formula de calcul a experientei nivelului principal

DeletedUser

Guest
uite ca ma ambitionai si gasii formula/functia continua de calcul a experientei necesare nivelului principal. intr-un post anterior am spus ca variatiile din joc sint de tip discret si, cel putin pentru calculul experientei nivelului principal, nu reusisem sa gasesc o functie continua care sa modeleze variatia discreta. mai multe detalii aici:
http://forum.the-west.ro/showthread.php?t=35949&page=63

uite ca totusi am gasit formula de calcul a experientei nivelului principal:

EXP = 9 + 5*NVL + (NVL-1)*(NVL-2) SAU
EXP = NVL^2 + 2*NVL + 11

aplicatie numerica:
cita experienta trebuie acumulata ca sa treci de la nvl 45 la nvl 46?
se aplica una din formulele de mai sus pentru nvl 45:
EXP = 9 + 5*45 + (45-1)*(45-2) = 2126 SAU
EXP = 45^2 + 2*45 + 11 = 2126
 

DeletedUser

Guest
dav100.

Te felicit!

Mi-am pus si eu aceasta problema dar nu am facut nimic practic in sensul acesta.

O sa verific formula scrisa de tine.

Din partea mea ai un mare 10 si ma bucur ca mai sunt astfel de jucatori pe west.

Cat despre ideea cu viteza de deplasare si iluzia creata jucatorilor, de acord. Buna explicatia ta. Harta actuala este o proiectie a adevaratei harti. Viteza de deplasare a fost expandata in distanta.

Multa bafta!


Mai astept si alte descoperiri interesante legate de matematica jocului de la tine si te rog sa le postezi pe forum.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Guest
Un post nou, o alta problema interesanta!

Asa cum s-a vazut anterior dav100 a identificat matematic printr-o functie continua calculul nivelului caracterului.

f(x) = x^2 + 2*x + 11


Stim ca Nivelul de duel este nivelului caracterului + un set de valori.

Tabelul se gaseste la adresa: http://forum.the-west.ro/showthread.php?t=12660&page=2, postat de Rovin si completat apoi de Elmer Fundd.

1.Primul pas ar fi identificarea unei functii continue care sa rescrie aceste valori, care se adauga la nivelul caracterului in functie de nivelul caracterului. In acest mod vom obtine o functie unica pentru level duel in functie de level carater.

2. Pe baza formulei experientei castigate intr-un duel care este postata pe forum la adresa: http://forum.the-west.ro/showthread.php?t=13324 dar si tutorialul de duel, putem identifica experienta maxima si minima evident castigata de un invingator in duel.

Intrebarea ar fi: Cate dueluri sunt necesare pentru a trece la urmatorul nivel de duel in conditiile in care am castiga maxim de experienta?
 

DeletedUser2948

Guest
Bun, si la ce ne ajuta acest lucru? :)) Sincer, cum a zis si patrat, este o pierdere de vreme. ;)
 

DeletedUser

Guest
Asa cum in joc sunt persoane pasionate sa ajunga in top, altele sa aiba anumite iteme speciale, colectii de iteme pot exista jucatori pasionati de matematica din spatele jocului.

Daca as lua un tutorial de duel de pe .net sau .de si l-as traduce pe ro cu siguranta ai intreba de ce am facut acest lucru daca poate fi citit direct in engleza sau germana.

O aplicatie posibila ar fi aflarea cu mare precizie in cat timp as ajunge in top duel. Dar totul este pentru fun in esenta si uneori daca este posibil sa speculam formulele matematice.
 

DeletedUser5629

Guest
Asa cum in joc sunt persoane pasionate sa ajunga in top, altele sa aiba anumite iteme speciale, colectii de iteme pot exista jucatori pasionati de matematica din spatele jocului.

Daca as lua un tutorial de duel de pe .net sau .de si l-as traduce pe ro cu siguranta ai intreba de ce am facut acest lucru daca poate fi citit direct in engleza sau germana.

O aplicatie posibila ar fi aflarea cu mare precizie in cat timp as ajunge in top duel. Dar totul este pentru fun in esenta si uneori daca este posibil sa speculam formulele matematice.

Multa lume nu cunoaste o limba straina, de aceea ne pierdem noi timpul traducand pentru ceilanti din engleza/germana in romana.
"Relatiile matematice" din spatele jocului te pot ajuta in caz ca ai in plan sa iti faci si tu un joc browser, desi ma indoiesc.
 
Sus