Vine circul?!

  • Autor subiect DeletedUser19531
  • Data de început

DeletedUser2041

Guest
Cand iti dai seama ca am dreptate o dai in spanac, ca de obicei.

Impresia ta ca ai dreptate. Gata cu spamul.
Obiectul nu exista in joc. Nici un jucator nu este interesat de obiecte pe care nu le poate avea acum sau deloc. Asa ca... lasa-o mai moale cu lectiile.
 

DeletedUser24699

Guest
ok, sefule tu le stii pe toate :ras:



Aflii maine. Parada apare, circul ;)

circul cred ca apare intr-o zi de luni, totusi, zice ca tine 1 saptamana intr-un land. dar voi sunteti secretosi. tre sa stau on pana la 12 numa ca sa vad =))
 

DeletedUser12909

Guest
circul cred ca apare intr-o zi de luni, totusi, zice ca tine 1 saptamana intr-un land. dar voi sunteti secretosi. tre sa stau on pana la 12 numa ca sa vad =))

Si daca se baga intr-o marti pana la urmatoarea marti tot o saptamana este.
LE:Circul sta o saptamana de cand a fost construit, nu se schimba o data la 7 zile, depinde in cat timp e construit.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser2041

Guest
Hai gata cu spamul si cearta. Maine apare si aveti ce discuta.
 

DeletedUser

Guest
circul cred ca apare intr-o zi de luni, totusi, zice ca tine 1 saptamana intr-un land. dar voi sunteti secretosi. tre sa stau on pana la 12 numa ca sa vad =))

Tine o saptamana dupa ce a fost construit,din cate am inteles,deci nu conteaza cand apare :D
 

DeletedUser16663

Guest
Am mai zis-o si o spun din nou: Nu vad ce treaba are circul cu setul vostru de misiuni.

Decat sa te dai important, mai bine ai ajuta cu o informatie! Dar, nu :nu::nu:, e mai bine sa ne dam balene intr-un pahar cu apa!:razz::razz:
 

DeletedUser593

Guest
Decat sa te dai important, mai bine ai ajuta cu o informatie! Dar, nu :nu::nu:, e mai bine sa ne dam balene intr-un pahar cu apa!:razz::razz:
Nu e treaba mea sa va informez pe voi. Ai vazut ca-mi sar fanii in cap pentru orice zic, nu?
 

DeletedUser

Guest
Macar daca ati introdus seturi care se obtin cu pepite , faceti si voi o reducere la pepite... Ca sunt prea scumpe.:blink:
 
Sus