Tema de discutii despre Changelog-uri (Update-uri)

Unde vezi tu engleza? In matematica asa se numeste o conditionare pentru o situatie ca cea din "formula" - conditionare if. Dar poate e prea mult pentru matematica ta.
Dar daca esti tu destept si eu retardata, da-mi solutia pentru urmatoarele date: duelist nivel 150, arme Aster sau Astor (nu stiu cum este pe RO), full conducere, HP = 0 (si nu ma bazez pe blana ursului din padure - adica voi avea in sector bonus de sector de la un jucator sau mai multi).
Aha deci să înțeleg că românii au inventat acea afirmație dacă și numai dacă nu este nici adevărată și nici falsă. Dar tu cunoști mai bine se pare. Nu înțeleg de ce mereu când pui întrebări mai mult cerți :njub::njub::njub:. Cât despre ce se implementează mâine, nu RO-ul este de vină ci Inno, nu știu cât de bune sunt aceste noi calcule sau nu, cel mai bine vom vedea în practică. Până atunci ceartă-i pe ăia de pe beta sau unde joci mai des.
 

DeletedUser28095

Guest
Bună Ilene!

Îmi pare rău pentru confuzie. Imediat întreb și revin cu un răspuns. De obicei primim explicații suplimentare. Pentru această formulă nu am primit din păcate.

Toate cele bune,
Criminus
 

bibanul

Greenhorn
Aha deci să înțeleg că românii au inventat acea afirmație dacă și numai dacă nu este nici adevărată și nici falsă. Dar tu cunoști mai bine se pare. Nu înțeleg de ce mereu când pui întrebări mai mult cerți :njub::njub::njub:. Cât despre ce se implementează mâine, nu RO-ul este de vină ci Inno, nu știu cât de bune sunt aceste noi calcule sau nu, cel mai bine vom vedea în practică. Până atunci ceartă-i pe ăia de pe beta sau unde joci mai des.
De ce sa se certe cu aia de pe beta sau unde joaca mai des?
In mod normal managerii de pe .ro trebuie sa adreseze mai departe problemele puse de jucatori, de-aia sunt manageri, nu sa fie platiti degeaba.
Chiar daca nu se intampla asta, macar mai avem jucatori care mai au habar de jocul asta, care au jucat de la inceput si au o idee despre cate de rau se conduce acest joc, de la beta la ro s.a.m.d.
Jocul asta este condus de fapt de cei care baga bani in el. Daca maine bag o suma de bani in joc, iti fac update 3.0 unde joci la fort cu full instinct pentru animale si inot :D
 

X-viper

West Sheriff
Membru personal
@Ilene , punctele de viata se considera cele totale, nu cele din indemanarea de "puncte de viata". In mod normal ai 90 hp de baza +10 pentru fiecare lvl. La nivel 1 ai 100 hp, deci nu se poate sa ai 0, iar dauna armei este o valoare aleatorie intre dauna minima si maxima a armei tale + imbunatatiri. Daunele duelistilor de acum vor fi identice cu daunele lor din trecut, dar tancurile vor da daune mai mari, cam dauna armei, rezistenta nu se va mai aplica daunei de baza a armei, doar daunelor din conducere si a celei de sector. Ceea ce face dauna de sector aproape inutila pentru tancuri, iar setul spiritelor irelevant, dar na...atat s-a putut.
 

DeletedUser28095

Guest
Revin cu un răspuns imediat ce primesc explicația. Îmi pare rău pentru confuzie.
Din ce văd eu ar fi vorba de viața ta maximă (Puncte de viață maxime) și nu îndemânarea Puncte de viață.
 

Ilene

Viceprimar
Desi par Ghita-contra, cineva din west-team ro ar trebui sa stie ca jucatorii de rand nu cunosc aceste "mici diferente sau amanunte" ca acestea: punctele de viata se considera cele totale, nu cele din indemanarea de "puncte de viata". De unde sa stiu eu (sau alti jucatori) ca am 90 hp de baza +10 pentru fiecare lvl, puncte de viata considerate totale si nu cele din indemanarea de "puncte de viata" (care ar trebui sa stiu si de unde vin sau se socotesc din moment ce ele nu imi apar nicaieri).
De ce lucrurile care ii intereseaza pe jucatori sunt "secrete" sau stiute doar de anumiti jucatori "agreati" de cei care diriguiesc serverul?
Oricum, citind si ce a scris x-viper, inteleg ca "taticul" inno si dezvoltatorii lui minunati au facut o noua bulibaseala la capitolul lupte de fort, de parca intentia este sa-i faca pe jucatori sa se lase de the-west.
Si apropo de beta, am scris si acolo un mesaj, ca poate cineva ia o atitudine contra masurilor stupide si care demotiveaza jucatorii.

