niton97
Gold digger
Salutare, inainte sa vin cu o propunere as vrea ca intai sa prezint problemele si motivele pentru care sunt necesare aceste imbunatatiri.
Scurta descriere
Pentru toti cei care joaca aventuri cred ca stiti care e cea mai mare problema, uneori dureaza prea mult sa intrati la aventuri, uneori dureaza chiar si 2-3 ore pana intrati in aventura. Desi o aventura dureaza doar 15 minute si este nevoie doar de 6 jucatori pentru a intra intr-o aventura, iar acesti jucatori nici macar nu trebuie sa fie de pe acelasi lume, din cate am inteles la aventura intra toti jucatorii din serverele RO, nu doar de pe o singura lume.
Aici nu e vorba de lipsa de jucatori, pentru ca jucatori exista, foarte multe persoane dau la secunde ore in sir (iar pt cei care nu stiu, puteti sa dati la secunde si sa jucati si la aventura in acelasi timp)
Problema reala este ca jucatorii nu sunt motivati sa joace aventuri (cuferele cu prada si itemele ce pot fi luate din shop cu puncte veteran deja sunt inutile) iar jucatorii ar trebui sa fie motivati sa participe la aventuri.
Stiu ca s-au mai propus moduri noi de aventuri, iteme noi la shop si alte chestii, unele din aceste propuneri sunt chiar bune dar in aceasta postare eu as dori sa vin cu un lucru care este usor de implementat si tototdata care va motiva si jucatorii sa participe la aventuri.
Motivul si importanta implementarii
Ca sa descriu intai aceasta implementare as dori sa intelegeti si motivul pentru care ar trebui sa se implementeze aceasta propunere.
Aceasta propunere s-a nascut din intrebarea "Ce isi doresc jucatorii, ce ii motiveaza?" iar raspunsul este CRESTEREA.
Cei mai multi jucatori sunt motivati de crestere, sa creasca repede in nivele, de aceea cei mai activi jucatori sunt cei care dau munci de 15 secunde iar prin aceasta implementare putem motiva acesti jucatori sa joace la aventuri
Descriere solutie exacta
Propunerea mea este sa se primeasca experienta in cadrul aventurilor, dar nu sub orice forma, m-am gandit si la formula ideala (din punctul meu de vedere) care sa motiveze fiecare jucator(indiferent de nivelul acestuia) dar care sa fie si usor de implementat
Ca sa fie usor de implementat m-am gandit sa fie legat de modul in care se primesc punctele veteran, iar ca sa fie motivant pentru fiecare jucator m-am gandit sa se ia in considerare nivelul jucatorului
Formuna exacta
Ca sa nu o mai lungesc prea mult trec direct la formula:
Experienta primita = nivelul jucatorului X nrpuncte
,unde nrpuncte = 0,1,2,3,4 sau 5 (0 pct veteran =0, 50pct veteran = 1pct, 100pct veteran = 2pct, 150pct veteran=3pct, 200pct veteran=4pct, 250pct veteran= 5pct)
Prin acesta formula jucatori sunt motivati si sa participe activ la aventuri ca sa primeasca cat mai multe pct de experienta
Exemple:
1.Jucator de lvl 50 care a castigat 150pct veteran
xp primit= 50*3=150
2.Jucator de lvl 150 cu 250pct veteran
xp primit =150*5 = 750
3.Jucator de lvl 150 cu 50pct veteran
xp primit = 150x1 = 150
Concluzie
Daca inno tot a muncit atata si mai sunt jucatori care joaca si de fun haideti sa nu lasam aventurile sa moara
Mie mi se pare cea mai simpla si eficienta metoda de a reinvia aventurile, astept parerile voastre pro si contra
Stiu ca Just e cam lenes si nu prea ii pasa de jucatori, de aceea am venit cu o solutie exacta care trebuie doar implementata, nu e doar o simpla idee, iar daca ne adunam suficienti care sa fie de acord cu aceasta implentarea poate face si Just ceva pentru noi
Scurta descriere
Pentru toti cei care joaca aventuri cred ca stiti care e cea mai mare problema, uneori dureaza prea mult sa intrati la aventuri, uneori dureaza chiar si 2-3 ore pana intrati in aventura. Desi o aventura dureaza doar 15 minute si este nevoie doar de 6 jucatori pentru a intra intr-o aventura, iar acesti jucatori nici macar nu trebuie sa fie de pe acelasi lume, din cate am inteles la aventura intra toti jucatorii din serverele RO, nu doar de pe o singura lume.
Aici nu e vorba de lipsa de jucatori, pentru ca jucatori exista, foarte multe persoane dau la secunde ore in sir (iar pt cei care nu stiu, puteti sa dati la secunde si sa jucati si la aventura in acelasi timp)
Problema reala este ca jucatorii nu sunt motivati sa joace aventuri (cuferele cu prada si itemele ce pot fi luate din shop cu puncte veteran deja sunt inutile) iar jucatorii ar trebui sa fie motivati sa participe la aventuri.
Stiu ca s-au mai propus moduri noi de aventuri, iteme noi la shop si alte chestii, unele din aceste propuneri sunt chiar bune dar in aceasta postare eu as dori sa vin cu un lucru care este usor de implementat si tototdata care va motiva si jucatorii sa participe la aventuri.
Motivul si importanta implementarii
Ca sa descriu intai aceasta implementare as dori sa intelegeti si motivul pentru care ar trebui sa se implementeze aceasta propunere.
Aceasta propunere s-a nascut din intrebarea "Ce isi doresc jucatorii, ce ii motiveaza?" iar raspunsul este CRESTEREA.
Cei mai multi jucatori sunt motivati de crestere, sa creasca repede in nivele, de aceea cei mai activi jucatori sunt cei care dau munci de 15 secunde iar prin aceasta implementare putem motiva acesti jucatori sa joace la aventuri
Descriere solutie exacta
Propunerea mea este sa se primeasca experienta in cadrul aventurilor, dar nu sub orice forma, m-am gandit si la formula ideala (din punctul meu de vedere) care sa motiveze fiecare jucator(indiferent de nivelul acestuia) dar care sa fie si usor de implementat
Ca sa fie usor de implementat m-am gandit sa fie legat de modul in care se primesc punctele veteran, iar ca sa fie motivant pentru fiecare jucator m-am gandit sa se ia in considerare nivelul jucatorului
Formuna exacta
Ca sa nu o mai lungesc prea mult trec direct la formula:
Experienta primita = nivelul jucatorului X nrpuncte
,unde nrpuncte = 0,1,2,3,4 sau 5 (0 pct veteran =0, 50pct veteran = 1pct, 100pct veteran = 2pct, 150pct veteran=3pct, 200pct veteran=4pct, 250pct veteran= 5pct)
Prin acesta formula jucatori sunt motivati si sa participe activ la aventuri ca sa primeasca cat mai multe pct de experienta
Exemple:
1.Jucator de lvl 50 care a castigat 150pct veteran
xp primit= 50*3=150
2.Jucator de lvl 150 cu 250pct veteran
xp primit =150*5 = 750
3.Jucator de lvl 150 cu 50pct veteran
xp primit = 150x1 = 150
Concluzie
Daca inno tot a muncit atata si mai sunt jucatori care joaca si de fun haideti sa nu lasam aventurile sa moara
Mie mi se pare cea mai simpla si eficienta metoda de a reinvia aventurile, astept parerile voastre pro si contra
Stiu ca Just e cam lenes si nu prea ii pasa de jucatori, de aceea am venit cu o solutie exacta care trebuie doar implementata, nu e doar o simpla idee, iar daca ne adunam suficienti care sa fie de acord cu aceasta implentarea poate face si Just ceva pentru noi