Construire fortist

DeletedUser

Guest
Tu de unde ai mai aparut? Secretaro! Iti dai cu parerea pe aici, nu ca ai avea ceva de spus, ci pentru ca a spus altcineva, altceva, inainte....

Ce e asa interesant la intrebarea de mai sus?! Ce e asa interesant in a merge la fort mediu cu 184 tancuri cu minim 8k hp lasand rezultatul luptei in voia randomului? Ce e asa interesant ca dupa 55 runde, sa vezi ca inca mai sunt 100 de flacai ramasi in ambele tabere, care inca s-ar mai putea "juca" pe acolo alte 20-30 runde? Ti se pare interesant ca la o lupta oarecare, cu toti participantii tancuri, sa nu poti lua un cufar decat daca esti duelist?!

Sa fim seriosi... In esenta, Destroy a evidentiat si motivat corect ideea tancului cu full hp (full hp este un sacrificiu pentru binele aliantei), insa avand 2 tabere cu full hp care se confrunta, se pierde placerea luptei de fort... Bonusurile alea off si def sunt atat de mici, incat a tinti/rata sau a feri/incasa nu depinde decat de randomul serverului - adica un fel de ceva naspa.

Cu asta am incheiat si iarasi repet: nu vreau sa starnesc polemici pe aici! Fiecare sa faca ceea ce stie mai bine, sa isi construiasca buildul dupa cum crede de cuviinta!


hai ca ai zis bine...

toti tank-uri,toti in fata..asa cresc si duelistii:boone:
 

DeletedUser

Guest
evident ca nu raspunzi :))
atunci iti doresc o zi buna
PS si eu spun la toti cei care vor sa inteleaga
cei care vor sa isi ajute orasele sa puna totul pe viata
cei care vor sa ajunga in top daune sau sa castige cufere sa isi faca buid echilibrat cum va place voua
in asta consta diferenta la fort pentru cine joci pentru tine sau pentru oras ;)

Iti raspund eu in locul lui just. Cunoscandu-l cred ca e in asentiment cu mine.

Daca vrei STRICT sa castigi o batalie la fort, buildul ideal este full putere + full viata.
Dar acum vin si eu cu o intrebare pentru tine. Cati din acest joc doresc sa se transforme in acest gen de marionete dirijate de un conducator?
Daca intr-un anumit fel as fi obligat sa pun punctele asa, mai bine as sterge conturile de pe toate lumile si m-as apuca de Solitaire care e mult mai inteligent decat varianta sa vin la fort, sa ascult niste comenzi , sa merg la somn si apoi iar de la capat.
Toata abureala asta cu tankurile strica placerea luptei in sine, dispare tactica, luptele sunt castigate prin forta bruta nu prin inteligenta.
Bineinteles ca atat timp cat jocul perimte o asemenea abordare, aceasta va fi varianta castigatoare dar eu nu sunt de acord cu ea. Prefer sa pierd toate forturile si sa-mi pastrez alte optiuni (misiuni, duel) decat sa ajung robotel.
 

DeletedUser13613

Guest
Ce e asa interesant la intrebarea de mai sus?! Ce e asa interesant in a merge la fort mediu cu 184 tancuri cu minim 8k hp lasand rezultatul luptei in voia randomului? Ce e asa interesant ca dupa 55 runde, sa vezi ca inca mai sunt 100 de flacai ramasi in ambele tabere, care inca s-ar mai putea "juca" pe acolo alte 20-30 runde? Ti se pare interesant ca la o lupta oarecare, cu toti participantii tancuri, sa nu poti lua un cufar decat daca esti duelist?!

