DeletedUser
Guest
Ar fi interesanta introducerea unui sistem de upgrade al itemelor deja existente.
Foarte multe jocuri de succes au acest sistem, intr-un fel sau altul si reusesc sa tina jucatorii ocupati in marea majoritate a timpului, in incercarea de a avea cele mai bune haine/arme.
Totodata raspunde si intrebarii vechi "cum sa mentinem un nivel al monetarului acceptabil" prin faptul ca aceste pietre/gems care ar putea fi introduse in arme/haine (sockets) ar putea fi obtinute prin 3 modalitati ( drop, cumparate cu dolari sau cumparate cu pepite).
Exemple ar fi multe:
-rubin +5hp , raritate medie , drop 1%, valoare 5000 $ sau 10 pepite
-topaz +10 tintire, epic, drop 0.5% , valoare 10000 $ sau 20 pepite
-diamant +15 ferire, legendar , no drop, poate fi doar cumparat la negustor, valoare 50000$ etc
Eu unul, in toate jocurile care m-au tinut ocupat peste 6 luni ( dupa ce terminam misiuni, etc) am mers pe crafting. Totodata se poate adauga si un anumit procent de reusita la fiecare socketing, care poate fi crescut in functie de indemanari, etc ( vezi reparare/motrica de exemplu ).
Foarte multe jocuri de succes au acest sistem, intr-un fel sau altul si reusesc sa tina jucatorii ocupati in marea majoritate a timpului, in incercarea de a avea cele mai bune haine/arme.
Totodata raspunde si intrebarii vechi "cum sa mentinem un nivel al monetarului acceptabil" prin faptul ca aceste pietre/gems care ar putea fi introduse in arme/haine (sockets) ar putea fi obtinute prin 3 modalitati ( drop, cumparate cu dolari sau cumparate cu pepite).
Exemple ar fi multe:
-rubin +5hp , raritate medie , drop 1%, valoare 5000 $ sau 10 pepite
-topaz +10 tintire, epic, drop 0.5% , valoare 10000 $ sau 20 pepite
-diamant +15 ferire, legendar , no drop, poate fi doar cumparat la negustor, valoare 50000$ etc
Eu unul, in toate jocurile care m-au tinut ocupat peste 6 luni ( dupa ce terminam misiuni, etc) am mers pe crafting. Totodata se poate adauga si un anumit procent de reusita la fiecare socketing, care poate fi crescut in functie de indemanari, etc ( vezi reparare/motrica de exemplu ).