Fiind muncitor nu ma deranjeaza duelurile pentru ca nu am mai nimic de pierdut: doar ceva energie in cazul unui lesin si bani putini daca stii sa nu umblii cu cashul gros la tine si ii bagi la timp in banca. Nu ma tine nimeni pe bara cate 2 zile pentru ca nu e treaba mea sa atac, poate doar 2 zile de liniste sa-mi vad de treaba. Ca dovada sunt pe ultimul loc la dueluri si nu m-am plans niciodata: de atacatorii mei se ocupa armata din oras. Ei ma razbuna si mai linistesc, atat cat pot ei spiritele atacatoare
.
Nu-i inteleg insa pe cei care ataca muncitorii cu de la care nu primesc mare experienta nici bani. Ei nu castiga nimic, fac doar risipa de energie... dar au un punct in plus la dueluri: mare smecherie!
Acestia sunt singurii atacatori carora le-am trimis mesaj de genul: Pentru ce atata risipa de energie? (fara sa ma vait , sa cer indurare sau sa-i jignesc in vre-un fel))... dar n-am primit decat raspunsuri de genul: "de-al draq", "c-asa vreau io/ muschii mei" sau n-am primit deloc raspuns...
Daca gresesc cu ceva sau daca poate cineva il rog sa ma dumireasca si pe mine ca eu chiar nu vad nici un avantaj la atacurile astea...
In rest ca sa fii muncitor adevarat nu-i chiar asa simplu, iti tb. ceva expeirenta si sa stii niste secrete ale "meseriei" astfel incat la terminarea unui lvl. la negustor sa ai iteme bune. Smecheriile le aflii din experienta si de la altii incercand toate sfaturile posibile. Unele merg altele nu... Cine vrea sa stie tb sa incerce tot!
De asemenea tb sa comunici cu celalti muncitori pentru ca treaba sa iasa bine si ieftin. Un oras cu un singur muncitor, oricat de multe puncte de constructie are el, nu va avea niciodata multe iteme bune, la fel si un oras cu multi muncitori care nu stiu unul de altul si fiecare munceste in legea lui doar ca sa faca puncte multe si repede. In general primele orase construite sunt mai slabe in iteme decat academiile lor: asta pentru ca prioritar la inceput este sa construiesti cat mai repede pentru ca orasul sa poata lua cat mai repede un fort sa-l dezvolte. Cum il pasteaza ramane de vazut!
Cam asta e cu muncitorii, tb. sa stie sa se "muleze" dupa nevoile orasului, sa stie sa coordoneze muncitorii \ sa stie sa asculte de coordonatorul muncitorilor, nu sa muneasca in nestire si alandala.
In final nu cred ca exista o clasa de caracter "cea mai importanta" pentru ca fiecare are rolul lui in oras la fel de importat: unii construiesc mai repede, unii ataca mai bine, altii apara mai bine, altii aduc banii in oras etc.
De ce nu exista atunci orase numai de aventurieri... sau numai de soldati ... sau numai de muncitori, etc.?