Roadmap The West

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser

Guest
Roadmap The West​

Chat

Chatul este disponibil in The West. Fereastra de chat va fi plasata in josul paginii. Vor fi disponibile trei camere diferite de chat.
* Chat pentru oras
* Chat pentru tinut
* Chat pentru batalie (in momentul in care batalia este pornita)

Puncte de viata si sanse de lesin

Jucatorii pot fi raniti mai des si mai grav in timpul muncilor. De asemenea, loviturile in duel vor avea un damage mai mare, iar lesinurile vor aparea mai des.
Motive:
* Mai mult suspans in timpul muncilor
* Utilizarea hranei si a potiunilor de vindecare

Limita bancii (nou)

Nu mai exista limita de depunere in banca. Nivelul bancii va limita banii care pot fi depusi zilnic in banca. Jucatorii pot depune bani in bancile altor orase in schimbul unei taxe (de exemplu 20%).
Motive:
* Important pentru limitarea itemelor din rucsac.
* Important pentru jucatorii fara oras.

Magazinele vand itemele noi inclusiv jucatorilor din afara orasului (nou)

Magazinele vand itemele noi, cele de la ultimele doua nivele, inclusiv jucatorilor din afara orasului
Motive:
* Cumparaturile devin mai simple
* Limiteaza mutarile inutile din orase

Duelurile pe harta

Duelurile nu vor mai fi initiate in saloon, ci vor fi initiate direct pe harta. Locatia de duel va fi locatia in care se afla jucatorul. De asemenea va exista o functie de cautare a posibilelor tinte de duel pe miniharta. Un jucator poate fi atacat intr-o locatie specifica, pana in momentul in care ajunge la o alta locatie. Premisele de duel vor fi de asemenea modificate in asa fel incat vor fi posibile mai multe dueluri.
Motive:
* E mai usor pentru jucatorii noi sa atace folosind harta.
* Jucatorii pot adauga rapid un duel dupa o munca, de ex.

Duelurile cu NPC

Vor exista noi locatii pe harta pentru initierea duelurilor cu NPC.
Castigatorii vor primi experienta si bani. Noi locatii vor fi disponibile pentru nivelele avansate de duel (talhari, tabara de banditi, etc).
Motive:
* Mai multe posibilitati de duel
* Varietate in alegerea muncilor
* Jucatorii care nu mai doresc sa faca munci pot face dueluri.

Ambuscade

Jucatorii sunt protejati de ceilalti membri ai orasului aflati in acelasi camp. Daca un jucator este atacat intr-o locatie in care se afla prezenti alti membri ai orasului, fiecare jucator trimite o lovitura catre atacator. Acest lucru se intampla doar pentru aparatori, nu pentru atacatori.
Motive:
* Orasele se pot apara de atacuri, jucatorii protejandu-se intre ei.
* Constructorii se pot apara unul pe altul.
* Jucatorii puternici pot proteja jucatorii slabi.

Nivele ale cladirilor nelimitate

O cladire din oras(de ex. biserica) poate fi construita la nivele nelimitate primind avantaje minime pentru fiecare nivel.
Motive:
* O activitate in plus pentru constructori

Banii si norocul

Muncile cu nivel de castig mare vor oferi mai putini bani. Sansa de a gasi obiecte va fi redusa, in schimb obiectele vor fi mai valoroase.
Motive:
* Deja exista un excedent de bani in joc(pe masura ce jocul avanseaza)
* Norocul ridicat este dorit de majoritatea jucatorilor dar trebuie echilibrat cu valoarea obiectelor castigate.

Cautat

Este posibila punerea unei recompense pe un jucator. In momentul in care jucatorul este invins in duel, atacatorul primeste recompensa. Pentru fiecare tip de recompensa, va fi platita si o taxa catre sistem (invins 25%, lesinat 50%)
Motive:
* Mai multe dueluri
* Noi provocari
* Muncitorii se pot apara de atacatori

Nivelul 100 si munci noi (nou)

Nivelele peste 100 vor deveni disponibile. Galeria celor mai buni va fi refacuta. De asemenea vor aparea munci noi, accesibile la nivele mari.
Motive:
* Dorinta jucatorilor
* Continuarea jocului si dupa nivelul 99

Utilizarea produselor

Inventarul va avea o "gura" in care pot fi plasate diverse produse sau obiecte. Acestea vor fi consumate iar jucatorul va primi un bonus. La inceput bonusul va consta in puncte de viata, urmand ca acest sistem sa fie extins si la alte tipuri de bonus (exceptand energia). In magazine pot fi cumparate energizante pentru refacerea punctelor de viata pentru o anumita suma.
Motive:
* Consumarea produselor
* Un motiv in plus pentru utilizarea banilor
* In viitor vor putea fi utilizate diverse tipuri de boostere( de ex, diverse tipuri de munitie pentru duel)

Cumpararea de indemanari

Va fi posibila cumpararea de indemanari contra unei sume de bani. Costul indemanarilor se va ridica progresiv (ex 50, 100, 200, etc).
Motive:
* Utilizeaza banii din joc
* Muncitorii care lucreaza pentru bani le pot da o utilizare

Limita de capacitate a rucsacului

Va exista o limita de capacitate a rucsacului. Limita va fi ridicata utilizand diverse tipuri de animale de calarie. In conditiile in care capacitatea rucsacului este depasita, aceasta va avea efect asupa vitezei de deplasare.
Motive:
* Banca devine mai importanta
* Mai putine obiecte in joc
* Impulsioneaza comertul cu obiecte
* Importanta pentru functionarea bazelor de date

Comertul cu obiecte

Jucatorii pot face comert cu obiectele pe care le detin. Fiecare jucator va putea pune in profil ofertele de vanzare si cumparare personale. La inceput va fi implementat doar comertul contra bani, urmand ca mai tarziu sa apara schimbul de obiecte. Fiecare obiect va avea un pret definit de jucator intre un minim si un maxim dat de sistem.
Exemplu:
Vand: Obiect X - 260 $
Cumpar: Obiect Y - 800$
Pentru efectuarea tranzactiei, jucatorii vor trebui sa se afle in aceeasi locatie. Este posibil, de asemenea, tranzactionarea prin Pony Express (contra pepite).
Limita de capacitate a rucsacului va fi implementata o data cu introducerea comertului.

Poker

Vor fi posibile partide de poker cu ceilalti jucatori. O parte din mizele jucate merg catre banca. Banca castiga intotdeauna.
Motive:
* O activitate pentru perioadele de asteptare.
* Contactul cu alti jucatori.
* Folosirea banilor din joc.
* Cerut de jucatori

Nou sistem de duel

Sistemul actual de duel va fi inlocuit de un nou sistem mai complex. Fiecare runda va consta intr-o miscare si o lovitura. Cu cat nivelul duelului este mai mare, cu atat vor creste numarul de runde intr-un duel (3-12 runde).

Atacul: Actiunea de atac va fi definita implicit drept un foc/lovitura. Impreuna cu alte indemanari, pot fi dezvoltate diverse tipuri de actiuni.
* Lovitura in plin: +50% damage, 20 vigoare
* Dublu foc: Doua focuri, sansa redusa de a lovi, 20 reflex, 15 impuscare.
* Foc de acoperire: Adversarul va fi tinut la distanta, damage redus, 40 impuscare.
* Asalt: Fara penalizare pentru distanta gresita, 40 perseverenta
* Lovitura naucitoare: Adversarul are 50% sansa de a rata urmatoarea lovitura, vigoare 50
* Sut: Scade sansele de a primi o lovitura cu 50%, eficienta in duelurile de aproape.

Deplasarea: Fiecare runda contine si o actiune de miscare. Acest lucru permite pozitionarea fata de adversar si implicit creterea sanselor de a lovi, de a mari daunele produse si de a evita o lovitura. Prin adaugarea altor indemanari, vor deveni disponibile diverse tipuri de miscari.
Exemple:
* Avans la lupta de aproape: fara cerinte.
* Salt in lateral: +20% sanse de evitare, 20 reflex, 10 ferire
* Strigat: Atacul va avea cu 30% mai putin efect, carisma 40.
* Ridiculizare: Adversarul isi uita indemanarea si va efectua doar o lovitura/foc normala, carisma 50.
* Schimbarea armei: Schimba arma, dexteritate 50.
* Reflex incredibil: Nici un jucator nu loveste in runda respectiva, mobilitate 20, reflex 200
* Sange rece: Anuleaza efectul intimidarii adversarului, carisma 30
* Piedica: Miscarea adversarului esueaza 50%, putere 30, reflex 30

Acestea sunt doar exemple de posibile modificari si vor diferi fata de implementarea finala. Indemanarile vor fi echilibrate in asa fel incat sa ofere sanse egale pe baza atributelor si indemanarilor din joc.

Va rugam sa nu incepeti redistribuiri bazate pe valorile prezentate aici!!!

Indemanarile curente de duel vor fi de mica importanta in calcularea sanselor de a lovi si calcularea daunelor dar vor avea importanta pentru efectuarea actiunilor de duel. Influenta norocului va fi minimizata.
Echipamentul si armele vor influenta experienta primita pentru a minimiza duelurile aranjate.

Sansele de tintire vor fi modificate, indemanarile si atributele utilizate pentru duel vor ramane cel mai probabil aceleasi. Soldatii vor primi un bonus diferit de caracter. O versiune exacta a sistemului de duel va fi anuntata inaintea implementarii acesteia.
Motive:
* Un sistem care devine din ce in ce mai complex in timp.
* Un sistem simplu pentru incepatori.
* Duelul devine o strategie in loc de simplu noroc.
* Noi oportunitati de dezvoltare.
* Sanse mai bune de protectie, chiar si pentru clasele necombative (muncitorii)
 

DeletedUser

Guest
Resurse pentru constructia cladirilor

Pentru constructia cladirilor de nivel mare (incepand de la nivelul 3) sunt necesare resurse.
Motive:
* Activitate pentru constructori
* Schimbul de obiecte devine atractiv.

Bonusuri marite pentru caractere

Fiecare clasa de caracter va primi mai multe bonusuri de caracter. Una din posibilele variante ar fi oferirea a 6 bonusuri pentru fiecare clasa si posibilitatea alegerii unui bonus la fiecare 10 nivele.
Motive:
* Tinte de atins de-a lungul jocului.
* O departajare mai precisa a claselor de caracter.
* Specializarea caracterelor.

Deteriorarea orasului/cladirilor
Cladirile de nivel mare se pot deteriora de-a lungul timpului.
Motive:
* Activitate pentru constructori.
* Fara limitari pentru orase
* Atragerea de bani din joc

Pariuri

Magazinele vor oferi la vanzare obiecte "surpriza". Aceste obiecte pot fi obiecte rare, scumpe, sau chiar obiecte care nu pot fi gasite sau cumparate. Obiectele "surpriza" vor avea preturi destul de mari.
Motive:
* Suspans
* Un motiv bun pentru cheltuirea banilor.

O noua pagina de start pentru The West

Noua pagina de start se va integra mai bine in joc si va oferi acelasi confort in utilizare. Va fi dezvoltata independent de joc, asa insemnand ca nu va fi legata cu vreuna din versiunile jocului.

Ziar

Un ziar va fi disponibil la fiecare 3-7 zile. Va contine statistici, un horoscop si scurte articole de la jucatori.
Statistici: Rezultate din batalii, orase finalizate, jucatori care au atins un nivel reprezentativ, cei mai buni duelisti, etc.
Articole personale: Jucatorii pot scrie scurte articole in ziar. Va exista o limita de articole care vor aparea in fiecare numar. Fiecare jucator va plati o anumita suma pentru articol, urmand ca departajarea sa se faca functie de suma oferita.
Pentru citirea ziarului se va plati o suma simbolica.
Motive:
* Informatii de interes pentru jucatori.
* Mentiuni pentru o multime de jucatori
* Sansa de a va face cunoscuti celorlalti.

Pantaloni si curele


Vor aparea in echipament pantalonii si curelele. Dezvoltarea va fi facuta de un team independent, din pacate nu va putem oferi o estimare asupra timpului de finalizare.
Motive:
* Noi obiecte
* Cerute de jucatori

Nota: Roadmap-ul reprezinta un set de idei pentru dezvoltarea jocului, idei care nu reprezinta forma finala sau o garantie a implementarii acestora. De asemenea, nu exista un calendar precis de implementare a acestor modificari si nici informatii suplimentare despre aceste modificari.

Pentru discutii pe marginea acestui roadmap puteti folosi acest thread, respectand cerintele afisate.
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus