Recrutare fort

  • Autor subiect DeletedUser6433
  • Data de început
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser

Guest
Nume:Recrutare fort

Ce face aceasta idee?:Mai nimic...Doar ajuta recrutarea.vreti sa aflati?...

Noi [westistii] avem lupte de fort.Dar n-am vazut ceva...Dupa ce se face rankurile?...

Propunere:In sistemul de recrutare sa fie asezati jucatorii dupa:Lupte castigate,Pierdute,HP,Arma de fort,LVL,

Avantaj:Vedem daca jucatorul e bun

Dezavantaj:Nu stii cat HP are...

[Primadata lupte castigate,pierdute,hp,arma de fort si LVL..Daca are 5 hp sa fie ultimul stiti? OMG face inno]

pro:14
COntra:3
PRONTRA:1

Din tot ce ai spus aici nu are sens decat ideea cu, HP-ul si arma de fort.
O sa si explic: Bataliile castigate/pierdute nu prea sunt relevante in acest sens pentru ca mai mult de jumate din jucatori de pe orice lume deabea au medalia luptator veteran pentru fort si din categoria asta o sa fie multa lume la forturi, acestia implicandu-se ma mult sau mai putin la respectivele batalii de fort tu neavand de unde sa stii asta, in concluzie nu e buna varianta; Daca ai multa viata, clar te pasioneaza luptele de fort, deci e un criteriu de selectie; la fel si pentru arma. Si ceva foarte important ce nu s-a mentionat aici: indemanarile pentru fort respectiv tintire/ferire, conducere, perseverenta/ascundere + bonusuri de caracter[dupa cum se stie si acestea ajuta foarte mult la fort]

PRONTRA
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser15693

Guest
Pentru conducatori ar fi mult mia usor sa recruteze.PRO
 

DeletedUser6433

Guest
reinviu topicu'


Ai 3 saptamani in care poti sa-i faci resuscitare gura la gura, bineinteles, nu de pe forum ci din Banat.
Bafta!
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Guest
PRO - Ajută mult la recrutare, aşa nu se mai pierde timpul cu vizitarea profilului, căutarea în clasament, etc...
 

DeletedUser10625

Guest
Contra