Meserii de carcter

DeletedUser

Guest
m-am gandit ca la fiecare carcter sa fie o meserie speciala
ex:Aventurier-Expeditie in munti:noroc-60%,exp-50%,salariu-50%,primejdie-50%,puncte de indemanare pt munca :rezistenta,calarie,perseverenta,tactica,instinct pt animale,puncte de dificultate:50

Soldat-intoarcere pe front:noroc-50%,exp-50%,salariu-50%,primejdie-40%,puncte de indemanare pt munca:rezistenta,vigoare,ascundere,conducere,tactica,puncte de dificultate:50

duelist-dueleazate cu serifii:noroc-50%,exp-50%,salariu-60%,primejdie-50%,puncte de indemanare pt munca:impuscare,reflex,tintire,aspect,ascundere,puncte de dificultate:50

muncitor-construieste case pentru sarmani:noroc-50%,exp-60%,salariu-50%,primejdie-50%,puncte de indemanare pt munca:construire,reparare,conducere,rezistenta,indemanare motrica,puncte de dificultate:50

avantaje:ar fi mai captivanta fiecare clasa de carcter

dezavantaje: ar fi prea multe meserii dar in fine voi decideti daca e pro sau contra<3W
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser15715

Guest
Sincer ideea in sine e buna...dar...mai are nevoie de ceva poze,detalii(cate puncte de munca trebuie sa ai...ce indemanari se folosesc...)
Sunt PRO cu ideea principala(ideea in sine)
Insa sunt CONTRA cu ce ai propus si cum ai propus aici.
 

DeletedUser

Guest
ar fi ceva ca fiecare caracter sa aiba propriile munci
deci PRO!!<3W
 

DeletedUser

Guest
PRO o singura munca in plus pt fiecare caracter nu strica
 

lord ion

West Marshal
si care e treaba cu aceste munci?
celelalte caractere nu le pot face?
expeditie in munti-avem explorare
intoarcere pe front-avem inrolare, lucreaza ca mercenar...
dueleaza-te cu serifii-aici muncesti, sau te duelezi cu NPC-uri?
tintirea nu se pune la munci
construieste case pentru sarmani-avem de construit o gramada, si mai nou, construieste o misiune, care poate avea grija si de sarmani.... dar sa stii ca prin vestul salbatic, nu prea se faceau opere de caritate...
acolo si popa avea coltul la briu...
oricum muncile sint puerile, sa nu le cataloghez altfel...
indeminarile previzibile, iar despre salariu/xp/noroc/primejdie, ce ti-ai spus tu... hai sa fie la jumate sa nu se supere nimeni....
dar revin... aceste munci pe care le propui tu, nu se pot face decit de clasa de caracter?
 

DeletedUser

Guest
-Este o idee foarte frumoasa si inca niste noi aventuri!

Sunt PRO
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Guest
Ideea este buna, sunt PRO! Dar as mai avea o sugestie: cu cat cresti in level sa iti dea misiuni mai dificile;)
 

DeletedUser

Guest
My lord Ion sper ca ai onservat ca expeditie in munti are norocul mai mare,construieste case pt sarmani are exp mai mare si tot asa pt ca fiecare caracter.si fiecare clasa de carcter are o munca care sa aiba de castigat mai multi bani,exp,noroc si sa sa fie si diferente mai mari intre clasele de caracter
asta e scopul
 

DeletedUser

Guest
buna idea la asta nu m-am gandit dar unii nu ar fi totusi de acord ca vor spune ca vor fi prea multe muncii dar poate sa se mareasca castigurile in acele muncii ar mai mere
 

DeletedUser16073

Guest
Pro nu e rea ideea
Dar unpikutz absorda dar cu putine ajustari merge :D
 

DeletedUser

Guest
Pro... O idee excelenta...cu putin ajutor se poate pune in aplicare
 

DeletedUser

Guest
PROOO!!
Dar daca si ..."subcaractere" sa le zic asa,adica la Aventurier:
Trapper

Călător

Indian

Prospector


Sa aiba inca o misiune doua in plus fata de ce ai zis acolo...stiu ca acele denumiri de Trapper Calator etc sunt doar o valoare estetica,dar totusi,ar fi ceva...mai palpitant :P
 

DeletedUser9380

Guest
CONTRA, deoarece toţi trebuie să aibă acces la munci, iar Inno va stibili ce munci se vor adăuga.
 

DeletedUser12402

Guest
CONTRA!Avem destule munci!Muncile astea le-ar aparea si celor de leval 15,iar Norocul,Experienta,Banii sunt prea mari...Vei vedea maine-poimaine cineva de leval 15 ca are Prima Bucata de Biletel castigata la vreo munca din cele propuse...
 
Sus