Construire fortist

DeletedUser8396

Guest
Toate conteaza in mod egal. Cu cat ai mai multe puncte pe fiecare dintre ele (tintire, conducere, ascundere/perseverenta), cu atat vei avea bonusul de tintire mai mare.

Deci daca toate conteaza in mod egal inseamna ca 20 conducere = 10 tintire + 10 ascundere/perseverenta , nu ?
 

DeletedUser8396

Guest
Doamne ce ma enervati,toata lumea se exprima cu CRED,PROBABIL in privinta forturilor...SI asta e asa de cand au aparut forturile astea...nu stie nimeni nimic SIGUR ? adica cea mai buna indemanare pentru tintire este x, cea mai buna pentru ferire este y .asta e tot ce conteaza :ras:..lol
 

DeletedUser12909

Guest
Deci daca toate conteaza in mod egal inseamna ca 20 conducere = 10 tintire + 10 ascundere/perseverenta , nu ?

daca iei dupa sansa de tintire atunci 10 tintire si 10 ascundere/perseverenta sunt mai bune decat 20 conducere


cu cat ai mai multe puncte pe o indemanare cu atat ii scade valoarea urmatorului punct care il pui pe indemanarea respectiva iar, cu cat ai mai putine puncte pe o indemanare cu atat ii creste valoarea urmatorului punct care il pui pe indemanarea respectiva,

e mai eficient sa te axezi pe mai multe indemanari pecare sa le cresti in mod egal decat pe una care sa o cresti in continu
 

DeletedUser

Guest
cu cat ai mai multe puncte pe o indemanare cu atat ii scade valoarea urmatorului punct care il pui pe indemanarea respectiva iar, cu cat ai mai putine puncte pe o indemanare cu atat ii creste valoarea urmatorului punct care il pui pe indemanarea respectiva,

Foarte corecta observatia! Bravo!

Doamne ce ma enervati,toata lumea se exprima cu CRED,PROBABIL in privinta forturilor...SI asta e asa de cand au aparut forturile astea...nu stie nimeni nimic SIGUR ? adica cea mai buna indemanare pentru tintire este x, cea mai buna pentru ferire este y .asta e tot ce conteaza :ras:..lol

Daca citeai cu ceva mai multa atentie raspunsul meu de mai sus, prindeai ideea... Nu degeaba am "boldit" sintagma "pe fiecare dintre ele". Ca sa-ti raspund iarasi, cea mai buna indemanare pentru tintire este: conducerea + tintirea + perseverenta/ascundere, toate luate in mod egal. Asadar, daca ai avea 300 indemanari si pui cate 100 pe fiecare dintre indemanarile mai sus mentionate, vei avea bonus de tintire maxim, in timp ce daca ai pune 150 conducere + 150 tintire si 0 ascundere/perseverenta, bonusul tintire va fi mai mic. Evident ca nu poti schimba cele 100 de puncte de pe ascundere pe perseverenta inainte de fiecare lupta (in functie de tabara in care participi), asa ca, ori mergi doar pe una dintre ele, ori le echilibrezi pe toate 4. Totusi, bonusul maxim de tintire, implica lipsa punctelor de pe indemanarea ferire, deci un bonus defensiv (sau bonus de ferire) mai mic... Aveati pe forum un ghid de calcul ar bonusurilor, dar se pare ca pentru multi de pe aici e un fel de "rocket science"...
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser8396

Guest
Multumesc,acum ai explicat foarte clar,daca pana si eu am inteles :razz:
 

DeletedUser

Guest
Am o intrbare:este bun metoda 100%putere 100% viata.....cam cat de mult pot tinti?
 

DeletedUser

Guest
Deci, sa va invat o șmecherie :)) care deja e stiuta de multa lume, dar fiind intr-un topic de la sectiunea intrebari si solutii, am sa va "luminez"...


Pentru a fi bun fortist e necesar sa ai puncte puse pe toate indemanarile necesare fortului, e egal cu 0 daca ai 400 conducere si tintire/ferire/ascundere/perseverenta 0 :)...

Un build pentru tanc ar arata asa:
- 56 ascundere
- 56 tintire
- 56 ferire
- 88 conducere
Iar restul pe viata si da, atributele pe putere pentru perseverenta...

# +1 bonus cu indemanari
# +2 bonus cu 6 indemanari
# +3 bonus cu 16 indemanari
# +4 bonus cu 32 indemanari
# +5 bonus cu 56 indemanari
# +6 bonus cu 88 indemanari
# +7 bonus cu 130 indemanari
# +8 bonus cu 181 indemanari
# +9 bonus cu 243 indemanari
# +10 bonus cu 316 indemanari

De exemplu...

