DeletedUser6410
Guest
Discutia este destinata problemelor intampinate la logarea in Lumea 11 (Colorado).
Va rugam sa va limitati la a semnala problema aparuta, fara consideratii sau comentarii inutile.
Regulamentul sectiunii il gasiti aici: http://forum.the-west.ro/announcement.php?f=17&a=18 sau deschizand spoilerul urmator.
Va rugam sa va limitati la a semnala problema aparuta, fara consideratii sau comentarii inutile.
Regulamentul sectiunii il gasiti aici: http://forum.the-west.ro/announcement.php?f=17&a=18 sau deschizand spoilerul urmator.
Sectiunea aceasta este moderata: Posturile vor trebui acceptate de un moderator inainte de a fi afisate! Va rugam aveti rabdare si nu postati de 2 ori aceeasi problema! Daca nu primiti raspuns inseamna ca problema este deja discutata intr-o alta tema si postul dumneavoastra a fost sters!
Datorita numarului mare de topicuri deschise in aceasta sectiune va rugam folositi un titlu cat mai adecvat problemei dumneavoastra pentru a usura munca moderatoriilor.
Pentru a evita raportarile inutile si timpul consumat de testarea respectivelor reclamatii, am sa va rog sa respectati recomandarile din acest post si modul de raportare al erorii.
Inainte de a raporta vreo eroare de joc, asigurati-va ca ati incercat urmatorii pasi:
Dupa fiecare pas, incercati sa vedeti daca eroarea se repeta.
1. Incercati un refresh al paginii respective (de obicei F5)
2. Delogati-va si relogati-va in joc.
3. Inchideti toate ferestrele de browser si redeschideti-le.
4. Incercati alt browser (IE, Mozilla, Opera, Chrome, Safari)
5. Verificati sa aveti plug-inurile Flash, Java corect instalate si activate. Testati daca functioneaza pe alte site-uri.
6. Incercati sa dezactivati bare, add-onuri, scripturi sau orice altceva incarcat in plus in browser.
7. Incercati sa dezactivati firewallul, daca aveti vreunul instalat.
8. Incercati o scanare rapida antispyware si un test de viteza a conexiunii.
- Spybot SD - Antispyware
- AD-Aware - Antispyware
- Test de viteza conexiune
9. Incercati o restartare a calculatorului.
OK, daca eroarea este repetitiva, asigurati-va ca nu este deja raportata si raportati-o folosind acest format si un titlu la obiect:
Incercati o scanare cu Hijack This si postati logul aferent.
De asemenea incercati sa adaugati un printscreen.
Pasi pentru printscreen:
Asigurati-va ca fereastra the-west este deschisa cu respectiva eroare afisata.
Apasati tasta printscreen:
In cazul in care aveti nevoie de explicatii privind tastele
Deschideti paint, Ctrl+V sau Paste, salvati imaginea JPG si incarcati-o pe un site de imagini.
Copiati adresa imaginii din acel site si adaugati-o la post.
Raspunsurile vor fi date doar de catre West Sheriff`s, orice alte comentarii vor fi sterse si tratate drept Off-topic/Spam.
In cazul in care problema pe care o aveti coincide cu una deja raportata, o puteti confirma in aceeasi discutie, folosind formatul de mai sus. In cazul in care este deja preluata de catre un West Sheriff, va rog sa asteptati rezolvarea ei.
Datorita numarului mare de topicuri deschise in aceasta sectiune va rugam folositi un titlu cat mai adecvat problemei dumneavoastra pentru a usura munca moderatoriilor.
Pentru a evita raportarile inutile si timpul consumat de testarea respectivelor reclamatii, am sa va rog sa respectati recomandarile din acest post si modul de raportare al erorii.
Inainte de a raporta vreo eroare de joc, asigurati-va ca ati incercat urmatorii pasi:
Dupa fiecare pas, incercati sa vedeti daca eroarea se repeta.
1. Incercati un refresh al paginii respective (de obicei F5)
2. Delogati-va si relogati-va in joc.
3. Inchideti toate ferestrele de browser si redeschideti-le.
4. Incercati alt browser (IE, Mozilla, Opera, Chrome, Safari)
5. Verificati sa aveti plug-inurile Flash, Java corect instalate si activate. Testati daca functioneaza pe alte site-uri.
6. Incercati sa dezactivati bare, add-onuri, scripturi sau orice altceva incarcat in plus in browser.
7. Incercati sa dezactivati firewallul, daca aveti vreunul instalat.
8. Incercati o scanare rapida antispyware si un test de viteza a conexiunii.
- Spybot SD - Antispyware
- AD-Aware - Antispyware
- Test de viteza conexiune
9. Incercati o restartare a calculatorului.
OK, daca eroarea este repetitiva, asigurati-va ca nu este deja raportata si raportati-o folosind acest format si un titlu la obiect:
Incercati o scanare cu Hijack This si postati logul aferent.
De asemenea incercati sa adaugati un printscreen.
Pasi pentru printscreen:
Asigurati-va ca fereastra the-west este deschisa cu respectiva eroare afisata.
Apasati tasta printscreen:
In cazul in care aveti nevoie de explicatii privind tastele
Deschideti paint, Ctrl+V sau Paste, salvati imaginea JPG si incarcati-o pe un site de imagini.
Copiati adresa imaginii din acel site si adaugati-o la post.
Descriere bug:
Browsere testate:
Sistem de operare:
Hijack This log:
Captura ecran:
Raspunsurile vor fi date doar de catre West Sheriff`s, orice alte comentarii vor fi sterse si tratate drept Off-topic/Spam.
In cazul in care problema pe care o aveti coincide cu una deja raportata, o puteti confirma in aceeasi discutie, folosind formatul de mai sus. In cazul in care este deja preluata de catre un West Sheriff, va rog sa asteptati rezolvarea ei.