Aha deci să înțeleg că românii au inventat acea afirmație dacă și numai dacă nu este nici adevărată și nici falsă. Dar tu cunoști mai bine se pare. Nu înțeleg de ce mereu când pui întrebări mai mult cerți :njub::njub::njub:. Cât despre ce se implementează mâine, nu RO-ul este de vină ci Inno, nu știu cât de bune sunt aceste noi calcule sau nu, cel mai bine vom vedea în practică. Până atunci ceartă-i pe ăia de pe beta sau unde joci mai des.
Ma intreb cata scoala ai. Nu ai inteles nimic. Situatia era ca nu ai o valoare diferita de zero. In acest caz exista acea "conditie if" care nu este inventata de romani si nu am mai vrut sa te "ofilesc" ca de fapt face parte din programare si se foloseste des pentru calculele tabelare din excell. Conditia este cam asa: if ... = 0, then .... pentru ca in acel punct sa ai o valoare valabila pentru calculele urmatoare si nu o eroare.
Cauta pe "goagal" sau intreaba un specialist.
Dau meditatii la plata cu ora, cei drept cam costisitor pentru solicitant.
 

X-viper

West Sheriff
Membru personal
Am scris si eu, nu mi se pare cea mai buna schimbare a formulei. Da, vei da daune acum ca tanc, dar vei lesina mai repede, iar setul spiritelor va deveni inutil. Daunele de sector pentru tancuri la fel, vor fi egale cu 0 pentru ca rezistenta secundara le va anula.
Mi-a raspuns developerul pe devblog.
"Thank you for your feedback. When we balance our damage and resistance formulas, our highest priority is to ensure battles don’t always end in a 55 round stalemate. At the moment, we feel this is somewhat too common, so we have opted to remove a modest amount of resistance without a corresponding reduction in damage. As the post describes, we have tried to do this in a way that solely benefits lower leadership players and especially lower level players. In the future, we may try to transfer some damage potential from high leadership to other build types, or nerf the damage of “glass cannons” if we feel battles are ending too quickly. "
 

DeletedUser28095

Guest
Bună Ilene!

Pagina cu atribute și îndemânări nu este secretă. Poți oricând depune un tichet pentru orice problemă sau nelămurire.
Nu văd problema cu echipa românească.
Anunțul a fost tradus și publicat pe toate versiunile de joc sub aceeași formă.
Pot să te asigur că nu avem un grup de jucători preferați ce primesc informații suplimentare și secrete.
Pe lângă asta, o explicație pentru punctele de viață o găsim și pe wiki:

Toate cele bune,
Criminus
 

Ilene

Viceprimar
Multumesc, Criminus. Poate ca am trecut cu vederea si marturisesc ca nu am avut timp zilele astea sa ma uit cu atentie la partea cu viata "asta ascunsa".

Dar, cum spune romanul: tot raul e spre bine.

Am vazut multi duelisti nemultumiti de faptul ca la nivel mare fac performante mai slabe decat jucatori de nivel mai mic.
Aceasta nemultumire am avut-o si eu, tinand cont ca pana la nivel 148 am facut peste 70k daune la fort, 10 KO, ferit (maxim pentru mine) 32 lovituri, cu acelasi set (la care poate am mai facut up la vreun item) iar dupa nivel 150 am constatat ca ratam mult mai mult decat inainte, daune mai mici. Am dat vina pe "o oarecare umblare pe la setarile de fort de catre inno", dar de fapt era aceasta viata totala care incurca lucrurile. Acum, pentru mine, e clar ca pentru duelisti noile formule nu aduc nimic mai bun. Aceasta viata totala, care va creste in acelasi timp cu nivelul, va diminua din performantele duelistilor si, probabil, ale tuturor celorlalte clase de caracter.
Ca soldat nu pot inca sa spun daca e bine sau rau, pentru ca nu am fost la fort in ultima vreme. Ce am remarcat, pana la aceste formule, este ca am avut performante mult mai bune - ferit peste 100 - daune ca la soldat, deci posibilitatea de ajuta mult mai bine echipa.

