Cont premiun-problema

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser

Guest
Sper ca aici e bine daca postez..daca nu...imi pare rau.
Problema este:un cont premium de 40 de pepite.
Numarul meu de telefon este pe Cosmote,in aceasta retea sunt necesare 2 sms ptr validare.Am trimis primul sms la care am primit raspuns "Pentru validare trimite sms la numarul 74100...",am incercat sa trimit sms dar primesc raspuns ca a esuat trimiterea lui.Am incercat sa sunt si la suport dar mi se spune ca reteaua este ocupata iar dupa mai multe incercari mi se spune ca numarul nu este.Am tot incercat sa sun pe 2 numere de tel care le-am primit in sms,apelez numerele si imi spune numar inavlid.In reteaua mea nu este nicio problema,am sunat pe alt numar si a functionat.
Daca va ganditi sa imi spuneti sa fac tichet,e degeaba.Am facut,2,dar fara prea mare ajutor ptr mine asa ca... astept....si astept...si astept...din 25 noiembrie tot astept...si...nimic.
Astept un sfat sau o sugestie
 

DeletedUser

Guest
poate gresesc desi nu cred...
acelasi lucru l-am patit si eu dar in alt joc knightfight acolo se dadea gratis 50% din pretul unui tiket... asta numai de sarbatori iarna si primavara

am patit pe vodafone... am incercat cu 9 euro... si la fel erau necesare 2 sms...am trimis , dar am primit inapoi numai 1 sms...la al doilea imi scria ca acel cod a fost incorect... mai dau o data si imi scrie cod invalid...

am asteptat 2-3 zile sa vad daca imi apare pe factura...greseala...dar nimic....
bani iti sunt luati NUMAI la al doilea SMS...
normal am dat mesaj la suport... si asta am primit raspuns...NE PARE RAU, INCERCAREA TA A ESUAT DIN CAUZA SUPRASOLICITARI si la intrebarea daca mi-au fost luati bani mi s-a spus sec NU PENTRU CA DOAR LA AL DOILEA SMS SE PERCEPE TAXA....

deci eu zic sa dai pe telefon un mesaj gol la 1515 si vei primi inapoi raspuns... asta pana ieri la ora 23:59....ca astazi deja suntem in data de 8 decembrie is s-a emis factura...
dar poti da mesaj gol la 1818 si vei primi mesaj cu cat ai de platit factura
asta i cazaul in care ai abonament ca si mine.... la cartela nust numerele....
 

DeletedUser

Guest
Mersi de raspuns,cred ca asa am sa fac pentru ca cei de la mobilepay sunt neseriosi...au nr de telefon doar de dragul de a avea unu...
 

DeletedUser

Guest
Daca ai trimis tichet, vei primi raspuns. Probleme de genul acesta nu se discuta pe forum
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus