbla mereu cate un pic la formula,fara sa zica!...cand e o schimbare majora cica o anunta :))
in mare parte se calculeaza cum au zis colegii de mai sus...cand o sa bag pepite o sa fac niste teste si va zic(adica niciodata).

4.Da,da...in acelasi fel se calculeaza si restul rundelor...

5.Dap...fara atat noroc nu vedeai nici un zmeu full r/r

P.S: Un oras,30-40 de duelisti ...jumate din ei pe reflex si jumate pe rezistenta...asa jucam odata!
Acum daca joaca singuri normal ca baga full r/r...
Ati mai vazut voi un oras cu academie? unele orase aveau cate 4...
https://www.youtube.com/watch?v=QnLH5JtwfYg
numar pe degetele de la o singura mana cati mai sunt din lista de la 2:10
 

DeletedUser24094

Guest
Cateva completari, aspectul si tactica ajuta oarecum si la ferire, daca tu ai aspect mai mare adversarul isi pierde tactica, deci tactica lui va fi inutila, nu il va ajuta la tintire, de aici reiese bonusul de ferire, de aici e confuzia ca aspect / tactica ajuta la ferire.

La daune nu s-a umblat niciodata, este un maxim si un minim pe care il poti da cu arma care o ai, restul e influientat doar de reflexul / rezistenta adversarului.

Nu se alege un numar intre 1 si x ca sa fie tintirea, baliverne. adica tu spui ca sunt sanse sa se prinda 1 ferire? Imposibil.

Exemplul tau cu muncitorul care nu avea nimic, e pentru ca era pe verde pe cap, de asta nu il nimereai.

Da, in duel conteaza foarte mult norocul, sa ai noroc sa tintesti unde nu fereste si sa feresti unde tinteste.
 

DeletedUser10117

Guest
R/R este foarte bun...cel mai important ai HP si nu mai stai cu grija ca vei lesina daca pierzi un duel....daca pierzi incontinuu il poti adapta..dar e mai bun decat cel pe foc :)

Orcum FELICITARI pt ceea ce ai realizat.
 

DeletedUser25902

Guest
Cateva completari, aspectul si tactica ajuta oarecum si la ferire, daca tu ai aspect mai mare adversarul isi pierde tactica, deci tactica lui va fi inutila, nu il va ajuta la tintire, de aici reiese bonusul de ferire, de aici e confuzia ca aspect / tactica ajuta la ferire.

Nu este nici o confuzie,inainte bonusul pe care il primeai de la aspect/tactica era de ferire...cea ce zici tu e...cam băbește!( de fapt e simplu...cine are mai mult aspect/tactica primeste cateva puncte in plus pe tintire,ferirea ramane exact la fel!....adica acel "y" de care vorbeam)

La daune nu s-a umblat niciodata, este un maxim si un minim pe care il poti da cu arma care o ai, restul e influientat doar de reflexul / rezistenta adversarului.
Cand am zis daune nu m-am referit la arme(era vb de v/i vs r/r)...chiar si asa...parca sa "ajustat" dmg-ul la cateva arme in trecut.

Nu se alege un numar intre 1 si x ca sa fie tintirea, baliverne. adica tu spui ca sunt sanse sa se prinda 1 ferire? Imposibil.

da! asa se calculeaza! (se da din oficiu +5 tintire si +5 ferire pt ambii jucatori.)
treaba asta se calculeaza in fiecare runda! iar sansele sa prinzi in acelasi duel mai multe valori de 1 .... sunt extrem de mici.

Exemplul tau cu muncitorul care nu avea nimic, e pentru ca era pe verde pe cap, de asta nu il nimereai.

am zis: iar in ultima faza se aplica o penalitate de vro 20-25%(sanse sa ratezi!) daca nu ai tras in directia buna.


P.S: Poti sa nu crezi cea ce zic...dar oare sa fie doar imaginatie? :whistle:

wiki.the-west.net a spus:
With each shot the attack value of the attacker is compared to the defence value of the defender. For this, a random value is taken between 1 and the attack value, and a random value between 1 and the defence value. If the attack value is higher, the attacker lands a hit and causes damage. If the value is lower, the shot doesn't hit its target and no damage is done. After this it’s time for the current defender to attack.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser20606

Guest
reflex = reflex + 25/100 * rezistenta.

0.25 in loc de 0.4, nu am fost atent.

Nu te contrazic,dar...

X duel cu Y

X 489 impuscare

Y 362 reflex + 445 rezistenta

0.25x445= 111.25
362+111= 473

Si totusi x a spart reflexul.
 
Sus