Fals.Lupta este castigata de coordonatorul mai bun.E clar ca voi astia de pe forum sunteti toti buni cu teoria dar la practica defapt nu ati fost la un fort de 3 luni...si e foarte clar ca acolo unde jucati voi toti au viata la 1k si lupta e gata dupa 15 runde.Dar cand adversarul are foarte multa viata trebuie sa te adaptezi..lupte de 55 runde constant + am vazut pe aici ca doar duelistii iau cufere si xp...ca aia full hp sunt doar sa lesine...asa se intampla cand din 100 de oameni sunt 2 tanci dar cand sunt 70 eu cred ca nu, plus ca am vazut jucatori full hp sa fie primii la daune...de xp nu mai zic ca am ajuns la un nivel in care 1500 e banal, adica in 55runde poti sa ai si 20k viata ca tot iei 1500...bine daca se face ca la voi..lupte aranjate sa ramana 183 din 184 vii si sa ia unul 1500, e sarbatoare tot anul
 

DeletedUser17549

Guest
Puncte de atribute utilizate:93
Puncte de îndemânare utilizate:267



Clasa:Soldat..

Vreau sa pun 93 Putere

50 Tintire
50 Conducere
50 Ascundere
si restul hp ar fi ok ?
 

DeletedUser

Guest
1.Cuvantul ingrosat nu exista in Limba Romana !
2.Acest tutorial este gresit !


hai ma scutesti?:razz:u vb zimok?:confused::u la duel esti paralel,ce sa mai zic de fort,e si normal sa ti se para ca nu e bine

Ce fac oamenii cand au impresia ca sunt importanti?
Un tutorial.
Si ce fac oamenii care au impresia ca sunt importanti cand fac un tutorial?
O ciorba.

In primul rand:
Daca nu ai viata, poti pompa cate puncte de indemanari vrei in ce iti trebuie pentru fort, ca tot nu o sa faci mare branza cand vrei sa aperi sau sa ataci un fort.
In al doilea rand:
E o risipa sa iti bagi toate punctele de indemanare intr-o singura indemanare pentru fort.

Exista doar doua tipuri de builduri care chiar sunt bune la fort:
1.100% viata si putere.
2.100% Putere, 50% viata, 20% ascundere, 10% conducere si 20%tintire/ferire(dupa ce vrei sa faci mai bine in luptele la fort)
Ambele de mai sus sunt si pentru atac si pentru aparare, primul avand un mic avantaj in atac, dar care este compensat de bonusurile turnurilor cand esti in aparare.






cred ca ai vzt si u ca a scris ca nu sunt facuta de ea.....si in plus.....eu am un duelist pe l6 e lvl 96....cu 2000hp si are 240ferire,merge brici la fort,,,,,dkt hp mult si incasezi tot/....:shoot:
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Guest
deci pana la urma sunt bune indicatiile care le-a dat stropica sau nuuuu???
 

DeletedUser14023

Guest
Mai era un build pentru fort :
60 putere
60 mobilitate
90 tintire
90 ferire
90 viata
90 conducere
Att: 45.45 Def: 31.37 LP: 2880
 

DeletedUser6315

Guest
pff ce de pareri :))

in afara de soldati eu nu vad de ce alte clase ar baga full putere + viata, complet inutil si sunt niste tancuri de sticla

eu, ca duelist, cu 3.2-3.4k hp si restul NUMAi indemanari de fort, feresc mai bine in turn la duelisti decat un soldat cu 8k-10k hp, iar in atac prefer sa am 15% sanse in plus pe ferire decat 2k in plus hp...

pana la 120 sa zicem ca as face si full hp, ca macar iei niste exp de la batalii, ca de la munci nici sa nu va ganditi...cu full viata poti face un minim de munci care nu te ajuta nici cu bani nici cu exp prea mult, nu mai vorbesc de noroc la iteme... dar asta merita numai pe serverele unde sunt batalii...ca s-a ajuns sa fie si 3-4 batalii pe seara si nici una adevarata =))

dar daca vrei sa faci si altceva in afara de forturi, atunci buildul asta de tanc e inutil complet :)

fiecare face cum il duce capu sau cum e impins de altii pana la urma :dastardly:
 

DeletedUser

Guest
Dodi1108 nu sunt lamurit in privinta unei afirmatii pe care ai facut-o mai sus. Eu m-as face tank si daca ar fi sa fiu aventurier. El are 25% sanse de ferire, iar cu bonus 50%. Am observat lucrul acesta pe ro6, unde un anume jucator(aventurier) a pierdut aprx. 2500 viata in 3 runde in conditiile in care 3 turnuri trageau in el, asadar, cred ca e bun si aventurierul pentru tank.
 

DeletedUser19885

Guest
Dodi1108 nu sunt lamurit in privinta unei afirmatii pe care ai facut-o mai sus. Eu m-as face tank si daca ar fi sa fiu aventurier. El are 25% sanse de ferire, iar cu bonus 50%. Am observat lucrul acesta pe ro6, unde un anume jucator(aventurier) a pierdut aprx. 2500 viata in 3 runde in conditiile in care 3 turnuri trageau in el, asadar, cred ca e bun si aventurierul pentru tank.

Începând cu lovitura 2 într-o rundă a unei bătălii pentru fort, ai şanse de 50% de a nu fi lovit pe parcursul întregii runde. ... bonusul de carcter nu are nici-o legatura cu feritele , mai citeste odata... si vezi ce iti da bonusul
 

DeletedUser

Guest
Începând cu lovitura 2 într-o rundă a unei bătălii pentru fort, ai şanse de 50% de a nu fi lovit pe parcursul întregii runde. ... bonusul de carcter nu are nici-o legatura cu feritele , mai citeste odata... si vezi ce iti da bonusul

Sanse de 50% sa te feresti de lovituri.
 

DeletedUser6315

Guest
am fost full putere si viata ca aventurier nivel 120 pe lumea 2, mi-a trecut dupa 2 saptamani de forturi... am lesinat si in 3 runde ( e foarte mult noroc la mijloc 50% sanse sa nu fi lovit e ceva dar nu de ajuns cat sa rezisti MULT!) ...nu merita...ferite nu faci, daune nu faci, esti doar ciuca bataii...dar depinde, daca nu vrei sa faci nimic altceva poate merita :)

insa: un aventurier tanc este cel mai bun la luat steagul :)
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser14746

Guest
am fost full putere si viata ca aventurier nivel 120 pe lumea 2, mi-a trecut dupa 2 saptamani de forturi... am lesinat si in 3 runde ( e foarte mult noroc la mijloc 50% sanse sa nu fi lovit e ceva dar nu de ajuns cat sa rezisti MULT!) ...nu merita...ferite nu faci, daune nu faci, esti doar ciuca bataii...dar depinde, daca nu vrei sa faci nimic altceva poate merita :)

insa: un aventurier tanc este cel mai bun la luat steagul :)

un aventurier full putere si hp e foarte bun si in aparare la el pe turn...faci ferite cate vrei!!
 

DeletedUser

Guest
cam da, si nu.

Dodi si eu am experimentat aceeasi experienta pe beta. Mi-am activat bonusul si m-am facut fortist. Am crezut ca ii rup. Ei bine, m-au rupt.
 

DeletedUser

Guest
Eu am lvl 49,si is un fel de mic-fortist,as vrea sa va cer sa-mi sugerati ceva build bun pentru avventurieri <3W
PS:sa fie bun si in atac si in aparare
 

DeletedUser12870

Guest
Dupa mine build ideal ar fi:
Build ideal: 108 conducere
50 ascundere
50 perseverenta
30 tintire
30 ferire
(mai vin si indemanari de pe punctele de atribut)
Cu conducerea mare si peste 92 de indemanari + atribute ramase veti pute face si munci si investi mult in viata.

Viata: daca alegeti sa puneti totul pe putere va va veni : 162 perseverenta 112 hp+ cei 92 puncte ramase va veni
caracter soldat: 3060 hp
caracter normal 2040 hp

Nota: mai vin si bonusurile de pe haine si de la misiuni.
 
Sus