Aventuri

  • Autor subiect DeletedUser12588
  • Data de început

DeletedUser12588

Guest
NUME SUGESTIE: Ajustare aventuri

DESCRIERE SUGESTIE: Propun adaugarea unui buton de ''kick out'', pentru a elimina din echipa anumiti jucatori care doar stau la pescuit. De retinut, jucatoru' x o sa fie eliminat din echipa doar dupa ce restu' colegilor au acceptat sa-i dea kick out.

SCREEN-URI:


1:Click pe cizma din dreptu' jucatorului pe care doresti sa-l elimini din echipa ta.
c89cc5f8_o.png

http://prntscr.com/a41s4p

2.Da sau nu, aici depinde de voi.
96ac94b4_o.png

http://prntscr.com/a41tga

3.Fiind 4 in echipa, x mai trebuie sa ia inca x2 kick out, ca sa fie eliminat.
d99a58d0_o.png

http://prntscr.com/a41v5i

4.Pentru incepatori va exista o protectie de 10 lupte, 10 lupte in care incepatorii nu pot sa fie eliminati din echipa. Timp in care acestia pot invata cum sta treaba cu aventurile.
516f8b48_o.png

http://prntscr.com/a43eof

Dupa ce jucatoru' x a fost eliminat de catre colegi, timer-ul o sa fie oprit, pana cand cineva va intra sa-l inlocuiasca, dar va intra doar un jucator de +-10 nivele fata de cel care a fost eliminat(nivel 80, va intra cineva cu nivel 70-90). Jucatoru' eliminat de colegi nu mai poate intra timp de 3 minute la aventuri.

AVANTAJE: Am scapa de cativa robotei.

DEZAVANTAJE: Repet! Lupte aranjate se pot face si acuma. Multi vor crede ca aceasta idee va duce doar la lupte aranjate. Nu-i deloc asa, va asigur!
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser26138

Guest
PRONTRA

In general e o idee buna, dar are si cateva minusuri.

Ce faci cand pici in echipa cu unul de level 20,dar care nu e clona? Toti o sa-i dea kick out, el n-o sa mai poata intra 3 minute la aventuri. Dar ce vina are? Cumva la level 20 n-ai dreptul de a intra la aventuri?

Unul a iesit runda trecuta, pe motiv ca a ramas fara curent. De ce ar trebui sa stea pe tusa acum?

Nu mai spun de faptul ca unii pot abuza de aceasta functie.
 

DeletedUser26148

Guest
PRONTRA

In general e o idee buna, dar are si cateva minusuri.

Ce faci cand pici in echipa cu unul de level 20,dar care nu e clona? Toti o sa-i dea kick out, el n-o sa mai poata intra 3 minute la aventuri. Dar ce vina are? Cumva la level 20 n-ai dreptul de a intra la aventuri?

Unul a iesit runda trecuta, pe motiv ca a ramas fara curent. De ce ar trebui sa stea pe tusa acum?

Nu mai spun de faptul ca unii pot abuza de aceasta functie.
Acuma se cam stie cine stie sa joace si cine nu,aici ma refer la aia de nvl 20,majoritate sunt alti jucatori de pe alte lumi....
 

DeletedUser26138

Guest
Acuma se cam stie cine stie sa joace si cine nu,aici ma refer la aia de nvl 20,majoritate sunt alti jucatori de pe alte lumi....

Ca tot ai amintit de asta...

Sa zicem ca eu nu stiu sa joc prea bine. Am jucat 2 aventuri, si unii colegii au vazut acest lucru. Asa ca in meciul urmator stabilesc sa-mi dea cu totii kick out. Ce vina am eu, pana la urma? Nimeni nu s-a nascut invatat, si fara sa joci, n-ai cum sa devii mai bun.

Sa nu se inteleaga gresit... Inteleg scopul acestei propuneri. Doar ca mijloacele lasa de dorit.
 

DeletedUser12588

Guest
Greseala mea, am adaugat cateva lucruri noi in propunere. Sper sa fie mai bine! Astept si alte minusuri, ca sa stiu ce sa mai adaug si ce sa mai schimb. Ca sa fie cat mai bine.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser4329

Guest
Pro

Pro ! Sunt mereu clone la aventuri si adminii nu tin cont de tichetele noastre
 

DeletedUser4329

Guest
Off

Off-topic: Daca as fi in echipa 2,l-as da afara pe spawn haha
 

DeletedUser15241

Guest
Daca tot s-a implementat la aventuri sistemul asta in care rosii au prima actiune, cum vi se pare daca s-ar adauga o noua abilitate care sa echilibreze catusi de cat schema?
O noua abilitate numita stiu eu, fuga. Aceasta abilitate sa fie precum pasii doar ca muti o distanta mai lunga decat pasii normali (distanta capcanei spre exemplu) iar cand folosesti aceasta abilitate sa fie albastrii mereu care au prima actiune, asa daca rosu trage iar albastru da fuga albastru muta primu si scapa. Daca albastru trage si rosu muta normal rosu muta primu si scapa, daca amandoi trag rosu trage primu iar daca amandoi dau fuga (in caz ca rosu a luat si el abilitatea) albastru muta primu. Asa ar fi o oarecare egalitate si o abilitate contracapcana. Deci totul se va mentine cum e acum doar ca la aceasta abilitate alastrii au prima actiune. Cum vi se pare?
 

DeletedUser26580

Guest
Nu ar fi nevoie de o noua abilitate. Mie mi se pare o prostie chestia asta cu rosu primu apoi albastru si tot continua lista...
Ar trebui ca mutarile sa fie luate in seama in functie de cat de rapid esti, indiferent de echipa in care esti.

Echipa rosie are deja cel mai mare jucator dintre toti. in plus are si prima mutare. deja e prea mult
 

DeletedUser26263

Guest
mai este o problema : rezolva cumva faza cu <<incepatorii>> ?

adica, poate unul are nivel 150 dar nu a jucat niciodata aventuri. cu el ce faci ?

cum se identifica un incepator?

o idee in acest sens : dupa numarul de aventuri jucate. ( zic si eu - poate ai o idee mai buna . )
 

DeletedUser15241

Guest
Nu ar fi nevoie de o noua abilitate. Mie mi se pare o prostie chestia asta cu rosu primu apoi albastru si tot continua lista...
Ar trebui ca mutarile sa fie luate in seama in functie de cat de rapid esti, indiferent de echipa in care esti.

Echipa rosie are deja cel mai mare jucator dintre toti. in plus are si prima mutare. deja e prea mult
Si mie
Ca sa nu mai zicem ca pot trage si de pe salon la moara, din ce am inteles au pus acest sistem pentru a evita lag, deci dupa parerea mea ori se face iar ca inainte cand primul era cel mai rapid ori soluti cu noua abilitate care al echilibra jocul in acest sens plus ca aceasta noua abilitate ar fi si intr-un fel o abilitate contracapcana, daca iei capcana intr-o runda, runda urmatoare dai fuga si avansezi mai mult.
Mai zicea cineva ca albastrii au jucatori cu lvl mai mare dar nici asta nu e adevarat, de multe ori am jucat in echipa albastra cu jucatori de lvl mai mic decat cei din echipa rosie
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser12588

Guest
mai este o problema : rezolva cumva faza cu <<incepatorii>> ?

adica, poate unul are nivel 150 dar nu a jucat niciodata aventuri. cu el ce faci ?

cum se identifica un incepator?

o idee in acest sens : dupa numarul de aventuri jucate. ( zic si eu - poate ai o idee mai buna . )

Destul de simplu, protectia o ai doar in primele 10 aventuri, un mecanism destul de simplu.
 
Sus