era un script care cand apasai pe carcater iti aprea cat timp mai este pana energia creste la 100 de puncte,merge si pe 1.33?
EDIT:dupa lungi cautari am gasit ceva.
javascript: var lf_energy = Character.energy; var lf_energy_max = Character.max_energy; var lf_energy_left = lf_energy_max - lf_energy; var lf_energy_regen = Character.energyRegen * 100; var lf_time = lf_energy_left / lf_energy_regen; var lf_hour = Math.floor(lf_time); var lf_minute = Math.floor((lf_time - lf_hour) * 60); new HumanMessage("Plnou energii budeš mít za " + lf_hour + " hodin a " + lf_minute + " minut.",{type:'success'}); end();
Care apoi l-am modificat in romana
javascript: var lf_energy = Character.energy; var lf_energy_max = Character.max_energy; var lf_energy_left = lf_energy_max - lf_energy; var lf_energy_regen = Character.energyRegen * 100; var lf_time = lf_energy_left / lf_energy_regen; var lf_hour = Math.floor(lf_time); var lf_minute = Math.floor((lf_time - lf_hour) * 60); new HumanMessage("Timp ramas " + lf_hour + ":" + lf_minute + " minut.",{type:'success'}); end();
Si apoi am aflat ca daca vreau sa schimb valoare energiei care o doresc eu trebuie sa schimb cuvantul ingrosat si scris cu rosu cu nr de puncte de energie la care ne calculeaza programul cat timp mai avem de asteptat pana cand vom ajunge la energia respectiva
javascript: var lf_energy = Character.energy; var lf_energy_max =
Character.max_energy; var lf_energy_left = lf_energy_max - lf_energy; var lf_energy_regen = Character.energyRegen * 100; var lf_time = lf_energy_left / lf_energy_regen; var lf_hour = Math.floor(lf_time); var lf_minute = Math.floor((lf_time - lf_hour) * 60); new HumanMessage("Timp ramas " + lf_hour + ":" + lf_minute,{type:'success'}); end();
deci de exemplu eu vreu sa vad in cat tip ajung la 89 puncte de energie si in loc de
Character.max_energy scriu
javascript: var lf_energy = Character.energy; var lf_energy_max =
89; var lf_energy_left = lf_energy_max - lf_energy; var lf_energy_regen = Character.energyRegen * 100; var lf_time = lf_energy_left / lf_energy_regen; var lf_hour = Math.floor(lf_time); var lf_minute = Math.floor((lf_time - lf_hour) * 60); new HumanMessage("Timp ramas " + lf_hour + ":" + lf_minute,{type:'success'}); end();
Acum as ruga pe cineva daca se poate folosindu-se de aceasta formula sa faca un script care sa aibe un camp liber unde sa scriem cate puncte de energie vrem si sa apara durata ca in printul de mai jos de exemplu