Tun pentru Fort !!

  • Autor subiect DeletedUser22610
  • Data de început
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser22610

Guest
Numele sugestiei:Tun pentru Fort !!
Detalii:Nu v-ati plictisit de bataliile de fort care par aceleasi mere si mereu?Eu am venit cu o propunere destul de buna(cred).Eu propun ca la fort sa existe si tunuri.

Construirea tunului:

Nivel 1
-[x5 fier topit]
-[x5 lemn]
-[x5 baros]
+ 200 dmg.

Nivel 2
-[x10 fier topit]
-[x10 lemn]
-[x5 baros]
+ 400 dmg.

Nivel 3
-[x15 fier topit]
-[x15 lemn]
-[x5 baros]
+ 600 dmg.

Nivel 4
-[x20 fier topit]
-[x15 lemn]
-[x5 baros]
-[x10 argint]
Tunul sa aiba un invelis argintiu.
+ 700 dmg.

Nivel 5(ultimul)
-[x20 fier topit]
-[x15 lemn]
-[x5 baros]
-[x15 aurul nebunilor]
-[x5 praf de aur]
Tunul sa aiba un invelis auriu.
+ 800 dmg.

Pozitionarea tunurilor pe harta de batalie(fort)
LRh9V.png


Pozitionarea jucatorilor pe tun.
-Tunul este pozitionat pe o patratica din sector/harta.
-Jucator care este pozitionat pe tun(asezat pe el) primeste urmatoarele
bonusuri:

1)+ 20 sansa de lovire.
2)- 20 sansa de ferire.

-Tunul nu se roteste.
-Raza tunului:
p3ic5.png

Tunul loveste decat un jucator o singura data pe runda !!!!
Tunul trage odata la 5 runde !!!


Avantaje:Infumusetarea bataliilor de fort,mai multa distractie,etc si iar etc.
Dezavantaje:Multa munca pentru jucatori/InnoGame.
Cam atat.


PRO:20
CONTRA:3
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser6433

Guest
pro

600 dmg? X te-a lovit cu 800 daune . PFf dar cei cu critica ?:eek:
 

DeletedUser9742

Guest
pro, dar cu o singura obiectie, sa fie mai mare dmg-ul
 

DeletedUser

Guest
pro, ar face bataliile pt fort multmai interesante si ar fi niste adversari redudabili pentru tancuri :)
 

DeletedUser

Guest
ideea este foarte originala,plus ca ai prezentato frumos cu poze si cu detoate ai un PRO de la mine si pt cei de la INNO:VA ROG APROBATI IDEEA:)
 

DeletedUser

Guest
PRO

Aprobati ideea, este bine prezentata si chiar ma tenteaza!
 

DeletedUser

Guest
Eu sunt pro, dar daca s-ar aplica ideea ta la luptele de fort, ar trebuii s-a se schimbe sistem si cum arata harta fortului.
 

DeletedUser22610

Guest
Eu sunt pro, dar daca s-ar aplica ideea ta la luptele de fort, ar trebuii s-a se schimbe sistem si cum arata harta fortului.

Pai da ar fi bine sa se schimbe....e aceiasi de ani buni...
Eu am incercat sa fac tunurile alea cat mai frumos nu am mai facut Fumul si explozia care or sa trebuiasca cand or sa se aplice ...o sa fie mult mai frumos asa.

Imaginile sunt prelucrate in Paint.:))
 

DeletedUser9930

Guest
la ferire -20. nu prea are logica sa stai cu tunu in mana si sa te fereste mai bn decat cu o arma.
pro
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Guest
Ar cam trebui sa se scada sansa de lovire si sa se mai creasca dmg.Adica,cu tunul tintesti mult mai slab decat cu pusca,defapt nici nu prea poti sa tintesti.Si ar trebui sa ai bonus de ferire,pentru ca poti sa te ascunzi dupa tun si atunci nu mai poti fi impuscat atat de usor.

Si as mai propune ca tunurile sa poata fi folosite doar de muncitori si de soldati,sau de cei ce au cel putin un numar de atribute pe putere (in functie de nivelul tunului).Are logica,pentru ca soldatii se pricep sa foloseasca tunuri si muncitorii sunt puternici si probabil ei sunt si cei care le ocnstruiesc,deci stiu sa lucreze cu ele.Asa s-ar mai reduce din bonusul duelistilor la forturi.
 

DeletedUser22610

Guest
Ar cam trebui sa se scada sansa de lovire si sa se mai creasca dmg.Adica,cu tunul tintesti mult mai slab decat cu pusca,defapt nici nu prea poti sa tintesti.Si ar trebui sa ai bonus de ferire,pentru ca poti sa te ascunzi dupa tun si atunci nu mai poti fi impuscat atat de usor.

Si as mai propune ca tunurile sa poata fi folosite doar de muncitori si de soldati,sau de cei ce au cel putin un numar de atribute pe putere (in functie de nivelul tunului).Are logica,pentru ca soldatii se pricep sa foloseasca tunuri si muncitorii sunt puternici si probabil ei sunt si cei care le ocnstruiesc,deci stiu sa lucreze cu ele.Asa s-ar mai reduce din bonusul duelistilor la forturi.

Buna idee ,la asta nu m-am gandit.Dar nu se va aplica niciodata.:sad:
 

DeletedUser22772

Guest
Nivel 1
-[x5 fier topit]
-[x5 lemn]
-[x5 baros]

Nivel 2
-[x10 fier topit]
-[x10 lemn]
-[x5 baros]

Nivel 3
-[x15 fier topit]
-[x15 lemn]
-[x5 baros]

Nivel 4
-[x20 fier topit]
-[x15 lemn]
-[x5 baros]
-[x10 argint]
Tunul sa aiba un invelis argintiu.

Nivel 5(ultimul)
-[x20 fier topit]
-[x15 lemn]
-[x5 baros]
-[x15 aurul nebunilor]
-[x5 praf de aur]
Tunul sa aiba un invelis auriu.


Pro,dar am o singura obiectie,tunul la lvl 1 sa dea + xyz damage si + xyz tintire si -xyz ferire,tunul la lvl 2 la fel,la lvl 3 la fel,la lvl 4 la fel,dar sa aiba si invelis,si tot asa
 

DeletedUser22610

Guest
:sad:Nu se aplica aceasta propunere ,pentru ca e prea mare lenea ,pot face pariu pe 10.000 pepite !!:nu:
 

DeletedUser12402

Guest
Nivel 1
-[x5 fier topit]
-[x5 lemn]
-[x5 baros]
Nu inteleg la ce foloseste lemnul. Nu inteleg nici la ce sunt bune nivelurile tunurilor daca toate vor da +800 damage sau alte r*haturi.
-Tunul este pozitionat pe o patratica din sector/harta.
Intrebare:la ce mai pui un tun la duelisti daca acestia dau critice?
Cred ca daca unu care tragea cu tunu' si proiectilul iti venea in cap nu cred ca mai supravietuiai.
2)+ 20 sansa de lovire.
Si tunurile erau foarte precise, intradevar...
Cum e treaba cu tunurile?Se vor construi inaintea fiecarei batalii?
Daca cineva nu mai vrea sa traga cu tunu' cum face?De exemplu atacatorii sunt in coltul dreapta jos si domnii de la muncitori si duelisti doresc sa traga in atacatori, nu in fantome si zombie.
Ideea nu este destul de detaliata si in plus ar cam complica bataliile.CONTRA!
Si ca ai adus vorba de tunuri, atacatorii care trag cu tunul nu vor putea deterioara si zidul/turn sau in orice alt obstacol in care trag?
 

DeletedUser

Guest
Cu lemnul faci un suport pentru tun,ca doar nu o sa stea in aer. :ras:
 

DeletedUser22072

Guest
Pro....

Dar ar fi un dezavantaj mare pentru atacatori

As vrea sa adaug si eu ceva la propunerea ta : Atacatorii sa aiba si ei catapulta sau tun sau ce vrei tu .. Oricum din turnuri tintesti mai bine decat din iarba deci ar fi bine sa aiba si atacatorii o arma speciala
 

lord ion

West Marshal
:sad:Nu se aplica aceasta propunere ,pentru ca e prea mare lenea ,pot face pariu pe 10.000 pepite !!:nu:

tu dupa 2 pagini de postari vrei ca propunerea sa fie trimisa la Inno?
ia uita-te la asta...

cam cite pro-uri si discutii sint? si are si poll
si nu a fost trimisa la Inno... si pina la urma au bagat si indeminari pe puscoace... dar nu pe alea comune, ca in propunerea mea, ci doar pe alea mai speciale...
 

DeletedUser22610

Guest
Nu inteleg la ce foloseste lemnul. Nu inteleg nici la ce sunt bune nivelurile tunurilor daca toate vor da +800 damage sau alte r*haturi.

Intrebare:la ce mai pui un tun la duelisti daca acestia dau critice?

Cred ca daca unu care tragea cu tunu' si proiectilul iti venea in cap nu cred ca mai supravietuiai.

Si tunurile erau foarte precise, intradevar...
Cum e treaba cu tunurile?Se vor construi inaintea fiecarei batalii?
Daca cineva nu mai vrea sa traga cu tunu' cum face?De exemplu atacatorii sunt in coltul dreapta jos si domnii de la muncitori si duelisti doresc sa traga in atacatori, nu in fantome si zombie.
Ideea nu este destul de detaliata si in plus ar cam complica bataliile.CONTRA!
Si ca ai adus vorba de tunuri, atacatorii care trag cu tunul nu vor putea deterioara si zidul/turn sau in orice alt obstacol in care trag?


Tu nici macar nu ai citit tot:
1) Lemnul se foloseste pt suport (nu ai imaginatie de loc)
2)Am uitat sa modific si nu mi-am dat seama ca trebuia sa pun un numar anume de dmg la fiecare nivel de tun.
3)Mai mult de atat de detaliata cat vrei ....ACUM PE BUNE !!!
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus