Clasa caracter pt fort

silviu 95

Greenhorn
Salutare intrebarea asta e pentru un prieten care s-a reapucat de the west si vrea sa joace numai forturi, eu cum nu prea ma pricep la forturi (exceptie duelist) intreb care e cea mai buna clasa de caracter pentru fort si cum trebuie puse punctele pe clasa respectiva.

Multumesc anticipat.
 

X-viper

West Sheriff
Membru personal
Duelist pentru daune, soldat pentru tanc, muncitorul e ok pentru ambele.
Duelist sau muncitor pe daune = full carisma, full conducere.
Soldat sau muncitor tanc = full putere, full hp.
Daca vrei sa joci pe Sioux vor fi seturi foarte bune de atac (Bull si setul nou pt daune, un fel de capitan, dar mai bun), recomand sa pui atributele pe dexteritate.
 
Salutare intrebarea asta e pentru un prieten care s-a reapucat de the west si vrea sa joace numai forturi, eu cum nu prea ma pricep la forturi (exceptie duelist) intreb care e cea mai buna clasa de caracter pentru fort si cum trebuie puse punctele pe clasa respectiva.

Multumesc anticipat.
La fort treaba-i simplă. Dacă vrei doar for și cam atât te axezi în funcție de timp și dedicare. Adică un tanc care nu este on, dar are ținta pusă cum trebuie, face destulă treabă, dar un duelist pe atac, care nu este on, mai greu.
Așa că dacă se axează doar pe forturi - soldat sau duelist
- dacă vrea să crească și mai rapid - muncitor ( aici mulți aleg muncitorul tanc pentru că folosesc full putere și full hp, astfel au și puncte pe construire, dar se ține cont și de bonusul acela de ferire și țintire a muncitorului )
- cât despre aventurier, tind să cred că este o mare pacoste, dacă-i tanc - omoară daunele cărora le ține viață, dacă este el o daună, nu are așa de mult dmg.
Este el bun la drop, dar la fort este o adevărată provocare.
Cât despre puncte
- clasic - tanc ( full putere + full hp ), dauna ( full charisma + full conducere )
- avansat - tanc ( full putere sau 60% putere și 40% mobilitate + full hp sau 50%hp, 30% ascundere și 20% ferire ), dauna ( full charisma sau 80% charisma și 20% mobilitate + full conducere sau 80% conducere, 10% ascundere și 10% pune capcane )
- shaorma - atât tancul cât și dauna au puncte atât pe cele necesare fortului ( hp, conducere, ascundere, pune capcane, țintire și ferire ), cât și pe celelalte atribute/îndemânări pentru al/ai ajuta la munci și dueluri.
 

cozmaliviu

Trapper
La fort treaba-i simplă. Dacă vrei doar for și cam atât te axezi în funcție de timp și dedicare. Adică un tanc care nu este on, dar are ținta pusă cum trebuie, face destulă treabă, dar un duelist pe atac, care nu este on, mai greu.
Așa că dacă se axează doar pe forturi - soldat sau duelist
- dacă vrea să crească și mai rapid - muncitor ( aici mulți aleg muncitorul tanc pentru că folosesc full putere și full hp, astfel au și puncte pe construire, dar se ține cont și de bonusul acela de ferire și țintire a muncitorului )
- cât despre aventurier, tind să cred că este o mare pacoste, dacă-i tanc - omoară daunele cărora le ține viață, dacă este el o daună, nu are așa de mult dmg.
Este el bun la drop, dar la fort este o adevărată provocare.
Cât despre puncte
- clasic - tanc ( full putere + full hp ), dauna ( full charisma + full conducere )
- avansat - tanc ( full putere sau 60% putere și 40% mobilitate + full hp sau 50%hp, 30% ascundere și 20% ferire ), dauna ( full charisma sau 80% charisma și 20% mobilitate + full conducere sau 80% conducere, 10% ascundere și 10% pune capcane )
- shaorma - atât tancul cât și dauna au puncte atât pe cele necesare fortului ( hp, conducere, ascundere, pune capcane, țintire și ferire ), cât și pe celelalte atribute/îndemânări pentru al/ai ajuta la munci și dueluri.
shaorma e de pui sau de vita?
 

X-viper

West Sheriff
Membru personal
- avansat - tanc ( full putere sau 60% putere și 40% mobilitate + full hp sau 50%hp, 30% ascundere și 20% ferire ), dauna ( full charisma sau 80% charisma și 20% mobilitate + full conducere sau 80% conducere, 10% ascundere și 10% pune capcane )
- shaorma - atât tancul cât și dauna au puncte atât pe cele necesare fortului ( hp, conducere, ascundere, pune capcane, țintire și ferire ), cât și pe celelalte atribute/îndemânări pentru al/ai ajuta la munci și dueluri.
Ce sunt buildurile astea aberante? Stii macar formula pentru sansa de atac/aparare? Vezi cate indemanari ofera seturile noi (chiar si cele vechi)? Ce sens au buildurile astea?
 
Ce sunt buildurile astea aberante? Stii macar formula pentru sansa de atac/aparare? Vezi cate indemanari ofera seturile noi (chiar si cele vechi)? Ce sens au buildurile astea?
Cunosc cunosc, nu te ambala. Sunt build-uri adunate de pe la veterani. Că nu merg pe clasic și cu bonusuri din seturi aia este partea a doua.
Build-urile alea nu sunt ceva ce ești obligat să ai și tu. Eu am spus după cum am adunat de pe la cei mai pricepuți.
 

X-viper

West Sheriff
Membru personal
Sunt build-uri adunate de pe la veterani
Care veterani?
Că nu merg pe clasic și cu bonusuri din seturi aia este partea a doua.
Daca nu considera bonusurile seturilor, inseamna ca sunt inutile.
Build-urile alea nu sunt ceva ce ești obligat să ai și tu
Omul a intrebat care sunt cele mai bune builduri si tu vii cu shaorma? :lol:
Eu am spus după cum am adunat de pe la cei mai pricepuți.
Aia fiind?
 

X-viper

West Sheriff
Membru personal
Daca nu te pricepi, nu te baga aiurea in seama, o sa iti urmeze silviu sfatul si o vada ca e slab la forturi si se va intreba de ce. Dupa ce se va lamuri, va fi nevoit sa faca reskill. Ii pierzi banii si timpul omului degeaba.
Macar argumenteaza de ce buildurile tale sunt bune, ca explicatii de genul "asa mi-au zis veteranii" sunt nule.
Exista ceva numit diminishing returns, iar la formula sansei de atac/aparare la fort se simte cel mai mult. Fiecare indemanare extra valoreaza mai putin decat cea precedenta, iar seturile ofera deja foarte multe indemanari, nu mai suntem in 2010. Singurele indemanari care nu au diminishing returns sunt HP-ul si conducerea, tocmai de asta buildurile cele mai bune sunt full putere full hp si full carisma full conducere. Pentru ca ai destula tintire, ferire, ascundere, capcane din bonusurile hainelor, dar HP-ul si conducerea nu vor fi niciodata suficiente pentru ca nu au diminishing returns. 10 HP inseamna 100 viata fie ca e vorba de 10 HP sau de 2010 HP. La fel si la dauna din conducere. Nu se poate spune acelasi lucru si despre tintire, ferire, pune capcane sau ascundere. 10 fata de 0 tintire inseamna extra 3.16 atac, iar 10 fata de 0 ascundere inseamna 3.98 atac/aparare, dar 2010 fata de 2000 tintire inseamna doar 0.11 extra atac. 2010 ascundere fata de 2000 ascundere valoreaza doar 0.29 extra atac/aparare. Intelegi acum de ce se recomanda full hp sau full conducere si nu ciorba aia sugerata de tine?
 
Ultima editare:

Negan

Gold digger
Am uitat ce divinitate ești pe aici. Eu am spus ce am avut de spus, fiecare să înțeleagă ce și cum vrea.
Nu trebuie sa fii divinitate, trebuie doar sa ai ochii din dotare si sa vezi ca din set iti faci cel putin 70% din atributele/indemanarile tale :)))
Cand o sa se faca o lume fara seturi atunci build-urile de indemanari o sa fie relevante, pana atunci bagati copii pepite pt SALE si event :lovetw:
Totusi build-ul de shaorma e tentant, imi dai si mie o reteta te rog? Vreau XXL, picanta fara castraveti si ketchup(asta daca esti shaormar fara experienta ;) )
 
Daca nu te pricepi, nu te baga aiurea in seama, o sa iti urmeze silviu sfatul si o vada ca e slab la forturi si se va intreba de ce. Dupa ce se va lamuri, va fi nevoit sa faca reskill. Ii pierzi banii si timpul omului degeaba.
Macar argumenteaza de ce buildurile tale sunt bune, ca explicatii de genul "asa mi-au zis veteranii" sunt nule.
Exista ceva numit diminishing returns, iar la formula sansei de atac/aparare la fort se simte cel mai mult. Fiecare indemanare extra valoreaza mai putin decat cea precedenta, iar seturile ofera deja foarte multe indemanari, nu mai suntem in 2010. Singurele indemanari care nu au diminishing returns sunt HP-ul si conducerea, tocmai de asta buildurile cele mai bune sunt full putere full hp si full carisma full conducere. Pentru ca ai destula tintire, ferire, ascundere, capcane din bonusurile hainelor, dar HP-ul si conducerea nu vor fi niciodata suficiente pentru ca nu au diminishing returns. 10 HP inseamna 100 viata fie ca e vorba de 10 HP sau de 2010 HP. La fel si la dauna din conducere. Nu se poate spune acelasi lucru si despre tintire, ferire, pune capcane sau ascundere. 10 fata de 0 tintire inseamna extra 3.16 atac, iar 10 fata de 0 ascundere inseamna 3.98 atac/aparare, dar 2010 fata de 2000 tintire inseamna doar 0.11 extra atac. 2010 ascundere fata de 2000 ascundere valoreaza doar 0.29 extra atac/aparare. Intelegi acum de ce se recomanda full hp sau full conducere si nu ciorba aia sugerata de tine?
Nu am spus că sunt bune, deși pe toate 3 le folosim majoritatea. Cei ce se pricep mai bine îmbină clasicul cu o parte din avansat, iar cei ce joacă forturi for fun rămân și cu punctele pentru munci. Este o chestie logică, dar încă de la început mulți nu le-au înțeles...ideea de shaorma este tocmai pentru că în acel preparat se cam amestecă multe, așa și cei ce baga biserică, vin totuși ca tank-uri, așa și cei full comerț vin ca daune.
Negan până la un set de Doamne ajută ai nevoie de un full hp sau conducere ca să te descurci.
Spun mulți că playerii se lasă de TW pentru că nu sunt forturi sau nu este jocul mai avansat, dar adevărul este că s-au săturat de toxicitatea și miștocăreala ieftină a unora.
Nu găsesc relevantă treaba cu numele, se știu ei cei ce folosesc astfel de build-uri. Personal am văzut că cel mai avantajos este să mergi pe clasic.
Full Hp te ajută mult și la dueluri și munci cu risc ridicat de accidentare...
Am testa și varianta cu mobilitate și/sau dexteritate și s-a cunoscut pe atac/apărare, dar nu așa de mult cum îmi doream.
Tu ai văzut doar ce ai vrut din recomandare :D dar așa unt oamenii, jumătatea goală a paharului îi baza. Prietenul lui silviu este liber să urmeze ce variantă dorește, are de unde alege...Dacă are nevoie de detalii i le ofer în privat cu recomandări de seturi și altele.
Nu înțeleg de ce nu vă bucurați de joc și mereu căutați să faceți drame și certuri, mulți suntem maturi. Eu înțeleg că unii când am început să jucăm, nu aveam nici măcar buletin, dar totuși au trecut 15 ani de atunci. :roll: Să lăsăm închipuirile și să nu ne mai atacăm personal, este un joc doar, dar caracterul arătat în acest joc, ne arată pe noi așa cum suntem.
Silviu vorbește cu prietenul tău să ma caute în joc, ca să discutăm cum trebuie, că aici se caută ceartă aiurea și nu am chef de drame...
:lovetw:Just][4][Fun:lovetw:
 

X-viper

West Sheriff
Membru personal
Nu am spus că sunt bune, deși pe toate 3 le folosim majoritatea
Majoritatea? N-am mai vazut la nimeni asa builduri.

