avantaj sau dezavantaj sa ramai incepator?

DeletedUser

Guest
Am ajuns la nivel 34 si nu mi-am ales un caracter.
Ce avantaje am?
Ce dezavantaje am?
Adica cu alte cuvinte: ce pot sa fac si ce nu pot sa fac daca sunt incepator?
 

DeletedUser

Guest
ai avantaj daca nu ma insel ca te misti pe harta cu 75 % mai rpd ...

dezavantaj : bonusurile care ti le da fiecare clasa cand tio alegi
 

DeletedUser

Guest
<3Wexact ai avantajul de a avea o viteza mai mare pe harta si dezavantajul bonusurilor de caracter (plus ca esti mai usor de invins in dueluri)
 

DeletedUser4674

Guest
viteza 250% fara cal
asta ar fi dezavantaj
daca esti duelist ar fi bine sa alegi clasa de caracter
 

DeletedUser

Guest
Cauta!!!!Am mai pus si eu aceasta intrebare.Ai doar 150% viteza daca ramai incepator.
 

DeletedUser

Guest
precizare

eu ma gandeam in special la obiectele pe care le poti gasi si la misiunile care pot aparea. sunt acestea influentate de faptul ca sunt incepator sau nu?
 

DeletedUser

Guest
E mai bine sa-ti alegi o clasa... e mai practic... si cred ca daca esti incepator si ai cal american... nu se aduna... asa-i?
 

DeletedUser

Guest
pe la inceputul jocului era o cel mai bine sa ramai fara clasa de caracter k nu puteai fi atacat dar nici nu puteai sa ataci
 

DeletedUser

Guest
mai bine iti alegi clasa si cumperi cal american decat sa ramai incepator..... cheltui ceva bani, dar restul jocului ai avantajul clasei de caracter. si in plus daca nu alegi clasa de caracter nu poti purta haine...

am si eu o intrebare.

daca nu aleg clasa de caracter deocamdata si raman incepator pot tot sa schimb barbat/femeie, barbat/femeie si tot asa. o sa pot purta ambele haine? pentru ambele sexe?
 

DeletedUser

Guest
Nu cred... ca acolo zice greenhorne (incepator) si la femeie si la barbat, parca... trebuie sa ai neaparat clasa... zic eu... oricum... mi s-ar parea o nebunie sa poti face ca incepator sa porti si masculin si feminin...
 

DeletedUser

Guest