Roadmap 2014 - Discutii

VictorRosu

Guest
Cred ca cele mai bune idei sunt cea cu piata si schimbul intre jucatori si lumi speed.
 

PiraTuBMM

Guest
mie imi place la nebunie ca se poate merge la fort si fara oras
ca nu prea ma impac cu nimeni:hmf:
 

Pl0x

Guest
Ma nelinisteste faza cu Avizierul pentru jucatorii care nu fac parte dintr-un oras,sper ca nu vor sa ii faca vulnerabili la duel si pe aceia sau alte lucruri :nesigur:
Calatoria in timp suna chiar super misto,ar aduce jocul si mai aproape de realitate ceea ce e grozav din punctul meu de vedere <3W
Piata intre jucatori-aici sper sa se ia in calcul un fel de limita de nivel,presimt multi-accounturi la greu dupa implementarea acestei optiuni.

Restul suna si ele destul de ok dar astea 3 de mai sus le astept in mod deosebit sa vad despre ce e vorba!<3W
 

mihai10092

Gunman
Recompense fort

De ce nu se creste experienta obtinuta la forturi??? E singura activitate care a ramas la fel, toate au suferit modificari la recompense, numai la forturi a ramas la fel. Si se mai mira lumea de ce a scazut activitatea, e si normal daca forturile au stagnat in acesti ani. Ar fi frumos ca recompensele oferite la forturi sa fie pe nivel, cand se atinge un anumit nivel sa poti debloca o noua recompensa + o crestere a recompensei initiale. Ma gandesc ca s-ar putea face ceva de genul (prima varianta):
1. Recompensa initiala:
-experienta (la atingerea unui anumit nivel sa creasca experienta primita la fort cu un anumit numar);
2. Recompense pe nivel:
-la fiecare prag atins sa primim un obiect dintr-un set special + un produs sau trei produse necesare la fort (imbunatatiri sau ceva de genul);
-la nivel 150 sa primim ultima piesa din set + un produs ce ne reseteaza atributele si indemanarile.

*setul special sa fie ceva interesant, ceva ce poate sa faca concurenta cu noile seturi de la tombola;
**bonusul la setul special sa fie tot in functie de nivelul jucatorului.

A doua varianta:
1. recompensa initiala sa fie cum e prezentata mai sus;
2. recompensa pe nivel sa fie modificata in recompensa cu puncte de fort:
- la fiecare participare sa primim puncte de fort la realizare;
- punctele de fort sa se calculeze ceva de genul cum se calculeaza obligatiunile, adica sa depinda de implicarea ta in lupta (daune, ferite, victorie, steag etc.);
- realizarea ar fi ceva de genul cum e realizarea pentru puncte de prietenie;
- foarte usor recompensele ar putea fi modificate in functie de numarul de puncte de fort necesare, astfel ca la un numar urias de puncte de fort sa fie recompense mai mari.

# aceasta este doar o ideie de pornire, dezvoltarea ei se poate face usor, numai sa fie implicare din partea comunitatii si ai reprezentantilor ei


 
Ultima editare:

sand of time

Trapper
De ce nu se creste experienta obtinuta la forturi??? E singura activitate care a ramas la fel, toate au suferit modificari la recompense, numai la forturi a ramas la fel. Si se mai mira lumea de ce a scazut activitatea, e si normal daca forturile au stagnat in acesti ani. Ar fi frumos ca recompensele oferite la forturi sa fie pe nivel, cand se atinge un anumit nivel sa poti debloca o noua recompensa + o crestere a recompensei initiale. Ma gandesc ca s-ar putea face ceva de genul (prima varianta):
1. Recompensa initiala:
-experienta (la atingerea unui anumit nivel sa creasca experienta primita la fort cu un anumit numar);
2. Recompense pe nivel:
-la fiecare prag atins sa primim un obiect dintr-un set special + un produs sau trei produse necesare la fort (imbunatatiri sau ceva de genul);
-la nivel 150 sa primim ultima piesa din set + un produs ce ne reseteaza atributele si indemanarile.

*setul special sa fie ceva interesant, ceva ce poate sa faca concurenta cu noile seturi de la tombola;
**bonusul la setul special sa fie tot in functie de nivelul jucatorului.

A doua varianta:
1. recompensa initiala sa fie cum e prezentata mai sus;
2. recompensa pe nivel sa fie modificata in recompensa cu puncte de fort:
- la fiecare participare sa primim puncte de fort la realizare;
- punctele de fort sa se calculeze ceva de genul cum se calculeaza obligatiunile, adica sa depinda de implicarea ta in lupta (daune, ferite, victorie, steag etc.);
- realizarea ar fi ceva de genul cum e realizarea pentru puncte de prietenie;
- foarte usor recompensele ar putea fi modificate in functie de numarul de puncte de fort necesare, astfel ca la un numar urias de puncte de fort sa fie recompense mai mari.

# aceasta este doar o ideie de pornire, dezvoltarea ei se poate face usor, numai sa fie implicare din partea comunitatii si ai reprezentantilor ei


Ai gresit topicul!!!
Eu zic sa ramana asa cum este.
 

kod

Gunman
Chiar daca nu e trecut in lista prezentata de Iulian, asta nu inseamna ca nu se lucreaza la fort, posibil chiar dupa activitatea multiplayer sa apara modificarile la fort.
Cu cat te plateste InnoGames sa fi purtator de cuvant? Sunt curios care e diferenta dintre mine ca admin si tine ca purtator de cuvant ;)