Eu am fost avertizata ca daca abuzez de sistemul de suport, pot primi sanctiuni care pot merge pana la inchiderea contului.
Adminul care m-a avertizat probabil n-a vazut ca primul meu ticket era din 6 ianuarie, ca nu-mi raspunsese nimeni la el, si ca reactia mea, si anume de a trimite vreo alte 4 tickete identice, a fost una justificata.
Rucsi, tu n-ai primit raspuns la tichetul ala, dar am primit eu unul la al meu. Baiatul admin a fost destul de prompt, si total pe langa. I-as fi spus ca a batut campii si nu aia e problema, dar a avut 'inspiratia' sa inchida si tichetul dupa ce mi-a raspuns. Altul nu mai deschid, aici vorbesti cu peretii. Altuia i-am facut contestatie... ca na, am zis sa respect regulamentul si sa nu comentez pe forum. Supriza, imi raspunde tot el. Eu sunt nemultumit de judecata unui admin si in loc sa preia altul tichetul si sa dea un verdict, il preia tot cel in cauza. Unde e transparenta? Exemplele pot continua...
Un fapt si mai interesant e ca sunt niste baieti aici (eu am numarat 2) care in loc sa raspunda frumos si cu rabdare, ca de aia au aplicat ca moderatori (nu i-a bagat nimeni cu forta), te mai iau si la misto pe banii si nervii tai. Asta e maxim, ce mai...
Din cate stiu Adi e baiat capabil si cu intentii bune, dar ca manager de proiect ce este, nu inteleg cum poate sa tina anumiti incompetenti in echipa sa... lucru care, de altfel, afecteaza imaginea intregii echipe de administrare.
Am tot vazut parerile de rau exprimate de unii admini in topicurile astea, dar stau si ma-ntreb: a vazut cineva macar un singur raspuns din partea celor de la Inno Germania? O explicatie pentru problemele de functionare ale serverului, un termen aproximativ pentru remedierea problemelor?
Ma gandesc sa dau stergere cont dupa ce-mi expira CP-ul, ca aici iti trebuie un munte de nervi si rabdare ca sa joci.
Daca se mai strang cativa prietini, merg cu ei pe .net. Daca nu, c'est la vie.
PS. Multumesc in avans eventualelor sanctiuni ce le voi primi, ca
doar atat sunteti in stare sa faceti.