Propunere cufar personal

Anadolu140

Greenhorn
NUME SUGESTIE: Propunere cufar personal
DESCRIERE SUGESTIE:propun aparitia unor cufere personale care sa fie dropabile la toate muncile dupa urmatorul model:
Cufar personal: maxim 100 obiecte/produse/iteme ,se poate vedea ce e in el punand sageata peste el,de unica folosinta ca sa fie si putin constisitor,gen 5k-10k....,dupa deschidere sa dispara
AVANTAJE:
putem tine inventarul mult mai organizat si frumos
-putem vinde combinatii personale de seturi la piata la un pret mai mic pt ca adaugam si ce vindem mai greu,sau la un pret mai mare pentru ca este o combinatie buna.De exemplu:punem 10 ceai ,15 tutun de mestecat ,5 apa de trandafir si le vand,pleaca jucatorul direct cu cufarul personal la munci,nu le mai aduna de pe harta.
sau o combinatie de iteme,arme western ,haine cortez si calarie hamilton.
-putem strange iteme precum a fost eventul de anul asta cu 50cufere 2011-2017 ,le bagam in 3 cufere pe toate.
DEZAVANTAJE:
-niciunul
 

Lawrenţiu P.

Gold digger
Exista deja un astfel de "cufar" care pica la "Condu un oficiu de comerț", mai exact "Rucsac cu un produs obişnuit".
Nu inteleg o chestie, la inceput ai spus ca o sa pice la o anumita munca, apoi ca le putem crea noi ...
Exista scripturi ok care iti aranjeaza inventarul pe categorii, pe langa asta ai functie de "Cautare" in inventar.

Mie personal imi place sa am cat mai mare inventarul :)
 

Anadolu140

Greenhorn
Exista deja un astfel de "cufar" care pica la "Condu un oficiu de comerț", mai exact "Rucsac cu un produs obişnuit".
Nu inteleg o chestie, la inceput ai spus ca o sa pice la o anumita munca, apoi ca le putem crea noi ...
Exista scripturi ok care iti aranjeaza inventarul pe categorii, pe langa asta ai functie de "Cautare" in inventar.

Mie personal imi place sa am cat mai mare inventarul :)

Deci,am spus asa: gasesti acest sac/cufar.apoi poti sa bagi in el 100 de iteme si da-i dai pe un buton ceva :creare. dupa faci ceva cu el,mai usor:)
 

PewPewPew

Greenhorn
deja ai sistem de cautare si exista si externe ca sa organizezi obiectele. ai pana si sistemul de seturi, care a venit implementat tot din cauza unei sugestii/idei similare.

eu nu gasesc avantaje decat ca le-ai da la developeri de munca.
in schimb gasesc o tona de dezavantaje care ar afecta performanta jocului.
dar fac pe "voluntaru", si iti voi zice de ce asa ceva e improbabil de implementat in stadiul asta al jocului.

niciun developer nu are chef sa faca acum cufere personale. fiecare item are un id unic, la fel va avea si un cufar personal, un id unic. imagineaza-ti ce inseamna ca fiecare cufar sa aiba un id doar pentru ca x vrea sa puna itemele a, b, c, d ... samd intr-un cufar. (care in momentul creat devine unic). gandeste-te putin cate combinatii exista, chiar si daca cineva vine cu argumentul ca poate codurile pot fi unice pe instanta de caracter, in acel moment nu ai cum sa le faci licitabile, deci nu exista avantaje. nu zic ca e imposibil de implementat, gresit, e improbabil ca asta vreodata sa se intample la cum e codat jocul deoarece necesita un mecanism putin diferit de ce este utilizat acum. adica multa munca.

iti dau un calcul relativ simplu de referinta: la o simpla cautare am gasit ~350 de curele unice, licitabile si dropabile pe tw.calc. gandeste-te ca cineva vrea sa le impacheteze pe toate in toate modurile posibile pentru ca are resurse si vrea sa se joace putin.

- ai 350 iteme diferite si 100 de slot-uri in cufar.
ca sa fiu cat mai calduros fata de propunerea ta, nu am sa consider cazul in care aceasta combinatie devine combinatie cu repetitie. adica sa poti pune 2x curea de lux cu cal, 3x curea albastra cu catarama mare samd luam cazul de baza, poti pune max 1x din orice item intr-un cufar.

adica la un calcul simplu ai nevoie sa generezi cam 5.581785806E+91 sau mai precis, daca iti plac cifrele 55817858066292245012552215379211416064733473908489639893484473081425249662212031601075618771 coduri unice necesare sa acoperi doar un posibil caz de genul asta.

sa nu mai adaug ca asta se aplica la fiecare caracter, pentru ca nu ai cum sa stochezi si generezi aceste cufere dinainte sa fie create ca sa stii ce cod sa atribui unui set de iteme pe care x vrea sa il impacheteze.

Desigur, probabilitatea ca cineva sa faca asta e mica, dar daca iei in calcul un rationament de genul asta si te gandesti mai departe, la cate iteme exista in momentul de fata, chiar si un cufar de 10 slot-uri ar fi un chin.

Daca nu ai inteles rationamentul si complexitatea de calcul/cautare despre care vorbim, nu trebuie sa te obosesti, era doar un comentariu care poate te ajuta sa intelegi problema si dificultatea de abordare a subiectului.
 

Mrs. Pain

Wiki Editor
Cod item 80000 (exemplu) / type: item_chest_special / pid : id-ul jucatorului / id cufar
Despre ce vorbesti tu acolo? Itemele merg in cufarul corespunzator jucatorului si id-ul cufarului care se genereaza de fiecare data cand jucatorul ala face un cufar si se sterge cand e deschis de altcineva. Nu-i nevoie de mamaliga aia de ai scris-o tu :))
Ideea e buna dar nu stiu daca merita sau daca o sa fie apreciata.
 

PewPewPew

Greenhorn
e clar ca te depaseste problema. :)))))))

baiatul a pus titlu cufar personal dar vorbeste de o multitudine de cufere, nu poti sa ai un id la cufar si identificator id player conform propunerii lui.

am mentionat in raspuns : " chiar si daca cineva vine cu argumentul ca poate codurile pot fi unice pe instanta de caracter, in acel moment nu ai cum sa le faci licitabile, deci nu exista avantaje ".

daca imi explici cum pui tu 10 iteme intr-un cufar si altele 10 in acelasi cufar 80000 (exemplu) si cuferele alea cand le dai create nu sunt diferite (pentru ca pointeaza catre alte referinte (au alte iteme inauntru)), sunt dispus sa te platesc cu orice suma de bani pentru rationament.

e ca si cum ai spune ca daca cufarul cu id 80000 dropeaza iteme gringo pentru ca cineva a dorit sa puna gringo in el, tot in acelasi timp cufarul cu id 80000 dropeaza setul cercetasului, pantofi de lux si 4x tutun de mestecat pentru ca alt player a decis ca vrea asta, bun rationament.

si ca sa vezi cat de eronat ai gandit, daca eu numa impachetez la misto cufere cu ce am eu prin inventar, dar nu le dau/deschid, ce se intampla cu sumedenia asta de id-uri generate? le stocam pe toate pana ni se scoala sa le deschidem? evident ca le stergi cand deschizi, dar pana in punctul ala ce se intampla?

sunt de acord, la nelicitabile e o implementare si solutie simpla. el voia un cufere in care sa bage iteme si sa le puna pe piata, nu doar sa faca colectie si sa grupeze iteme.
 

Mrs. Pain

Wiki Editor
Tu nu prea ai inteles ce am zis eu … id-ul de jucator e scris doar sa faca diferenta intre cufarul tau si al meu de exemplu. Iar cu sumedenia aia de cufere, nu stiu de unde o scoti. Itemele sunt puse in alt tabel teoretic cum sunt si la piata si sunt alocate fiecarui cufar dupa id-ul de jucator si id-ul unic al cufarului. Si da, e bun rationamentul din moment ce itemele din cufar sunt stocate dupa pid si id generat la creare. Poate te referi la faptul ca avand acelasi id de item, se stocheaza in inventar. Acolo se pot “desparti” foarte usor daca fiecare cufar are un timp limita pana expira ce e creat si ala atunci cand cufarul este craftat. De ex ai cufar 1 cu id 80000 si timp ramas 6 zile 4 ore si alt cufar cu acelasi id cu 80000 id si 7 zile ramase. Tine-ti banii.
 

PewPewPew

Greenhorn
e incredibil cat de ignorant esti si incerc sa nu te jignesc pentru ce debitezi aici...

evident ca pentru aia e id-ul de jucator, dar ce rezolva din problema asta?
hai sa iti dau un exemplu ferit de context ca programarea si logica nu e punctul tau forte.

eu am un rucsac de la nike, din intamplare ai si tu unul exact la fel. are id 80000 acolo in magazin, dar la cumparare am primit un bon fiscal, sa zicem ca apare cnp-ul tau ce e legat de tine (player id) pe acel bon, ca sa ateste ca este al tau.

pui in el 10 obiecte din casa, pun si eu 10 obiecte din casa. obiectele pe care le punem sunt la intamplare, diferite.

eu iti pun cele 2 rucsace in fata, si fara sa obtii caracteristici despre ele, sau sa le inspectezi, ex unu pare mai greu sau alte tampenii.
te pun sa il alegi pe al tau.
ok, o sa zici, stiu care e al meu, am bonul pe care apare cnp(player id) si are o legatura de serie cu rucsacul, stiu care este al meu.

si acum vin cu intrebarea.. daca avem 5 rucsace 80000 fiecare, le umplem cu obiecte diferite, o sa avem 10 rucsace cu continut complet diferit unul de celelalt.

cum le deosebesti?
ca tu tot ce stii e doar care 5 sunt ale mele si care 5 sunt ale tale FOLOSIND ACEL PLAYER ID. dar tu nu sti in care ce obiecte ai daca nu ai un identificator pentru fiecare ca sa sti ce ai inauntru.


iar ce vorbesti acolo cu tabele si prostii, te rog abtine-te ca esti analfabet din punct de vedere al coding-ului. vad ca ai mentionat pana si " id unic al cufarului" adica problema pe care tot incerc sa ti-o explic, pai ce ai facut? parca nu era nevoie de mamaliga...
chestia cu timestamp nu ajuta in discutia asta, pentru ca undeva se poate intampla ca un player x sa creeze un cufar care contine 5x apa de trandafiri in acelasi moment cu alt jucator si in momentul ala ai o problema de rationament.


daca nici acum nu s-a priceput, mai am exemple, trecem si prin anatomie, si prin piata de masini daca cumva esti samsar....
 

Anadolu140

Greenhorn
Nu vreau sa fac reclama,dar exista un asemenea cufar de exempu pe alt joc ,unde poti face magazin personal cu un sac si ai toate itemele puse acolo(jocul m...2 deci nu e greu .
Acum eu nu m-am gandit daca este greu de facut sau nu,doar am propus o idee si ei decid.
 

ZenooRO

Trapper
M2 este un mmorpg si nu are nici cea mai mica legatura shopul de pe m2 cu acel cufăr personal.....contra ...o sugestie fara gram de avantaj , tw are nevoie de alte schimbari
 

Mrs. Pain

Wiki Editor
e incredibil cat de ignorant esti si incerc sa nu te jignesc pentru ce debitezi aici...

evident ca pentru aia e id-ul de jucator, dar ce rezolva din problema asta?
hai sa iti dau un exemplu ferit de context ca programarea si logica nu e punctul tau forte.

eu am un rucsac de la nike, din intamplare ai si tu unul exact la fel. are id 80000 acolo in magazin, dar la cumparare am primit un bon fiscal, sa zicem ca apare cnp-ul tau ce e legat de tine (player id) pe acel bon, ca sa ateste ca este al tau.

pui in el 10 obiecte din casa, pun si eu 10 obiecte din casa. obiectele pe care le punem sunt la intamplare, diferite.

eu iti pun cele 2 rucsace in fata, si fara sa obtii caracteristici despre ele, sau sa le inspectezi, ex unu pare mai greu sau alte tampenii.
te pun sa il alegi pe al tau.
ok, o sa zici, stiu care e al meu, am bonul pe care apare cnp(player id) si are o legatura de serie cu rucsacul, stiu care este al meu.

si acum vin cu intrebarea.. daca avem 5 rucsace 80000 fiecare, le umplem cu obiecte diferite, o sa avem 10 rucsace cu continut complet diferit unul de celelalt.

cum le deosebesti?
ca tu tot ce stii e doar care 5 sunt ale mele si care 5 sunt ale tale FOLOSIND ACEL PLAYER ID. dar tu nu sti in care ce obiecte ai daca nu ai un identificator pentru fiecare ca sa sti ce ai inauntru.


iar ce vorbesti acolo cu tabele si prostii, te rog abtine-te ca esti analfabet din punct de vedere al coding-ului. vad ca ai mentionat pana si " id unic al cufarului" adica problema pe care tot incerc sa ti-o explic, pai ce ai facut? parca nu era nevoie de mamaliga...
chestia cu timestamp nu ajuta in discutia asta, pentru ca undeva se poate intampla ca un player x sa creeze un cufar care contine 5x apa de trandafiri in acelasi moment cu alt jucator si in momentul ala ai o problema de rationament.


daca nici acum nu s-a priceput, mai am exemple, trecem si prin anatomie, si prin piata de masini daca cumva esti samsar....
Normal ca nu poti ghici ce e in rucsac. Dar nu compara viata reala cu programarea. Stii ce obiect vine in ce rucsac dupa player id si id-ul cufarului. Itemul respectiv merge in cufarul cu player id 1 si id 1. Eu ti-am zis ca id-ul ramane acelasi de la cufar dar mai ai 2 id-uri. Unul pentru fiecare jucator si unul pentru fiecare cufar ce se genereaza la craft. Itemul Flinta cu alice merge in cufarul cu player id 1 si id 1. Lasa ghicitul in viata reala ca nu poti lua datele din viata reala cu un query. La fel merg si itemele din piata. Intr-o categorie separata in functie de type. Asa pot fi stocate si itemele alea undeva separat in functie de player id si id generat la craft. Cum sa nu deosebeasca daca id-ul meu de jucator si id-ul de cufar e diferit fata de al tau? Daca itemele din cufar sunt distribuite dupa pid si id? Vrei sa iti desenez? Eu am facut chestii de genul in c++ dar interogarea e aceeasi pentru ca tot mysql se foloseste.
 

PewPewPew

Greenhorn
nu vreau sa ma etalez aici pe forum si sa zic ce am facut si ce nu am facut in viata asta, dar crede-ma, la coding te bag in rucsacul ala cu id 80000.
vad ca nu vrei sa pricepi problema, de fapt, ai inteles-o, dar o ti pe a ta ca sa ai ultimul cuvant.
hai ca renunt eu, ai venit si tu roman cu opinii, care sterge pe jos sa imi spui mie de coding fara nicio argumentare, doar bazaconii si lipsa de cunostinte impachetate sa lipesti 2 fraze, dar mno, ai opinie ce sa zic....

vorbesti aici de c++ si mysql si tu nu poti sa pricepi conceptul de unicitate, imutabilitate si ce sa mai zic de incapsulare a datelor sau ce se petrece cand acele cufere ajung pe market..... pentru cunostintele tale avansate, astea sunt tool-uri, limbaje pentru a pune in practica niste concepte, nu niste concepte in sine.. (daca ai scris hello world in c++ si ai dat 4 select-uri in mysql in liceu nu esti programator, orice copil poate sa faca asta)

legat de m2, acolo implementarea este diferita, nu ai MAI MULTI SACI ci ai UN SAC. nu ai nevoie de id-uri unice pentru fiecare sac, mai exista plugin-uri care au mai multe inv sau saci sau cufere ce vrei tu(dar la fel nu sunt tradeable, sunt pe instanta de caracter) deci problema inexistenta, pentru ca te poti folosi de player id. ia-o ca pe un al doilea inventar (care traieste in ciclul de viata al primul inventar).

exemple sunt multe.

ai aceeasi implementare si pe csgo la containere, dar acolo containerele nu sunt tradeable, deci poti sa ai instante de id-uri pe caracter, nu global. exact ce incerc sa ii explic si la mutantu asta de pain.
 
Ultima editare:

Mrs. Pain

Wiki Editor
Aștia de au făcut piața și itemele cu același id, au primit ceva tehnologie de la extratereștri că altfel nu-mi explic cum au reușit de itemele alea nu se combina unul cu altul. Nu-mi zice de mt2 că tot codez din 2012 la el de când e sursa publică. Probabil ești deșteptu ăla de pe Pennsylvania care a zis că forturile sunt la fel ca duelurile :)) Continuă developingu în html și limitează-te în cod comparând viața reală cu cea virtuală și o să ajungi departe. Oare cum călărește bre personaju din joc Papagalul din setul Caraibe? Că în viața reală nu se poate. Ideea e oarecum bună și realizabilă dar nu cu developeri în Json și html/css. Alea nu-s limbaje. Dacă am timp și chef să continui joculețu meu pe browser scris acum 6 ani poate fac ceva de genu să vezi ce ușor e.
 

Anadolu140

Greenhorn
nu vreau sa ma etalez aici pe forum si sa zic ce am facut si ce nu am facut in viata asta, dar crede-ma, la coding te bag in rucsacul ala cu id 80000.
vad ca nu vrei sa pricepi problema, de fapt, ai inteles-o, dar o ti pe a ta ca sa ai ultimul cuvant.
hai ca renunt eu, ai venit si tu roman cu opinii, care sterge pe jos sa imi spui mie de coding fara nicio argumentare, doar bazaconii si lipsa de cunostinte impachetate sa lipesti 2 fraze, dar mno, ai opinie ce sa zic....

vorbesti aici de c++ si mysql si tu nu poti sa pricepi conceptul de unicitate, imutabilitate si ce sa mai zic de incapsulare a datelor sau ce se petrece cand acele cufere ajung pe market..... pentru cunostintele tale avansate, astea sunt tool-uri, limbaje pentru a pune in practica niste concepte, nu niste concepte in sine.. (daca ai scris hello world in c++ si ai dat 4 select-uri in mysql in liceu nu esti programator, orice copil poate sa faca asta)

legat de m2, acolo implementarea este diferita, nu ai MAI MULTI SACI ci ai UN SAC. nu ai nevoie de id-uri unice pentru fiecare sac, mai exista plugin-uri care au mai multe inv sau saci sau cufere ce vrei tu(dar la fel nu sunt tradeable, sunt pe instanta de caracter) deci problema inexistenta, pentru ca te poti folosi de player id. ia-o ca pe un al doilea inventar (care traieste in ciclul de viata al primul inventar).

exemple sunt multe.

ai aceeasi implementare si pe csgo la containere, dar acolo containerele nu sunt tradeable, deci poti sa ai instante de id-uri pe caracter, nu global. exact ce incerc sa ii explic si la mutantu asta de pain.

Am alta idee,daca s-ar crea un cufar care pur si simplu il deschidem si tot ce pica (maxim un nr de iteme 200-300 ) pica in el si cand e plin raman acolo pana il deschidem noi,mai scrii multe coduri cand il faci?ca doar pica acolo si il deschizi
 

virga110

Greenhorn
Anadolu vezi ca aici ești pe The West nu în Star Trek... Ei nu au schimbat recompensele la fort de vreo 10 ani ca fac 150 de ferite (o data la 2-3 ani dar fac) și primesc 3k XP și tu vrei nu știu ce cufere cu nu știu ce iteme... Trezește-te
 
Sus