In orice caz, subiectul acesta cred ca a lamurit pe multi jucatori de ce performantele lor sunt modificate.

Orice informatie sau sfat pentru luptele de fort este binevenit pentru toate clasele de caracter.

As the post describes, we have tried to do this in a way that solely benefits lower leadership players and especially lower level players.
Ma intreb daca dezvoltatorii astia cer un feedback de la C.M. de pe fiecare server la toate nebuniile pe care le fac. Asta era si inainte si marturisesc ca atunci eram bucuroasa si multumita de prestatia ca duelist la fort.
 

X-viper

West Sheriff
Membru personal
Oricum e o minciuna, au reusit sa faca fix invers :))
Daca ai lvl mic si conducerea mica, vei da aceleasi daune ca un tanc de nivel mai mare :D
 

Ilene

Viceprimar
Am facut o mica cercetare printre jucatorii de pe mai multe lumi (si 4 servere), sa vad daca doar eu sunt aeriana si nu stiu nimic despre Puncte maxime de viata. Rezultatul este asa cum ma asteptam. Jucatorii confunda aceste puncte maxime cu viata maxima cu care merg la fort. Nestiinta in aceasta privinta este explicabila, daca ne gandim ca jucatorii care au facut contul acum 12-13 ani incercau sa se familiarizeze cu jocul , foarte multi necitind tutorialul. Si daca l-au citit, partea asta cu viata nu le-a spus nimic.

In ce priveste
Am schimbat modul în care funcționează rezistența.
Acum se împarte în rezistență primară și rezistență secundară.

cred ca jucatorii obisnuiti nu au stiut nici inainte cum functioneaza rezistenta si ma indoiesc ca sunt incantati sa vada ca s-a mai complicat.
Avand un cont de duelist cu rezistenta, am intrebat Community Manager de pe serverul respectiv de ce este o diferenta intre ce apare in timpul luptei si raportul final in ce priveste loviturile incasate si ferite. Raspunsul ca "a verificat actiunile din joc si este corect" m-a facut sa cred ca de fapt nu este in stare sa dea un raspuns la intrebarea mea. Am aflat ce e cu rezistenta aici, de la un jucator exceptional, care cunoaste toate "chichitele" jocului si poate explica clar. Nu o sa-i dau numele ca sa nu se trezeasca "bombardat" cu intrebari .

Tot romanul de mai sus se transforma intr-o solicitare pentru C.M. sau cineva din echipa sa faca un efort cand sunt lucruri noi - ca aceste noi formule - si sa explice termenii care apar , cunostinte simple pentru cei din echipa the-west, dar nestiute de jucatori.
 
Am facut o mica cercetare printre jucatorii de pe mai multe lumi (si 4 servere), sa vad daca doar eu sunt aeriana si nu stiu nimic despre Puncte maxime de viata. Rezultatul este asa cum ma asteptam. Jucatorii confunda aceste puncte maxime cu viata maxima cu care merg la fort. Nestiinta in aceasta privinta este explicabila, daca ne gandim ca jucatorii care au facut contul acum 12-13 ani incercau sa se familiarizeze cu jocul , foarte multi necitind tutorialul. Si daca l-au citit, partea asta cu viata nu le-a spus nimic.

In ce priveste
Am schimbat modul în care funcționează rezistența.
Acum se împarte în rezistență primară și rezistență secundară.

cred ca jucatorii obisnuiti nu au stiut nici inainte cum functioneaza rezistenta si ma indoiesc ca sunt incantati sa vada ca s-a mai complicat.
Avand un cont de duelist cu rezistenta, am intrebat Community Manager de pe serverul respectiv de ce este o diferenta intre ce apare in timpul luptei si raportul final in ce priveste loviturile incasate si ferite. Raspunsul ca "a verificat actiunile din joc si este corect" m-a facut sa cred ca de fapt nu este in stare sa dea un raspuns la intrebarea mea. Am aflat ce e cu rezistenta aici, de la un jucator exceptional, care cunoaste toate "chichitele" jocului si poate explica clar. Nu o sa-i dau numele ca sa nu se trezeasca "bombardat" cu intrebari .