Nu înțeleg de ce nu vă bucurați de joc și mereu căutați să faceți drame și certuri
Este un topic serios, nu esti pe off topic, OP a intrebat care sunt cele mai bune clase si cele mai bune builduri pentru fort, iar tu ai venit cu unele foarte slabe, lipsite de sens si de argumente, iar acum tot tu esti ala suparat ca ai fost corectat si ti s-a atras atentia :))
 
Majoritatea? N-am mai vazut la nimeni asa builduri.


Este un topic serios, nu esti pe off topic, OP a intrebat care sunt cele mai bune clase si cele mai bune builduri pentru fort, iar tu ai venit cu unele foarte slabe, lipsite de sens si de argumente, iar acum tot tu esti ala suparat ca ai fost corectat si ti s-a atras atentia :))
Vezi că citești doar ce vrei tu ?
- clasic - tanc ( full putere + full hp ), dauna ( full charisma + full conducere )
 

Dagon96

Trapper
Ați băgat omul în ceață cu aberațiile voastre.
Ca idee, dacă ești online mereu și știi să muți, e bine ca duelist. Dai daune cu duiumul din loviturile critice.
O altă clasă care dă bine daune este muncitorul (aviz emy legendarul) datorită bonusului de ferire țintire. Dacă îți poți permite să dai upgrade la o armă de bătălie la lvl 3, păi rupi daunele cu oricare din cei 2. Ca haine de fort e john astor, setul ăsta de urmează să îl bage nou la eventul de independență, sunt variante. Iar full carismă și conducere e destul de optim. Mă gândeam eu să încerc să pun 50-50% mobilitate dexteritate și îndemânările pe conducere, dar nu știu dacă o să funcționeze așa bine.

Ca tanc, din ce am văzut cel mai bine merg soldații la clasă de caracter. Se poate cu full atribute pe putere și îndemâmările pe viață (și asta merge inclusiv să dai dueluri fără să te temi de nimeni) sau să pui pe mobilitate și pe dexteritate în loc de putere.
Ca seturi ideale sunt Bull și Cortina. Bull este excelent pe atac.
Alte clase de caracter pe tanc nu prea am jucat așa că nu mă bag să discut mai departe de atât.
 

X-viper

West Sheriff
Membru personal
Si unde-s aberatiile mele?
Ai zis cam acelasi lucru (mai putin aberatia cu 50-50% mob/dext), doar ca nu ai tinut cont ca pe Sioux nu exista seturile mentionate de tine.
 
Eu când m-am reapucat de joc și am vrut să joc forturi am dat fix de cel mai arogant om care se crede ceva zeitate sau nu știu ce. Oricum, nu posteaza des pe forum deci nu vorbesc de voi. Faza e că mulți vorbesc fără să cunoască sau la mișto. Aș merge pe ce zice Viper. Dacă vrei sfaturi pentru dueluri tot pe el l-aș întreba. Succes mult :)
 
Duelist e cel mai bun mai ales ca ai și viteza pe harta pe lângă avantajele de duel si critica la fort.
Am impresia ca un admin complotează cu frustrati de pe hawai.
 
Ultima editare:

Dagon96

Trapper
Si unde-s aberatiile mele?
Ai zis cam acelasi lucru (mai putin aberatia cu 50-50% mob/dext), doar ca nu ai tinut cont ca pe Sioux nu exista seturile mentionate de tine.
pe sioux nu exista seturile ÎNCĂ. La craciun se va schimba asta. Iar setul de la eventul urmator e bun tare pe atac si merita facut. Mai ales pe sioux.
 

X-viper

West Sheriff
Membru personal
Seturile mentionate de mine vor fi disponibile incepand de martea viitoare in cadrul eventului de ziua independentei.
Daca vrei sa joci pe Sioux vor fi seturi foarte bune de atac
Vor fi = viitor. Bull va pica din cufere, iar John Sousa e capitan 2.0, la momentul ala nu se cunostea numele.
 
Sus