propunere
motivare:
sunt multi jucatori (din ce in ce mai multi) care au ajuns la level 120, au terminat peste 90% din misiuni si realizari si au invatat toate retetele. din cauza depopularii lumilor si a scaderii interesului pentru joc a unei parti din jucatori jocul e mai putin dinamic.
concluzie:
traseele de migrare ar trebui sa duca doar catre 2 lumi (una unde nu se pot cumpara atribute cu pepite si una ude se pot cumpara), ducand la o crestere semnificatica a jucatorilor de pe acea lume(peste 10.000), ducand la o intensificare a bataliilor de fort si a duelurilor, ceea ce ar determina pe jucatori sa cumpere mai des pepite, deci venituri mai mari pentru INNO. iar cu timpul, lumile depopulate sa fie inchise. deci cheltuieli pentru intretinerea serverelor mai mici. lumile unde sa se migreze sa fie cat mai noi pentru ca jucatorii sa cumpere premium cu pepitele si pentru energie si salariu, nu numai bonus de caracter, pentru ca sa stranga materiale pentru forturi si sa construiasca si la orase.