Tot romanul de mai sus se transforma intr-o solicitare pentru C.M. sau cineva din echipa sa faca un efort cand sunt lucruri noi - ca aceste noi formule - si sa explice termenii care apar , cunostinte simple pentru cei din echipa the-west, dar nestiute de jucatori.
Da, puțini cunosc acest joc așa cum trebuie. Majoritatea se axează pe un obiectiv și devin buni, prin experința lor în acel lucru, dar contează și cum înveți de la început. Ideea de up la acest joc ar fi o schimbare în modul său de joc, nu în creșterea lvl-ului adăugarea unor skilluri noi. Consider că majoritatea sunt atrași de imagine, și nu de statistici. Personal am observat că noua schimbare este mai avantajoasă pentru un soldat decât pentru un duelist, iar ceea ce ți-a transmis CM-ul respectiv este spus doar ca să scape de tine fără prea multă bătaie de cap. Problema în această nouă rezistență este că nici implementatorul nu o înțelege, ci doar un jucător cu experiență în forturi.
 

iulianp

West Sheriff
Membru personal
Am facut o mica cercetare printre jucatorii de pe mai multe lumi (si 4 servere), sa vad daca doar eu sunt aeriana si nu stiu nimic despre Puncte maxime de viata. Rezultatul este asa cum ma asteptam. Jucatorii confunda aceste puncte maxime cu viata maxima cu care merg la fort. Nestiinta in aceasta privinta este explicabila, daca ne gandim ca jucatorii care au facut contul acum 12-13 ani incercau sa se familiarizeze cu jocul , foarte multi necitind tutorialul. Si daca l-au citit, partea asta cu viata nu le-a spus nimic.

In ce priveste
Am schimbat modul în care funcționează rezistența.
Acum se împarte în rezistență primară și rezistență secundară.

cred ca jucatorii obisnuiti nu au stiut nici inainte cum functioneaza rezistenta si ma indoiesc ca sunt incantati sa vada ca s-a mai complicat.
Avand un cont de duelist cu rezistenta, am intrebat Community Manager de pe serverul respectiv de ce este o diferenta intre ce apare in timpul luptei si raportul final in ce priveste loviturile incasate si ferite. Raspunsul ca "a verificat actiunile din joc si este corect" m-a facut sa cred ca de fapt nu este in stare sa dea un raspuns la intrebarea mea. Am aflat ce e cu rezistenta aici, de la un jucator exceptional, care cunoaste toate "chichitele" jocului si poate explica clar. Nu o sa-i dau numele ca sa nu se trezeasca "bombardat" cu intrebari .

Tot romanul de mai sus se transforma intr-o solicitare pentru C.M. sau cineva din echipa sa faca un efort cand sunt lucruri noi - ca aceste noi formule - si sa explice termenii care apar , cunostinte simple pentru cei din echipa the-west, dar nestiute de jucatori.
Ne vom strădui ca pe viitor modificările de formule din joc sa vină cu explicații mai pe intelesul jucătorilor.
 

Ilene

Viceprimar
Pentru ca esti un jucator cu vechime si experienta atat de joc cat si ca membru al echipei the-west ro, as mai avea o intrebare referitoare la:

Rezistența primară provine din formula de luptă care folosește Pune Capcane / Ascundere și Puncte de viață și va funcționa la fel ca acum.

Imi fac mea culpa, dar am ignorat mereu formulele pentru ca erau neexplicite sau scrise dupa o matematica necunoscuta pentru mine - folosirea doar a parantezelor rotunde (care intre paranteze au rangul cel mai mic) care se deschideau mai multe si se inchideau mai putine; maxim dintre 0 si un numar pozitiv si alte panseuri. De aceea as vrea o lamurire cum se calculeaza aceasta rezistenta primara, pe care vad ca nu mai trebuie s-o ignor. Probabil ca sunt multi alti jucatori care ar vrea sa stie despre asta.
 

X-viper

West Sheriff
Membru personal
(300 x Pune capcane)/HP total pentru aparare
(300 x Ascundere)/HP total pentru atac
Sunt valori foarte mici pentru tancuri, maricele pentru duelisti. In principiu, cand tragi intr-un tanc, vei da aproximativ daunele armei.
 
Sus