Inca de la originile Inno, mai exact pe vremea cand exista doar
www.triburile.ro, regulamentul spune ca nu poti sa faci gargara pe forum pentru problmele tehnice, ci instrumentul care iti sta la dispozitie este ticketul la support.
De buna credinta fiind, si din respect pentru munca administratorilor, asa am procedat, am facut ticket.
N-am fost absurda, n-am avut pretentia la un raspuns imediat, nici macar la unul personalizat. Am vrut doar sa creez, alaturi de alti jucatori, un pic de presiune locala, astfel incat sa se ceara tehnicienilor din Germania, alocarea a mai mult ram pentru acest server.
Am depus ticketul in data de 06.01.2011. Ce credeti am primit vreun raspuns pana acum? Nu, n-am primit.
Atunci, cum mi se poate cere sa fiu de buna credinta si sa nu fac scandal?
Cerere: Erori nenumarate
Succesuri Nemasurate
2011-01-06 16:44:14
Buna ziua!
Observ ca de cand am intrat pe aceasta lume, nu exista zi ara ca macar de 2-3 sa pice jocul, si eu sa primesc mesajul: "Eroare fatala! Lumea nu poate fi accesata.".
Pot spune ca m-am obisnuit cu asta.
Dar de cateva zile, si azi, in mod deosebit, am avut aceasta problema de vreo 20-25 de ori/zi.
In acest ritm jocul devine quasi impracticabil, si, avand in vedere ca exista si o suma de bani, nu conteaza exact cat, investita, cu atat mai mult devin importante si extrem de suparatoare aceste sincope ale jocului.
Sfatuiti echipa tehnica de la Inno, sa acorde ceva mai mult ram serverului, in caz contrar, s-ar putea sa piarda multi jucatori.
Astept o explicatie pentru cele ce se petrec, cat si un termen pentru remedierea problemelor.
Va multumesc!
Succesuri Nemasurate
2011-01-11 19:09:06
Nici nu are 5 zile acest ticket
Succesuri Nemasurate
2011-01-17 20:32:39
Este posibil ca dupa 11 zile sa nu primesc un raspuns la acest ticket? Fie el si un template uzual si formal?
Rog delegarea la project manager, intrucat adminii se pare ca sufera de dureri in oaresicare parti.
Multumesc!