Daca ai 320 conducere, ai 10 bonus, care te ajuta, dar arunci prea multe indemanari intr-un loc, deci:

cu 320 indemanari poti face si 21 bonus...( cum am aratat mai sus )

Daca ma intelegeti :)...eu, ca aventurier, pe Colorado am avut buildul de mai sus si e bun, parerea mea:)...

Oricum, e egal cu zero sa puneti prea multe indemanari intr-un loc...ceea ce zic eu si recomand, e sa le imprastiati cat mai mult..pe fiecare indemanare pentru fort sa aveti minim 56 indemanari. ( cu sau fara bonus, depinde daca schimbati hainele )


Sper ca am ajutat, Fara zahar.
 

DeletedUser

Guest
Aici un build bun, cu care am dat si 12k daune si am ferit 60 ca aventurier (care are bonus de cacao, bun de nimic)

http://tw-db.info/?strana=skills&x=34a4d9a0d568aae8487719a7efcbfc67

Este bun si in atac si in aparare. in aparare pe turn la fort mare am sansa de tintire 97.



Off: Am spus ca bonusul de aventurier este de cacao pentru ca nu ai sansa de 50% sa feresti mai bine, ci ai sansa de 50% ca ei sa nu traga in tine. De exemplu, esti singur contra 20 de atacatori care te au in tinta, cu acel bonus ai sansa ca sa traga in tine doar 5 sa zicem, dar din pacate nu se pun lovituri ferite.
 

DeletedUser17549

Guest
sunt lvl 80 (pusca ratata) duelist ce skill imi propuneti si niste haine . mersi


la lvl 71 am primit urmatoarele indicati:

daca esti duelist incearca asa: 100% mobilitate,20% conducere.10% tintire 70% PV(puncte de viata), desigur va trebui sa fii aparator si sa stai in turnul duelistilor..


sunt bune ?
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Guest
sunt lvl 80 (pusca ratata) duelist ce skill imi propuneti si niste haine . mersi


la lvl 71 am primit urmatoarele indicati:

daca esti duelist incearca asa: 100% mobilitate,20% conducere.10% tintire 70% PV(puncte de viata), desigur va trebui sa fii aparator si sa stai in turnul duelistilor..


sunt bune ?

1.Daca vrei sa ajuti echipa ta fa skillul ala,dar nu prea te va ajuta pe tine

Daca vrei sa faci exp fa asa,full mob(ascundere si ferire),30%conducere,10 viata,20 perseverenta si 50% tintire,am folosit build de genul asta pe beta si luam mereu exp f bun

2.Haine:
Iti propun actse iteme chiar daca te faci pe viata sau pe buildul care ti am zis eu

Racheta /baston
Winchester
Allens,tomahawk(nu conteaza) sau armele de aur
Imbracaminte de duminica atac si geaca de piele neagra aparare
Stetson negru
Sandale+magar(atac) si mocasini+mustang(pe aparare)
Cravata maro
Pantaloni de panza negri sau daca ai peste 99 aparatorile moi de lux
Curea albastra cu pistoale pe aparare si curea de lux cu pistoale pe atac(lvl 110)
 

DeletedUser17549

Guest
1.Daca vrei sa ajuti echipa ta fa skillul ala,dar nu prea te va ajuta pe tine

Daca vrei sa faci exp fa asa,full mob(ascundere si ferire),30%conducere,10 viata,20 perseverenta si 50% tintire,am folosit build de genul asta pe beta si luam mereu exp f bun

2.Haine:
Iti propun actse iteme chiar daca te faci pe viata sau pe buildul care ti am zis eu

Racheta /baston
Winchester
Allens,tomahawk(nu conteaza) sau armele de aur
Imbracaminte de duminica atac si geaca de piele neagra aparare
Stetson negru
Sandale+magar(atac) si mocasini+mustang(pe aparare)
Cravata maro
Pantaloni de panza negri sau daca ai peste 99 aparatorile moi de lux
Curea albastra cu pistoale pe aparare si curea de lux cu pistoale pe atac(lvl 110)

sa pun 10 punte pe viata si 20 perseverenta sau 10% si 20% ?
 

DeletedUser

Guest
Build atacator(il recomand chiar si daca sunteti aparatori):
Atribute:100% Putere
Indemanari:50% Conducere 50% Tintire(sau Ferire dar recomand Tintire)
Deci 120 Putere 180 Tintire si 180 Conducere
Viata ajunge la 2400 pentru un caracter normal de lv 120, iar la soldat 3000.
Sansa de tintire: 6.78+7.98+7.98+25(sansa de inceput, vedeti Formulele matematice ale lui Maurice)=47.74(Fara haine si fara bonusuri!Cu haine si indemanari de la misiuni ajungeti la 50.)
Sansa de ferire:6.78+7.98+10=24.76(La fel fara haine!)
Note:
1.Abilitatile de tintire/ferire sunt valabile doar in atac.
2.Daca vreti sa imbunatati cat mai mult capacitatile de tintire/ferire luati-va haine cu Perseverenta si Putere, ca da viata,Nu cu Conducere si Tintire!

Build aparator
Atribute:100% Mobilitate
Indemanari:50% Conducere 50%Tintire sau Ferire, dar aveti oricum 120 Ferire de la Atribut si ajunge, trebuie si sa Tintiti, nu?:)
Se ajunge deci la 120 Mobilitate 120 Ascundere 120 Ferire 180 Conducere si 180 Tintire.Problema e ca nu veti avea decat 1200 viata la orice tip de caracter, nepunand nici o haina.
Sansa de Tintire e 6.78+7.98+7.98+25=47.74
Sansa de Ferire e 6.78+6.78+7.98+10=31.54, deci foarte mare!
Note:
1.Abilitatile de Tintire/Ferire sunt valabile doar in aparare
2.Daca vreti sa va imbunatati cat mai mult capacitatile de Tintire/Ferire,luati haine cu Ascundere pentru ambele si Ferire pentru numai pentru sansa de Ferire.Dar e mai avantajos sa aveti haine cu viata, pentru ca viata e scazuta, doar 1200.

Tankul vietos:):
Toata lumea stie, corect?

Atribute:100% Putere
Indemanari:100% Puncte de viata
La o clasa normala se ajunge la 6000 viata, iar la soldat 8400.
1.Recomand acest build doar la soldati
2.Nu veti tinti si feri foarte bine, sansa de tintire fiind 6.78+25=31.78, iar cea de ferire 6.78+10=16.78, si asta doar in atac!In aparare veti avea valorile de baza, 25 si 10, jalnic nu?Dar aveti viata si puteti rezista.

Tankul conducator(sau semi-duelist)
Atribute:100% Putere
Indemanari:100% Conducere
La fel, acesta este un build de soldati.
Veti avea 2400 viata la un caracter normal, iar la soldat 3000.
Sansa de tintire si ferire in atac: Sansa de tintire si ferire in aparare:
Sansa de tintire:6.78+10.53+25=42.31 Sansa de tintire:10.53+25=35.53
Sansa de ferire 6.78+10.53+10=27.31 Sansa de ferire:10.53+10=20.53

Build tank aparator:
Atribute:100% Mobilitate
Indemanari:229 pe viata, restul pe ascundere si ferire in mod egal
1.Acesta e build exclusiv pentru soldat
2.Echipament:Stetson de lux, Cravata de lux, Palton maro, Cizme de soldat(sper ca nu leati vandut soldateilor!), Aparatori moi albastrii pentru picioare, Curea maro cu cap de mort, Pumnalu lui Cody(luati-l de la piata, nu e asa scump!)si Racheta de artificii.
Viata ajunge la 6000
Raman deci 131 indemanari libere.65 puneti pe ferire si 66 pe ascundere(sau invers nu conteaza aproape deloc)
Sansa de tintire:Calculat fara echipament, este 8.08+25=33.08
Sansa de ferire:La fel, fara chipament, este 8.06+8.08+10=26.14
Avand 6000 viata, si o sansa de ferire asa mare rezistati ceva.Plus ca primiti bonus si de la cladiri.



Este ultima data cand repet!FARA HAINE SI FARA INDEMANARI DE LA MISIUNI SUNT CALCULATE,LA INDEMANARILE DISPONIBILE DE LA LV 120!


______________________________
Buildurile nu sunt facute de mine !

Este undeva pe forum la indemanari si atribute o tema cu build-uri facute de Kod pe care vi le recomand cu cea mai mare placere dar ceea ce ai tu aici mi se pare total gresit.Vino cu ceva nou si alte calcule.:dastardly:
 

DeletedUser19580

Guest
Build atacator(il recomand chiar si daca sunteti aparatori):
Atribute:100% Putere
Indemanari:50% Conducere 50% Tintire(sau Ferire dar recomand Tintire)
Deci 120 Putere 180 Tintire si 180 Conducere
Viata ajunge la 2400 pentru un caracter normal de lv 120, iar la soldat 3000.
Sansa de tintire: 6.78+7.98+7.98+25(sansa de inceput, vedeti Formulele matematice ale lui Maurice)=47.74(Fara haine si fara bonusuri!Cu haine si indemanari de la misiuni ajungeti la 50.)
Sansa de ferire:6.78+7.98+10=24.76(La fel fara haine!)
Note:
1.Abilitatile de tintire/ferire sunt valabile doar in atac.
2.Daca vreti sa imbunatati cat mai mult capacitatile de tintire/ferire luati-va haine cu Perseverenta si Putere, ca da viata,Nu cu Conducere si Tintire!

Build aparator
Atribute:100% Mobilitate
Indemanari:50% Conducere 50%Tintire sau Ferire, dar aveti oricum 120 Ferire de la Atribut si ajunge, trebuie si sa Tintiti, nu?:)
Se ajunge deci la 120 Mobilitate 120 Ascundere 120 Ferire 180 Conducere si 180 Tintire.Problema e ca nu veti avea decat 1200 viata la orice tip de caracter, nepunand nici o haina.
Sansa de Tintire e 6.78+7.98+7.98+25=47.74
Sansa de Ferire e 6.78+6.78+7.98+10=31.54, deci foarte mare!
Note:
1.Abilitatile de Tintire/Ferire sunt valabile doar in aparare
2.Daca vreti sa va imbunatati cat mai mult capacitatile de Tintire/Ferire,luati haine cu Ascundere pentru ambele si Ferire pentru numai pentru sansa de Ferire.Dar e mai avantajos sa aveti haine cu viata, pentru ca viata e scazuta, doar 1200.

Tankul vietos:):
Toata lumea stie, corect?

Atribute:100% Putere
Indemanari:100% Puncte de viata
La o clasa normala se ajunge la 6000 viata, iar la soldat 8400.
1.Recomand acest build doar la soldati
2.Nu veti tinti si feri foarte bine, sansa de tintire fiind 6.78+25=31.78, iar cea de ferire 6.78+10=16.78, si asta doar in atac!In aparare veti avea valorile de baza, 25 si 10, jalnic nu?Dar aveti viata si puteti rezista.

Tankul conducator(sau semi-duelist)
Atribute:100% Putere
Indemanari:100% Conducere
La fel, acesta este un build de soldati.
Veti avea 2400 viata la un caracter normal, iar la soldat 3000.
Sansa de tintire si ferire in atac: Sansa de tintire si ferire in aparare:
Sansa de tintire:6.78+10.53+25=42.31 Sansa de tintire:10.53+25=35.53
Sansa de ferire 6.78+10.53+10=27.31 Sansa de ferire:10.53+10=20.53

Build tank aparator:
Atribute:100% Mobilitate
Indemanari:229 pe viata, restul pe ascundere si ferire in mod egal
1.Acesta e build exclusiv pentru soldat
2.Echipament:Stetson de lux, Cravata de lux, Palton maro, Cizme de soldat(sper ca nu leati vandut soldateilor!), Aparatori moi albastrii pentru picioare, Curea maro cu cap de mort, Pumnalu lui Cody(luati-l de la piata, nu e asa scump!)si Racheta de artificii.
Viata ajunge la 6000
Raman deci 131 indemanari libere.65 puneti pe ferire si 66 pe ascundere(sau invers nu conteaza aproape deloc)
Sansa de tintire:Calculat fara echipament, este 8.08+25=33.08
Sansa de ferire:La fel, fara chipament, este 8.06+8.08+10=26.14
Avand 6000 viata, si o sansa de ferire asa mare rezistati ceva.Plus ca primiti bonus si de la cladiri.



Este ultima data cand repet!FARA HAINE SI FARA INDEMANARI DE LA MISIUNI SUNT CALCULATE,LA INDEMANARILE DISPONIBILE DE LA LV 120!


______________________________
Buildurile nu sunt facute de mine !


am ceva de comentat:
pt un tank aventurier este recomandat sa puna ferire si hp,atat
a fost un tank pe L6 care a ferit 192 de lovituri intr-o batalie si era full hp,aparator,clasa caracter: soldat
 

DeletedUser

Guest
helou

Din tot topicul asta nimeni nu zice nimic concret.Am citit ce zic toti si cand unul DA O IDEE NOUA ALTUL VINE CU ALTE COMPLETARI ,ca la final nici ce a completat celalalt nu e bun,deci fratilor hotarati-va si unu care se pricepe sa faca o tema si sa explice clar pentru toata lumea cum e bine sa fie construit un fortist,o fi aventurier ca o fi soldat nu conteaza numai faceti unu pentru toata lumea!!!:razz::razz::razz:
 
Sus