DeletedUser20606
Guest
In acest nou tutorial veti gasi, pe rand, tot ce trebuie sa stiti despre dueluri, si nu numai.
Sa incepem cu indemanarile necesare:
Eu le impart in 2 categorii:
A) principale - cele care influenteaza in mod direct duelul
B) secundare - cele care nu influenteaza direct duelul, dar totusi au un rol important
A) principale
VIGOARE - este pentru arme albe, mareste daunele pe care le provoci (doar cu arma alba!!)
REZISTENTA - in duel scade daunele provocate de o arma alba
REFLEX - in duel scade daunele provocate de o arma de foc
FERIRE - te ajuta sa feresti
TINTIRE - te ajuta sa tintesti
IMPUSCARE - este pentru arma de foc, mareste daunele pe care le provoci (doar cu arma de foc!!)
TACTICA/ASPECT - desi initial aveau alt scop/rol, momentan aceste doua indemanari te ajuta sa tintesti
B)secundare
PUNCTE DE VIATA: reduci riscul de a lesina intr-un duel
CALARIE: este benefica atunci cand ataci la distante mari
Rezistenta si reflexul au lucrat mereu impreuna. De-a lungul timpului influenta rezistentei/reflexului a scazut. Insa un anumit procent din rezistenta ta se adauga la reflexul tau, si viceversa.
Nu merita investite multe puncte in vigoare/impuscare. Spre exemplu, unul cu 600 impuscare nu da daune vizibil mai mari fata de unul cu 300 impuscare.
Cand ataci, aspectul peste tactica adversarului se ia drept tintire.
Build-uri:
Luam in calcul in cont de level 120, cu media atributelor de 150 si media indemanarilor de 410
Toate build-urile au fost testate, intoarse pe toate fetele, pana la formula cea mai reusita.
N-am inclus aspectul/tactica si impuscarea/vigoarea in aceste build-uri. Consider ca sunt puncte aruncate.
Pentru fiecare build in parte am sa arat si cateva seturi de haine. Si da, un duelist complet e acela care are o gama variata de haine. Aceste haine/echipamente te ajuta sa faci fata oricarei situatii.
In mare parte n-o sa folosesc procente. Consider ca-i mai util sa va dau "mura-n gura".
I. PUTERE: (full)
a)
150 rezistenta (din putere) + 30 puncte = 180 rezistenta - cu bonus ~ 240
180 puncte reflex - cu bonus ~ 240
raman doar 170 puncte pentru tintire - cu bonus ~250
acest build il folosesc majoritatea celor care sunt axati pe r/r (rezistenta/reflex)
insa din cauza tintirii mici, le este greu impotriva celor cu ferire mare
de aceea, aduc o completare.
150 rezistenta(din putere) + 10 puncte = 160 rezistenta - cu bonus ~220
160 reflex - cu bonus ~ 220
240 tintire - cu bonus ~ 300+
Poate ziceti ca sunt nebun, dar...
Acest build este cat se poate de eficient, chiar daca uneri se pierde mult hp contra celor cu impuscare/vigoare mare. Insa poate face fata unui jucator cu un build defensiv.
Haine cu rezistenta: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=7c1a
Haine cu reflex: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=11c1a
Haine cu rezistenta + reflex: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=7c1a11c1a
Haine cu tintire: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=15c1a
Haine cu vigoare: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=6c1a15c1a
b) Desi mi se pare o mare prostie, build-ul aceasta exista, si inca e folosit.
Full putere - 150 puncte de viata
200 tintire - ~ 270 bonus
210 ferire - ~270 bonus
N-o sa fie de ajuns nici pentru tintire, nici pentru ferire.
Viata te ajuta sa rezisti cateva dueluri, dar cam atat. Unii baga mai multe puncte pe vigoare, scazand si mai mult "influenta" tintirii/feririi.
La level maxim nu-l recomand.
Haine cu tintire: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=15c1a
Haine cu ferire:http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=12c1a
Haine cu vigoare:http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=6c1a15c1a
II. MOBILITATE (full)
a) 150 mobilitate + 410 ferire
Din ce in ce mai multi il folosesc, crezand ca nu pot fi nimeriti/batuti daca au 600+ ferire. Ei bine, tin sa-i anunt ca se inseala amarnic.
Haine ferire: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=12c1a
Haine reflex: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=11c1a
b)
150 mobilitate + 150 ferire
250 tintire
Haine ferire:http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=12c1a
Haine reflex:http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=11c1a
Haine tintire: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=15c1a
Daca e folosit cum si cand trebuie, poate fi util.
c) 150 mobilitate + 20 = 170 reflex/ferire.
170 rezistenta
220 tintire
Haine rezistenta: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=7c1a
Haine ferire: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=12c1a
Haine reflex: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=11c1a
Haine tintire: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=15c1a
Marele minus la build-urile pe mobilitate e faptul ca nu provoaca daune prea mari, neavand impuscare/vigoare decat din bonus.
III. DEXTERITATE (full)
Exista mai multe variante ale aceluiasi build.
a) full dexteritate + 410 ferire
Pe atac insa este egal cu 0,din cauza tintirii mici.
b) full dexteritate + 120 = 270 ~ 350 bonus
290 ferire ~ 350 bonus
Asa zisul "fifty-fifty" - din cauza ca tintirea=ferirea (cu bonus!)
c) Majoritatea au tendinta de a folosi mai multa ferire decat tintire. Eu am facut fix invers.
full dexteritate + 140 = 290 tintire ~ 390 bonus haine + bonus produs utilizabiul -> gem
270 ferire ~ 320 bonus
E un build riscant, din cauza ca ai putina ferire. Insa daca detii produse cu bonus hp, n-ai de ce sa-ti faci griji.
La acest build folosesc 3 feluri de produse: Gem -> Tintire Impuscare; Amuleta/Fasole cu costita -> Ferire; Apa de trandafiri/genti/Elixir -> bonus hp
Pentru acest build insa trebuie sa fii si extrem de activ.
Desigur, la aceste build-uri se mai pot folosi: tactica/aspectul/impuscare. Eu fac abstractie de ele, fiind de ajuns bonusul din haine.
Haine cu tintire: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=15c1a
Haine cu ferire:http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=12c1a
Haine cu impuscare:http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=16c1a - pentru cei pe r/r
IV. CARISMA (full)
Momentan nu exista build-uri "competitive" pentru carisma.
V. HYBRYD
a) PUTERE+MOBILITATE
75 putere + 85 rezistenta = 160 rezistenta ~ 210 bonus
75 mobilitate +85 reflex = 160 reflex ~ 210 bonus
240 tintire ~ 300 bonus sau 200 tintire ~ 250 bonus + 40 ferire + 75 (din mobilitate) = 250 tintire bonus si 140 ferire bonus
b) MOBILITATE + DEXTERITATE
75 mobilitate + 200 ferire + 60 reflex = 275 ferire 135 reflex ~ 320 ferire 180 reflex
75 dexteritate + 150 = 225 ~ 280 bonus
c) DEXTERITATE + CARISMA
75 dexteritate + 160 tintire= 235 tintire ~ 300 bonus
75 carisma - 75 tactica/aspect ~ 120 tactica/aspect bonus
250 ferire ~ 290 bonus
NOTA: Fiecare e liber sa adopte build-urile la propriile cerinte si nevoi.
Mi-am permis sa dau si cateva sfaturi, pentru cine vrea sa asculte. Va garantez ca, o data urmate, duc catre succes.
1. Schimba des tintele
2. Nu fi neglijent. Nu te culca in set de somnoros daca n-au trecut 45 minute de la ultimul tau duel, fiindca inca esti atacabil!
3. Nu te culca pe o ureche dupa ce ai castigat un duel. Fii pregatit pentru un contraatac al adversarului.
4. Respecta si vei fi respectat!
5. Daca ai posibilitatea, ataca organizat, impreuna cu prietenii si/sau orasul. Sansa de castig e mai mare. In acelasi timp, fii sigur pe propriile forte.
6. Nu te baza pe un singur punct ( ex. indemanare ). Mai mult nu inseamna neaparat mai bun.
7. Nu renunta! Fii perseverent.
8. Fii activ.
9. Stabileste-ti un scop, un obiectiv, astfel incat sa fii mereu motivat.
10.Nimeni nu-i invincibil. Chiar si cei cu puncte cumparate sau iteme rare pot fi invinsi.
11.Duelurile depind 50% de puncte si 50% tinte (noroc).
12.Daca esti pe primul loc in clasament nu inseamnca ca esti si cel mai bun.
13.Un jucator invins nu este neaparat mai slab decat adversarul sau.
14.Intotdeauna e loc de mai bine. Cauta sa-ti imbunatatesti continuu performantele.
15.Gasesteti limita si incearca sa o depasesti.
16.Nu te lasa calcat in picioare!
17.Nu fi arogant,laudaros si nepoliticos. Roata se poate intoarce.
18.Invata-i si ajuta-i pe cei care-ti cer ajutorul.,caci nici tu nu te-ai nascut invatat.
19.Nu cauta scuze sau vinovati pentru esecurile tale. Asumati-le!
20.Fii tu insuti! Dai dovada de imaturitate daca te comporti virtual altfel decat in viata reala.
Sa vorbim putin si despre clasele de caracter:
Fiecare clasa are avantajul sau.
"Soldat": este de departe cel mai avantajat, prin bonusul de hp si tactica.
"Duelist": desi n-are beneficii care influenteaza in mod direct duelul, are avantajele sale. Motivatia care creste mai repede, viteza, recompensa duel,perceptia si raza mare de actiune sunt factori de care trebuie tinut cont.
"Aventurier": singurul avantaj de care poti beneficia in duel sunt punctele suplimentare pe care le are aceasta clasa, primite de la misiunea de caracter.
"Muncitor": daca e sa mergem pana la absurd, adversarii pot fi indusi in eroare, majoritatea incepatorilor fiind de parere ca muncitorii sunt axati numai pe construire.
_____________________________________________________________________________________
Un duelist valoros este acela care se poate bate atat cu armele albe, cat si cu cele de foc, nu doar cu una dintre cele 2. Nu trebuie sa fii neaparat in top, ca sa fii bun.
Cum zicea un amic: "Duelist adevarat e cel care e activ si ataca, cei care isi dezvolta build-uri super-defensive, stand la ciupeala, sunt doar niste oportunisti"
REGULA DE AUR: NU-TI DEZVALUI NICIODATA INDEMANARILE!
_________________________________________________________________
Pentru eventualele greseli, reclamatii etc, va rog PM. ______________________________________________________________
ROG UN ADMIN/MODERATOR SA INCHIDA ACEST TOPIC.
Sa incepem cu indemanarile necesare:
Eu le impart in 2 categorii:
A) principale - cele care influenteaza in mod direct duelul
B) secundare - cele care nu influenteaza direct duelul, dar totusi au un rol important
A) principale
VIGOARE - este pentru arme albe, mareste daunele pe care le provoci (doar cu arma alba!!)
REZISTENTA - in duel scade daunele provocate de o arma alba
REFLEX - in duel scade daunele provocate de o arma de foc
FERIRE - te ajuta sa feresti
TINTIRE - te ajuta sa tintesti
IMPUSCARE - este pentru arma de foc, mareste daunele pe care le provoci (doar cu arma de foc!!)
TACTICA/ASPECT - desi initial aveau alt scop/rol, momentan aceste doua indemanari te ajuta sa tintesti
B)secundare
PUNCTE DE VIATA: reduci riscul de a lesina intr-un duel
CALARIE: este benefica atunci cand ataci la distante mari
Rezistenta si reflexul au lucrat mereu impreuna. De-a lungul timpului influenta rezistentei/reflexului a scazut. Insa un anumit procent din rezistenta ta se adauga la reflexul tau, si viceversa.
Nu merita investite multe puncte in vigoare/impuscare. Spre exemplu, unul cu 600 impuscare nu da daune vizibil mai mari fata de unul cu 300 impuscare.
Cand ataci, aspectul peste tactica adversarului se ia drept tintire.
Build-uri:
Luam in calcul in cont de level 120, cu media atributelor de 150 si media indemanarilor de 410
Toate build-urile au fost testate, intoarse pe toate fetele, pana la formula cea mai reusita.
N-am inclus aspectul/tactica si impuscarea/vigoarea in aceste build-uri. Consider ca sunt puncte aruncate.
Pentru fiecare build in parte am sa arat si cateva seturi de haine. Si da, un duelist complet e acela care are o gama variata de haine. Aceste haine/echipamente te ajuta sa faci fata oricarei situatii.
In mare parte n-o sa folosesc procente. Consider ca-i mai util sa va dau "mura-n gura".
I. PUTERE: (full)
a)
150 rezistenta (din putere) + 30 puncte = 180 rezistenta - cu bonus ~ 240
180 puncte reflex - cu bonus ~ 240
raman doar 170 puncte pentru tintire - cu bonus ~250
acest build il folosesc majoritatea celor care sunt axati pe r/r (rezistenta/reflex)
insa din cauza tintirii mici, le este greu impotriva celor cu ferire mare
de aceea, aduc o completare.
150 rezistenta(din putere) + 10 puncte = 160 rezistenta - cu bonus ~220
160 reflex - cu bonus ~ 220
240 tintire - cu bonus ~ 300+
Poate ziceti ca sunt nebun, dar...
Acest build este cat se poate de eficient, chiar daca uneri se pierde mult hp contra celor cu impuscare/vigoare mare. Insa poate face fata unui jucator cu un build defensiv.
Haine cu rezistenta: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=7c1a
Haine cu reflex: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=11c1a
Haine cu rezistenta + reflex: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=7c1a11c1a
Haine cu tintire: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=15c1a
Haine cu vigoare: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=6c1a15c1a
b) Desi mi se pare o mare prostie, build-ul aceasta exista, si inca e folosit.
Full putere - 150 puncte de viata
200 tintire - ~ 270 bonus
210 ferire - ~270 bonus
N-o sa fie de ajuns nici pentru tintire, nici pentru ferire.
Viata te ajuta sa rezisti cateva dueluri, dar cam atat. Unii baga mai multe puncte pe vigoare, scazand si mai mult "influenta" tintirii/feririi.
La level maxim nu-l recomand.
Haine cu tintire: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=15c1a
Haine cu ferire:http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=12c1a
Haine cu vigoare:http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=6c1a15c1a
II. MOBILITATE (full)
a) 150 mobilitate + 410 ferire
Din ce in ce mai multi il folosesc, crezand ca nu pot fi nimeriti/batuti daca au 600+ ferire. Ei bine, tin sa-i anunt ca se inseala amarnic.
Haine ferire: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=12c1a
Haine reflex: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=11c1a
b)
150 mobilitate + 150 ferire
250 tintire
Haine ferire:http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=12c1a
Haine reflex:http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=11c1a
Haine tintire: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=15c1a
Daca e folosit cum si cand trebuie, poate fi util.
c) 150 mobilitate + 20 = 170 reflex/ferire.
170 rezistenta
220 tintire
Haine rezistenta: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=7c1a
Haine ferire: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=12c1a
Haine reflex: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=11c1a
Haine tintire: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=15c1a
Marele minus la build-urile pe mobilitate e faptul ca nu provoaca daune prea mari, neavand impuscare/vigoare decat din bonus.
III. DEXTERITATE (full)
Exista mai multe variante ale aceluiasi build.
a) full dexteritate + 410 ferire
Pe atac insa este egal cu 0,din cauza tintirii mici.
b) full dexteritate + 120 = 270 ~ 350 bonus
290 ferire ~ 350 bonus
Asa zisul "fifty-fifty" - din cauza ca tintirea=ferirea (cu bonus!)
c) Majoritatea au tendinta de a folosi mai multa ferire decat tintire. Eu am facut fix invers.
full dexteritate + 140 = 290 tintire ~ 390 bonus haine + bonus produs utilizabiul -> gem
270 ferire ~ 320 bonus
E un build riscant, din cauza ca ai putina ferire. Insa daca detii produse cu bonus hp, n-ai de ce sa-ti faci griji.
La acest build folosesc 3 feluri de produse: Gem -> Tintire Impuscare; Amuleta/Fasole cu costita -> Ferire; Apa de trandafiri/genti/Elixir -> bonus hp
Pentru acest build insa trebuie sa fii si extrem de activ.
Desigur, la aceste build-uri se mai pot folosi: tactica/aspectul/impuscare. Eu fac abstractie de ele, fiind de ajuns bonusul din haine.
Haine cu tintire: http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=15c1a
Haine cu ferire:http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=12c1a
Haine cu impuscare:http://tw-db.info/?strana=schopnosti&skill=16c1a - pentru cei pe r/r
IV. CARISMA (full)
Momentan nu exista build-uri "competitive" pentru carisma.
V. HYBRYD
a) PUTERE+MOBILITATE
75 putere + 85 rezistenta = 160 rezistenta ~ 210 bonus
75 mobilitate +85 reflex = 160 reflex ~ 210 bonus
240 tintire ~ 300 bonus sau 200 tintire ~ 250 bonus + 40 ferire + 75 (din mobilitate) = 250 tintire bonus si 140 ferire bonus
b) MOBILITATE + DEXTERITATE
75 mobilitate + 200 ferire + 60 reflex = 275 ferire 135 reflex ~ 320 ferire 180 reflex
75 dexteritate + 150 = 225 ~ 280 bonus
c) DEXTERITATE + CARISMA
75 dexteritate + 160 tintire= 235 tintire ~ 300 bonus
75 carisma - 75 tactica/aspect ~ 120 tactica/aspect bonus
250 ferire ~ 290 bonus
NOTA: Fiecare e liber sa adopte build-urile la propriile cerinte si nevoi.
Mi-am permis sa dau si cateva sfaturi, pentru cine vrea sa asculte. Va garantez ca, o data urmate, duc catre succes.
1. Schimba des tintele
2. Nu fi neglijent. Nu te culca in set de somnoros daca n-au trecut 45 minute de la ultimul tau duel, fiindca inca esti atacabil!
3. Nu te culca pe o ureche dupa ce ai castigat un duel. Fii pregatit pentru un contraatac al adversarului.
4. Respecta si vei fi respectat!
5. Daca ai posibilitatea, ataca organizat, impreuna cu prietenii si/sau orasul. Sansa de castig e mai mare. In acelasi timp, fii sigur pe propriile forte.
6. Nu te baza pe un singur punct ( ex. indemanare ). Mai mult nu inseamna neaparat mai bun.
7. Nu renunta! Fii perseverent.
8. Fii activ.
9. Stabileste-ti un scop, un obiectiv, astfel incat sa fii mereu motivat.
10.Nimeni nu-i invincibil. Chiar si cei cu puncte cumparate sau iteme rare pot fi invinsi.
11.Duelurile depind 50% de puncte si 50% tinte (noroc).
12.Daca esti pe primul loc in clasament nu inseamnca ca esti si cel mai bun.
13.Un jucator invins nu este neaparat mai slab decat adversarul sau.
14.Intotdeauna e loc de mai bine. Cauta sa-ti imbunatatesti continuu performantele.
15.Gasesteti limita si incearca sa o depasesti.
16.Nu te lasa calcat in picioare!
17.Nu fi arogant,laudaros si nepoliticos. Roata se poate intoarce.
18.Invata-i si ajuta-i pe cei care-ti cer ajutorul.,caci nici tu nu te-ai nascut invatat.
19.Nu cauta scuze sau vinovati pentru esecurile tale. Asumati-le!
20.Fii tu insuti! Dai dovada de imaturitate daca te comporti virtual altfel decat in viata reala.
Sa vorbim putin si despre clasele de caracter:
Fiecare clasa are avantajul sau.
"Soldat": este de departe cel mai avantajat, prin bonusul de hp si tactica.
"Duelist": desi n-are beneficii care influenteaza in mod direct duelul, are avantajele sale. Motivatia care creste mai repede, viteza, recompensa duel,perceptia si raza mare de actiune sunt factori de care trebuie tinut cont.
"Aventurier": singurul avantaj de care poti beneficia in duel sunt punctele suplimentare pe care le are aceasta clasa, primite de la misiunea de caracter.
"Muncitor": daca e sa mergem pana la absurd, adversarii pot fi indusi in eroare, majoritatea incepatorilor fiind de parere ca muncitorii sunt axati numai pe construire.
_____________________________________________________________________________________
Un duelist valoros este acela care se poate bate atat cu armele albe, cat si cu cele de foc, nu doar cu una dintre cele 2. Nu trebuie sa fii neaparat in top, ca sa fii bun.
Cum zicea un amic: "Duelist adevarat e cel care e activ si ataca, cei care isi dezvolta build-uri super-defensive, stand la ciupeala, sunt doar niste oportunisti"
REGULA DE AUR: NU-TI DEZVALUI NICIODATA INDEMANARILE!
_________________________________________________________________
Pentru eventualele greseli, reclamatii etc, va rog PM. ______________________________________________________________
ROG UN ADMIN/MODERATOR SA INCHIDA ACEST TOPIC.
Ultima editare de un moderator: