Sugestii

YuKon 22

Gold digger
Salut!
Am 2 sugestii pentru jocul The West si pentru a nu deschide 2 topicuri, le voi face intr-unul singur.

1) Produsele necesare pentru misiuni in functie de meserie.
Descriere: Sunt misiuni (chiar si cele care au un timp limita) in care ai nevoie de diverse produse, care pot sa fie craftate doar de o anumita meserie. Aceste produse sunt ori foarte scumpe, ori foarte greu de obtinut din cauza numarului mic de jucatori (numai eu stiu cat am cautat unul dintre acele produse pentru o misiune...). Ar trebui ca jocul sa tina cont de meseria pe care o ai. Asa ca am gasit 2 variante pentru aceasta:
a) Jocul vede ce meserie ai si te pune sa duci un produs specific meseriei tale. De exemplu pe sarlatan il pune sa duca rasina, pe bucatar sa duca malai, pe fierar sa duca fier topit si pe pielar sa duca gamela - varianta asta "te obliga" sa te pui pe craftat produse, pentru ca trebuie sa le duci la misiune.
b) Jocul sa te puna sa alegi sa duci un singur produs din 4, iar spre exemplu, variantele sa fie rasina, malai, fier topit sau gamela - varianta asta e mai usoara decat prima, pentru ca e posibil sa ai deja in inventar un produs necesar pentru misiune, dar care sa apartina altei meserii.
Ca o mentiune, toate produsele cerute sa fie de acelasi nivel, pentru ca ar fi un dezechilibru, ca de exemplu, pe sarlatan sa-l puna sa duca pirita bruta iar pe bucatar sa il puna sa duca gem.
Avantaje: e mai usor sa faci misiunile si nu ai de cauta pe la toti jucatorii diverse produse de care ai nevoie.
Dezavantaje: ar scadea pretul anumitor produse craftate pentru ca isi pierd din necesitate

2) Timpul muncit si anularea muncilor.
Descriere: (Ideea asta mi-a venit dupa ce, din greseala am anulat o munca de ora si mai aveam cam 20 min din ea:hmf::annoyed:). La asta nu prea stiu cum sa explic, dar voi incerca cum pot: Propun ca in cazul in care anulam o munca, dar a facut "norma" necesara pentru un timp inferior fata de ce am dat noi, sa sa se vada ca fiind muncita acea perioada. Spre exemplu, daca am dat o munca de 10 min, dar am lucrat 4 minute si am anulat-o, jocul sa vada ca am lucrat 1 minut. Sau daca am dat 1 minut si am lucrat peste 15 secunde, dar am anulat munca, jocul sa vada ca am lucrat 15 secunde.
In cazul in care ai anulat munca, trebuie neaparat sa fi lucrat peste timpul inferior pentru a vedea jocul ca ai lucrat. Dar sa fie o singura data.
La aceasta varianta, pentru a evita exploitul ei, timpul minim necesar pentru a lucra ca sa poti anula munca si sa primesti ceva sa fie mai mare decat cel inferior - spre exemplu, daca ai dat munca de o ora, ca sa o anulezi si sa primesti raportul ca ai lucrat 10 min, sa fi lucrat macar 20 min pana sa o anulezi. Daca ai dat o munca de 10 min si o anulezi, ca sa primesti raportul de 1 min, sa fi lucrat macar 2 min pana sa o anulezi etc.
Avantaje: daca ai anulat din greseala o munca, macar primesti ceva si nu ramane un timp mort, in care, pentru o greseala, sa nu fi primit nimic.
Dezavantaje: Inno ar trebui sa stea sa faca un calcul

Astept parerile voastre. Daca nu e ok, macar aruncati cu rosii, nu cu pietre, ca alea dor:lol:. In cazul in care nu ati inteles ceva de la propuneri, let me know, sa detaliez
 
Ultima editare:

X-viper

West Sheriff
Membru personal
Pentru propunerea cu nr. 2 nu cred ca este posibil. Vezi cum e la biserica. Anulezi, dar primesti xp pentru actiunea inferioara. Muncesti o ora si anulezi dupa 50 de minute, primesti xp ca pentru 30 de minute. La muncile normale ai primi xp/bani/produse pentru 10 minute sau daca anulezi mai devreme de 10 minute, vei primi raport de munca pentru 15 secunde. Nu cred ca pot schimba asta. Adica pot, dar nu ar avea sens, s-ar complica prea tare pentru ceva ce nu prezinte relevanta in momentul de fata.
 

doryngfx

Gold digger
AM O SUGESTIE PENTRU JOCUL THE WEST SI ANUME URMATOAREA.


RECOMPENSE PROCENTUALE DE EXPERIENTA LA MISIUNI,

MULTUMESC PENTRU ATENTIE.

like it :) ar merge implementan
XP-ul primit in functie de nivelul caracterului sau in functie de nivelul necesar sa finalizezi misiunea. Ma gandesc ca sunt jucatori care pana la lv.100 sau mai mult fac cateva misiuni, si apoi se apuca de misiuni. Misiune de lv. 10 , gen seria "Avanpostul" care iti da undeva la 1600xp la finalizarea seriei. La lv. 100 + ai sa primesti poate 10k si tot asa.
 

X-viper

West Sheriff
Membru personal
Ar fi o idee proasta. Diferenta dintre cei de nivel mare si cei de nivel mic se va adanci si mai mult. Ar trebui xp normal, dar in cantitati mari. Spre exemplu: 100k, 200k, dar nu potiuni cu xp procentual. Sau cel putin nu doar acestea. Ar putea sa fie jumi-juma.
 
ar fi ok sa bage xp procentual la misiunile noi si sa lase xp normal la alea vechi.

dupa ce ajungi la 150 sa deblochezi procentualele, da si alea calculate in fucntie de lvl, cu cat creste lvl sa scada procentu de xp primit ca sa fie o oarecare balansare :D
 
Sus