Marirea pragului de xp la fort

Refleks

Cowboy
NUME SUGESTIE: Marirea restrictiei de xp primit la luptele de fort
DESCRIERE SUGESTIE:In prezent fiecare jucator care ofera daune de 8 k la fort obtine 4,5k xp, iar cel care ofera 12 k daune primeste la fel 4,5 k xp, doar diferentiaza oblg care le primeste, dupa parearea mea nu e normal sa primeasca acelas xp jucatorii care au daune diferite.
Exemplu: : 11k daune , 7 ferite = 4,5k xp,22 obl (nu sunt sigur de corectitudine)
8 k daune, 6 ferite = 4,5 k xp 12 obl(nu sunt sigur de corectitudine)
iar cu nou update sa se modifice astfel:
11k daune 7 ferite =6,0 k xp 22 oblg
8 k daune 6 ferite = 4,5 k xp 12 oblg


cum vedeti doar sa se modifice xp primit din daunele provocate si cate ori jucatoru a ferit

AVANTAJE: se face o egalitate dintr-e daunele oferiti si xp primit, cativa ani deja nu sa marit restrictia, si cu marirea nivelului maximal , e normal ca sa putem obtinem mai mult xp din lupte, e un ajutor celor care cresc doar prin luptele de fort, ce va mari popularitatea luptelor de fort.
DEZAVANTAJE: -----
 
Ultima editare:

Theodorr

Greenhorn
Pro , sa fim seriosi ... am ajuns deja la 120 si e nev de 10 batalii de fort cu exp maxim pentru a face lvl , ... hmm nu e chair asa de mult , dar sa ne gindim si la lvl 125 .... sau 128 sa zicem .. avem nevoie de ft ft multe lupte in jur de 40 ... sa stai 1 luna la un nivel ... ma rog e aiurea sa ramina 4,5k exp pentru cei ce au o diferenta mare de daune si lovituri ferite!
 

sand of time

Trapper
CONTRA

Ganditi-va la un alt aspect. Fortistii fata de celelalte ''specii'' sunt foarte avantajati pentru ca ei primesc si xp si obligatiuni, pe cand duelistii, muncitorii primesc doar xp din dueluri, respectiv construirea bisericii.

In ceea ce priveste diferenta dintre 14k daune si 8k daune, se poate observa din diferenta de obligatiuni. In primul rand nu vezi decat duelisti prin top daune, celelalte clase devin dezavantajate (exceptie jucatorii cu full conducere).
Momentan, eu cred ca inca e bun sistemul de recompense la fort.
:dastardly:
 

Refleks

Cowboy
dupa parerea mea duelistii singuri iti aleg calea ca si muncitorii asta e problema lor, dar din experienta mea am vazut muncitori puri, duelisti puri care participau la lupte seara iar ziua munceau pt biserica sau xp ( depinde pe ce este axat) iar daca doresc oblg sa se miste la fort .

Pentru oblg nu sunt remunerati in totalment din parerea mea, si cum a fost spus mai sus cum a fost marit nivelul maxim e normal ca sa se mareasca si xp primit de la fort!

+ duelistii obtin cate 2-3 k xp in 10 minute pe cand muncitori si soldati nu primesc asa xp, u acum ce propui ca sa scoatem din xp ce obtin ei?
fiecare isi alege directia asta e problema, dar eu spun de alta in propunere, de egalitatea de daune ...
 
Ultima editare:

sand of time

Trapper
dupa parerea mea duelistii singuri iti aleg calea ca si muncitorii asta e problema lor, dar din experienta mea am vazut muncitori puri, duelisti puri care participau la lupte seara iar ziua munceau pt biserica sau xp ( depinde pe ce este axat) iar daca doresc oblg sa se miste la fort .

Pentru oblg nu sunt remunerati in totalment din parerea mea, si cum a fost spus mai sus cum a fost marit nivelul maxim e normal ca sa se mareasca si xp primit de la fort!

+ duelistii obtin cate 2-3 k xp in 10 minute pe cand muncitori si soldati nu primesc asa xp, u acum ce propui ca sa scoatem din xp ce obtin ei?
fiecare isi alege directia asta e problema, dar eu spun de alta in propunere, de egalitatea de daune ...
Pai de ce sa fie egalitate? Si cum spuneai tu, fiecare isi alege calea, DAR sa maresti limita? Eu zic sa ramana asa (si oricum ramane asa momentan) DAR eu mi-am spus parerea, fiecare are dreptul la propria parere.
:dastardly: