"Problema exterioara"

  • Autor subiect DeletedUser21021
  • Data de început
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser21021

Guest
Pot sa intreb si eu cat dureaza aceasta "problema exterioara"?
Au trecut deja peste 2h,tocmai ce a revenit jocul si merge penibil de prost. Sa nu mai spun ca nu pot folosi optiunile pentru care am platit, nu pot utiliza niciunul dintre seturile de echipamente memorate. Nu pot deschide inventarul ca se reincarca jocul, nu merge aproape nimic.
Tot introduceti eventuri si iteme noi, se scot bani seriosi si nici macar o parte nu ii puteti introduce in tehnologie? NU vedeti ca la fiecare event sunt probleme? Deja este penibil.
Nu se poate folosi niciun item, pierdem runde la tombola, nu putem da nicio munca, aproape nimic (pe langa asa zisele beneficii pentru care platim, care nici acelea nu functioneaza).
Si ce o sa primim in schimbul acestui timp pierdut, etc? Niste "scuze" urmate de alte probleme la urmatorul event :)
 

DeletedUser16010

Guest
Tu crezi ca adminii implementeaza evenimente si alte chestii?
Invata putina engleza, intra pe pagina principala INNO, si lasa o plangere acolo.

Aici nu ai ce sa rezolvi.

PS: Incercati sa nu mai deschideti topicuri pe aceasta tema.
 

Skynet08

Greenhorn
Am facut asta , si ghici ce , crezi ca le pasa , mi-au lasat un raspuns sec cu care nu rezolvi nimic . Iti dau si tie pagina unde sa faci plangeri la greu sa vedem cu ce te alegi ;) .
 

DeletedUser16010

Guest
Am facut asta , si ghici ce , crezi ca le pasa , mi-au lasat un raspuns sec cu care nu rezolvi nimic . Iti dau si tie pagina unde sa faci plangeri la greu sa vedem cu ce te alegi ;) .

Si crezi ca daca spuneti aici rezolvati ceva?
 

DeletedUser21021

Guest
Tu crezi ca adminii implementeaza evenimente si alte chestii?
Invata putina engleza, intra pe pagina principala INNO, si lasa o plangere acolo.

Aici nu ai ce sa rezolvi.

PS: Incercati sa nu mai deschideti topicuri pe aceasta tema.

Nu, nu implementeaza ei nimic. Dar ei sunt reprezentantii nostri in fata celor de la INNO. Si ar trebui sa ne reprezinte, sa ne sustina plangerile.
Cat despre celelalte acuze, te sfatuiesc sa iti vezi de treaba ta si sa te abtii deoarece nu ma cunosti, nu te cunosc. Si cu siguranta stapanesc limba engleza mai bine decat tine :)
Bafta.
 

DeletedUser2041

Guest
Ca reprezentat in fata ta iti spun ca: s-a rezolvat problema pentru logarea in joc, din pacate exista aceeasi problema si in joc. Se va remedia in cateva minute.

Aveti si voi putina rabdare si nu mai deschideti 1000 de posturi, nimeni nu doarme.
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus