DeletedUser
Guest
Indemanarile folosite in luptele pentru forturi:
Perseverenta - mareste sansa de lovire si sansa de ferire doar pentru atacatori
Ascundere - mareste sansa de lovire si sansa de ferire doar pentru aparatori
Tintire - mareste sansa de lovire
Ferire - mareste sansa de ferire
Conducere - mareste sansa de lovire si sansa de ferire
Puncte de viata - mareste punctele de viata (duh..)
Pentru Atacatori:
Sansa de lovire = 25 + Conducere ^ 0.4 + Perseverenta ^ 0.4 + Tintire ^ 0.4
Sansa de ferire = 10 + Conducere ^ 0.4 + Perseverenta ^ 0.4 + Ferire ^ 0.4
Pentru Aparatori:
Sansa de lovire = 25 + Conducere ^ 0.4 + Ascundere ^ 0.4 + Tintire ^ 0.4
Sansa de ferire = 10 + Conducere ^ 0.4 + Ascundere ^ 0.4 + Ferire ^ 0.4
________________________________________
Nota: "^0.4" inseamna ridicarea la puterea 0.4
Nota2: Pentru a va calcula sansele de lovire/ferire folositi Windows Calculator (Start -> All Programs -> Accessories -> Calculator) in modelul Sciencific (View -> Sciencific). Pentru ridicarea la putere folositi butonul "x^y" (Hotkey: "Y").
Bonusuri de cladiri:
Cladirile ofera bonusuri in functie de nivelul lor de constructie. Bonusurile unui fort mare sunt mai mari decat bonusurile unui fort mediu care la randul lor sunt mai mari decat bonusurile unui fort mic.
Inainte de inceperea bataliei puteti vedea bonusul care il ofera fiecare cladire: sansa de lovire, sansa de ferire si eventual bonusul de clasa. Valoarea bonusurilor este urmatoarea:
Turnul clasei respective > Turnul altei clase > Zid
Asadar, in caz ca sunteti pe o cladire, formula devine:
Sansa de lovire = 25 + Conducere ^ 0.4 + Ascundere / Perseverenta ^ 0.4 + Tintire ^ 0.4 + Bonus cladire
Sansa de ferire = 10 + Conducere ^ 0.4 + Ascundere / Perseverenta ^ 0.4 + Ferire ^ 0.4 + Bonus cladire
Penalitati de distanta
Cu cat sunteti mai departe de tinta voastra cu atat devine mai greu sa o loviti. Primiti urmatoarele penalitati pentru sansa de lovire:
-1 sansa de lovire la 1 patrate distanta
-2 sansa de lovire la 2 patrate distanta
-4 sansa de lovire la 3 patrate distanta
-5 sansa de lovire la 4 patrate distanta
-7 sansa de lovire la 5 patrate distanta
-9 sansa de lovire la 6 patrate distanta
-10 sansa de lovire la 7 patrate distanta
-12 sansa de lovire la 8 patrate distanta
-14 sansa de lovire la 9 patrate distanta
-16 sansa de lovire la 10 patrate distanta
-18 sansa de lovire la 11 patrate distanta
-19 sansa de lovire la 12 patrate distanta
-20 sansa de lovire la 13 patrate distanta
-22 sansa de lovire la 14 patrate distanta
-24 sansa de lovire la 15 patrate distanta
Acum putem vedea adevarata formula pentru sansa de lovire:
Sansa de lovire = 25 + Conducere ^ 0.4 + Ascundere / Perseverenta ^ 0.4 + Tintire ^ 0.4 + Bonus cladire - Penalitati de distanta
Penalitatile de distanta nu va sunt afisate si nu le puteti afla. Trebuie doar sa stiti ca sansa de lovire a unui inamic este putin mai mica decat cea afisata in timpul luptei pentru fort, in functie de distanta.
Exceptii de la formula
1) Bonusurile pe conducere ale soldatilor
Soldatii maresc indemanarea pe Conducere cu +25% pentru ei si pentru inca 4 aliati. Cel mai eficient mod fe a profita de acest bonus este ca 5 soldati sa stea in "cruce", astfel soldatul din mijloc va primi +125% pe conducere. Aceasta exceptie schimba putin formula in:
Sansa de lovire = 25 + (Conducere * 1,25..2,25) ^ 0.4 + Ascundere / Perseverenta ^ 0.4 + Tintire ^ 0.4
Sansa de ferire = 10 + (Conducere * 1,25..2,25) ^ 0.4 + Ascundere / Perseverenta ^ 0.4 + Ferire ^ 0.4
Asadar, valoarea indemanarii pe Conducere se va inmulti cu 1,25/1,50/1,75/2,00/2,25 in functie de numarul de soldati de langa voi.
2) Bonusurile muncitorilor pe cladiri
Muncitorii isi sporesc bonusul acordat de cladiri pentru sansa de lovire si sansa de ferire cu 30%. In cazul in care muncitorii stau pe cladiri, formula este:
Sansa de lovire = 25 + Conducere ^ 0.4 + Ascundere / Perseverenta ^ 0.4 + Tintire ^ 0.4 + (Bonus cladire * 1,30)
Sansa de ferire = 10 + Conducere ^ 0.4 + Ascundere / Perseverenta ^ 0.4 + Ferire ^ 0.4 + (Bonus cladire * 1,30)
Exemple
1) Un duelist in calitate de aparator are 89 Conducere, 138 Tintire, 56 Ferire, 91 Ascundere. Duelistul sta pe un zid (care ofera +9 sansa de lovire si +15 sansa de ferire) si nu are soldati langa el. Sa calculam sansa de lovire si sansa de ferire a duelistului.
Sansa de lovire = 25 + Conducere ^ 0.4 + Ascundere ^ 0.4 + Tintire ^ 0.4 + Bonus cladire
Sansa de lovire = 25 + 6,02 + 6,07 + 7,17 + 9
Sansa de lovire = 53,26%
Sansa de ferire = 10 + Conducere ^ 0.4 + Ascundere ^ 0.4 + Ferire ^ 0.4 + Bonus cladire
Sansa de ferire = 10 + 6.02 + 6.07 + 5,00 + 15
Sansa de ferire = 42,09%
2) Un soldat in calitate de atacator are 89 Conducere, 138 Tintire, 56 Ferire, 127 Perseverenta. Soldatul mai are langa el alti 2 soldati. Sa calculam sansa de lovire si sansa de ferire a soldatului.
Sansa de lovire = 25 + (Conducere * 1,75) ^ 0.4 + Perseverenta ^ 0.4 + Tintire ^ 0.4
Sansa de lovire = 25 + 7,53 + 6,94 + 7.17
Sansa de lovire = 46.64%
Sansa de ferire = 10 + (Conducere * 1,75) ^ 0.4 + Perseverenta ^ 0.4 + Ferire ^ 0.4
Sansa de ferire = 10 + 7.53 + 6.94 + 5.00
Sansa de ferire = 29,47%
De retinut!
Pentru a fi un cat mai bun luptator pentru fort este important sa va mariti toate indemanarile (Tintire, Ferire, Conducere, Ascundere/Perseverenta) si nu doar una singura. Cei care credeti ca a avea toate punctele pe Conducere inseamna a fi un luptator bun, va inselati.
De exemplu daca aveti 150 Ferire, 150 Ascundere, 150 Conducere, sansa de ferire este urmatoarea:
Sansa de ferire = 10 + 150^0,4 + 150^0,4 + 150^0,4 = 32,26%
In schimb, daca aveti 450 Conducere si pe restul 0, sansa de ferire este urmatoarea:
Sansa de ferire = 10 + 450^0,4 + 0^0,4 + 0^0,4 = 21,51%
Diferenta se oberva.
Calculator de statusuri
Aveti mai jos un program care va calculeaza sansa de lovire, sansa de ferire si punctele de viata in functie de punctele de indemanare pe care le aveti.
Link: http://rapidshare.com/files/454532750/The_West_Fort_Stats_Calculator.exe
Va multumesc ca v-ati rapit din timp ca sa cititi acest ghid. Va urez mult noroc la batalii si multe cufere norocoase
Perseverenta - mareste sansa de lovire si sansa de ferire doar pentru atacatori
Ascundere - mareste sansa de lovire si sansa de ferire doar pentru aparatori
Tintire - mareste sansa de lovire
Ferire - mareste sansa de ferire
Conducere - mareste sansa de lovire si sansa de ferire
Puncte de viata - mareste punctele de viata (duh..)
Pentru Atacatori:
Sansa de lovire = 25 + Conducere ^ 0.4 + Perseverenta ^ 0.4 + Tintire ^ 0.4
Sansa de ferire = 10 + Conducere ^ 0.4 + Perseverenta ^ 0.4 + Ferire ^ 0.4
Pentru Aparatori:
Sansa de lovire = 25 + Conducere ^ 0.4 + Ascundere ^ 0.4 + Tintire ^ 0.4
Sansa de ferire = 10 + Conducere ^ 0.4 + Ascundere ^ 0.4 + Ferire ^ 0.4
________________________________________
Nota: "^0.4" inseamna ridicarea la puterea 0.4
Nota2: Pentru a va calcula sansele de lovire/ferire folositi Windows Calculator (Start -> All Programs -> Accessories -> Calculator) in modelul Sciencific (View -> Sciencific). Pentru ridicarea la putere folositi butonul "x^y" (Hotkey: "Y").
Bonusuri de cladiri:
Cladirile ofera bonusuri in functie de nivelul lor de constructie. Bonusurile unui fort mare sunt mai mari decat bonusurile unui fort mediu care la randul lor sunt mai mari decat bonusurile unui fort mic.
Inainte de inceperea bataliei puteti vedea bonusul care il ofera fiecare cladire: sansa de lovire, sansa de ferire si eventual bonusul de clasa. Valoarea bonusurilor este urmatoarea:
Turnul clasei respective > Turnul altei clase > Zid
Asadar, in caz ca sunteti pe o cladire, formula devine:
Sansa de lovire = 25 + Conducere ^ 0.4 + Ascundere / Perseverenta ^ 0.4 + Tintire ^ 0.4 + Bonus cladire
Sansa de ferire = 10 + Conducere ^ 0.4 + Ascundere / Perseverenta ^ 0.4 + Ferire ^ 0.4 + Bonus cladire
Penalitati de distanta
Cu cat sunteti mai departe de tinta voastra cu atat devine mai greu sa o loviti. Primiti urmatoarele penalitati pentru sansa de lovire:
-1 sansa de lovire la 1 patrate distanta
-2 sansa de lovire la 2 patrate distanta
-4 sansa de lovire la 3 patrate distanta
-5 sansa de lovire la 4 patrate distanta
-7 sansa de lovire la 5 patrate distanta
-9 sansa de lovire la 6 patrate distanta
-10 sansa de lovire la 7 patrate distanta
-12 sansa de lovire la 8 patrate distanta
-14 sansa de lovire la 9 patrate distanta
-16 sansa de lovire la 10 patrate distanta
-18 sansa de lovire la 11 patrate distanta
-19 sansa de lovire la 12 patrate distanta
-20 sansa de lovire la 13 patrate distanta
-22 sansa de lovire la 14 patrate distanta
-24 sansa de lovire la 15 patrate distanta
Acum putem vedea adevarata formula pentru sansa de lovire:
Sansa de lovire = 25 + Conducere ^ 0.4 + Ascundere / Perseverenta ^ 0.4 + Tintire ^ 0.4 + Bonus cladire - Penalitati de distanta
Penalitatile de distanta nu va sunt afisate si nu le puteti afla. Trebuie doar sa stiti ca sansa de lovire a unui inamic este putin mai mica decat cea afisata in timpul luptei pentru fort, in functie de distanta.
Exceptii de la formula
1) Bonusurile pe conducere ale soldatilor
Soldatii maresc indemanarea pe Conducere cu +25% pentru ei si pentru inca 4 aliati. Cel mai eficient mod fe a profita de acest bonus este ca 5 soldati sa stea in "cruce", astfel soldatul din mijloc va primi +125% pe conducere. Aceasta exceptie schimba putin formula in:
Sansa de lovire = 25 + (Conducere * 1,25..2,25) ^ 0.4 + Ascundere / Perseverenta ^ 0.4 + Tintire ^ 0.4
Sansa de ferire = 10 + (Conducere * 1,25..2,25) ^ 0.4 + Ascundere / Perseverenta ^ 0.4 + Ferire ^ 0.4
Asadar, valoarea indemanarii pe Conducere se va inmulti cu 1,25/1,50/1,75/2,00/2,25 in functie de numarul de soldati de langa voi.
2) Bonusurile muncitorilor pe cladiri
Muncitorii isi sporesc bonusul acordat de cladiri pentru sansa de lovire si sansa de ferire cu 30%. In cazul in care muncitorii stau pe cladiri, formula este:
Sansa de lovire = 25 + Conducere ^ 0.4 + Ascundere / Perseverenta ^ 0.4 + Tintire ^ 0.4 + (Bonus cladire * 1,30)
Sansa de ferire = 10 + Conducere ^ 0.4 + Ascundere / Perseverenta ^ 0.4 + Ferire ^ 0.4 + (Bonus cladire * 1,30)
Exemple
1) Un duelist in calitate de aparator are 89 Conducere, 138 Tintire, 56 Ferire, 91 Ascundere. Duelistul sta pe un zid (care ofera +9 sansa de lovire si +15 sansa de ferire) si nu are soldati langa el. Sa calculam sansa de lovire si sansa de ferire a duelistului.
Sansa de lovire = 25 + Conducere ^ 0.4 + Ascundere ^ 0.4 + Tintire ^ 0.4 + Bonus cladire
Sansa de lovire = 25 + 6,02 + 6,07 + 7,17 + 9
Sansa de lovire = 53,26%
Sansa de ferire = 10 + Conducere ^ 0.4 + Ascundere ^ 0.4 + Ferire ^ 0.4 + Bonus cladire
Sansa de ferire = 10 + 6.02 + 6.07 + 5,00 + 15
Sansa de ferire = 42,09%
2) Un soldat in calitate de atacator are 89 Conducere, 138 Tintire, 56 Ferire, 127 Perseverenta. Soldatul mai are langa el alti 2 soldati. Sa calculam sansa de lovire si sansa de ferire a soldatului.
Sansa de lovire = 25 + (Conducere * 1,75) ^ 0.4 + Perseverenta ^ 0.4 + Tintire ^ 0.4
Sansa de lovire = 25 + 7,53 + 6,94 + 7.17
Sansa de lovire = 46.64%
Sansa de ferire = 10 + (Conducere * 1,75) ^ 0.4 + Perseverenta ^ 0.4 + Ferire ^ 0.4
Sansa de ferire = 10 + 7.53 + 6.94 + 5.00
Sansa de ferire = 29,47%
De retinut!
Pentru a fi un cat mai bun luptator pentru fort este important sa va mariti toate indemanarile (Tintire, Ferire, Conducere, Ascundere/Perseverenta) si nu doar una singura. Cei care credeti ca a avea toate punctele pe Conducere inseamna a fi un luptator bun, va inselati.
De exemplu daca aveti 150 Ferire, 150 Ascundere, 150 Conducere, sansa de ferire este urmatoarea:
Sansa de ferire = 10 + 150^0,4 + 150^0,4 + 150^0,4 = 32,26%
In schimb, daca aveti 450 Conducere si pe restul 0, sansa de ferire este urmatoarea:
Sansa de ferire = 10 + 450^0,4 + 0^0,4 + 0^0,4 = 21,51%
Diferenta se oberva.
Calculator de statusuri
Aveti mai jos un program care va calculeaza sansa de lovire, sansa de ferire si punctele de viata in functie de punctele de indemanare pe care le aveti.
Link: http://rapidshare.com/files/454532750/The_West_Fort_Stats_Calculator.exe
Va multumesc ca v-ati rapit din timp ca sa cititi acest ghid. Va urez mult noroc la batalii si multe cufere norocoase
Ultima editare de un moderator: