DeletedUser
Guest
Titlu Propunere: Gloante si ascutire
Descriptie: Ideea mea e sa fie nevoia de gloante la armele de foc iar la armele de vigoare sa fie nevoie de ascutire sau ceva de genu'.
Armele de foc vor avea in numele pustii ce fel de calibru este nevoie. Glontele si ascutitoarele se vor afla la armurier. Inca nu m-am gandit la preturi dar vor decide INNo daca o sa foloseasca ideea mea. Gloantele o sa fie si la armele de fort, dar in cazul arbaletei si arc-ului vor fii sageti. Singurele arme ce nu vor avea nevoie de gloante sau asa ceva vor fii Toate prastile, Coasa Mortii, Piatra, Cremen,Granit,Trompeta,Zbici,Cheie,Surubenita(scuzati de gresirea literelor),Boomerang si Pumn.
Avantaje:
-Ar face jocul mai realist si mai interesant.
-Ar mai ajuta muncitor pentru ca nu pot fii atacati de multe ori din cauza lipsei de gloante sau ascutire.
-Ceva pe care sa se mai foloseasca bani
Dezavantaje:
-Ar cam complica jocul.
-Probabil cam greu de programat.
(Daca mai stiti voi mai puneti)
Vreau Raspunsuri cu PRO(0) si Contra(0)
Descriptie: Ideea mea e sa fie nevoia de gloante la armele de foc iar la armele de vigoare sa fie nevoie de ascutire sau ceva de genu'.
Armele de foc vor avea in numele pustii ce fel de calibru este nevoie. Glontele si ascutitoarele se vor afla la armurier. Inca nu m-am gandit la preturi dar vor decide INNo daca o sa foloseasca ideea mea. Gloantele o sa fie si la armele de fort, dar in cazul arbaletei si arc-ului vor fii sageti. Singurele arme ce nu vor avea nevoie de gloante sau asa ceva vor fii Toate prastile, Coasa Mortii, Piatra, Cremen,Granit,Trompeta,Zbici,Cheie,Surubenita(scuzati de gresirea literelor),Boomerang si Pumn.
Avantaje:
-Ar face jocul mai realist si mai interesant.
-Ar mai ajuta muncitor pentru ca nu pot fii atacati de multe ori din cauza lipsei de gloante sau ascutire.
-Ceva pe care sa se mai foloseasca bani
Dezavantaje:
-Ar cam complica jocul.
-Probabil cam greu de programat.
(Daca mai stiti voi mai puneti)
Vreau Raspunsuri cu PRO(0) si Contra(0)
Atașamente
Ultima editare de un moderator: