Noutăţi versiunea 2.0!

  • Autor subiect DeletedUser2041
  • Data de început
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser2041

Guest
Deşi va mai trece ceva timp până la versiunea 2.0, dorim să vă prezentăm câteva lucruri importante .


După cum ştiţi, nouă hartă din versiunea 2.0 va fi mult diferită faţă de harta de acum. Nu sunt doar modificări vizuale ci şi multe modificări de structură.

Cea mai mare modificare, care implică alte modificări, este dimensiunea noii hărţi – este un sfert din harta actuală.
Modificare dimensiunii hărţii ne-a permis să creăm o hartă întreagă manual cu zone diferite si calitate superioară.


Ce efecte va avea?
  • Vor exista în continuare 3 forturi/sector, dar vor fi doar 14 sectoare.
  • Vor avea loc aproximativ 2.300 oraşe, nu 10.000 ca până acum.
  • Oraşele vor avea alte poziţii şi distanţe diferite între ele.
  • Muncile, împărţitorii de misiuni şi forturile vor aveam alte poziţii deasemenea.

Migrarea oraşelor

Vom migra maxim 1500 de oraşe! Primele 500 de oraşe din clasament vor fi migrate sigur. Nu vom migra oraşe părăsite.
Apoi sistemul va căuta în clasament de sus în jos 1000 de oraşele care au mai mult de 1 cetăţean. Daca nu există 1000 de oraşe cu mai mult de 1 cetăţean sistemul va umple locurile rămase cu oraşe cu 1 singur cetăţean în ordinea din clasament.

Ce oraşe vor migra va fi stabilit cu câteva săptămâni înainte de update. Va fi stabilita o zi care va fi luată în considerare la update( va fi anunţată cât mai curând posibil). După această zi primari oraşelor vor primi acces limitat la nouă hartă pentru stabilirea pozitiei noi pentru oraşele lor. De asemenea pot vedea si coordonatele oraşului. După alegerea poziţiei pentru oras, vor putea lua coordonatele acestuia şi să le introducă în zona special creată la primărie.

Dacă locul nu a fost deja rezervat de alt primar, locul ales va fi salvat şi rezervat pentru versiunea 2.0.
Dacă locul este deja rezervat un mesaj de eroare va anunţa primarul pentru a putea alege un alt loc.
Dacă există mai mult de 1 primar in oraş aceste coordonate pot fi suprascrise de un alt primar. Deci vă recomandăm să discutaţi mai întâi unde doriţi să fie poziţionat oraşul.
Dacă nu alegeţi nici un punct în timpul stabilit, oraşul va migra într-o poziţie aleatoare.
Câteva sute de locuri vor fi libere pe hartă astfel încât ceilalti jucători să poată fonda oraşe noi şi alianţe.

Migrarea caracterelor


Caracterele vor fi migrate în oraş la actualizarea jocului la versiunea 2.0, presupunînd că sunteţi cetatean al unui oraş.
Toţi jucători care nu aparţin unui oraş vor fi migraţi la coordonatele unui oraş aleator sau punct de fondare.

Migrarea forturilor

Nu va fi migrat nici un fort, vor trebui construite din nou.
Pentru că vor exista mai puţine forturi nu am găsit o modalitate corectă şi uşoară de a le selecta pentru migrare.
După update forturile vor putea fi fondate şi construite din nou. Primul venit, primul servit. Acest lucru va reanima jocul, muncitorii vor avea din nou de muncă şi toate oraşele vor avea din nou posibilitatea de a avea un fort.
Va exista o mică compensaţie pentru proprietari de forturi dar rămâne momentan surpriză.

Stergerea actiunilor

Deoarece muncile, împărţitori de misiuni, s.a.m.d vor avea alte poziţii pe hartă, toate actiunile în desfăşurare vor fi sterse la efectuarea updatelui (munci,dueluri, orice). Energia consumata pentru aceste actiuni nu va fi returnată. Updateul va fi anunţat cât mai precis cu putinţă.




Pentru discutii/pareri/opinii folositi tema: http://forum.the-west.ro/showthread.php?t=41846
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus