Discutii Construire duelist

  • Autor subiect DeletedUser2948
  • Data de început

DeletedUser

Guest
:magar: -ii

Deci...

Inainte de 1.33 rezistenta = 40-50 % reflex analog si in cazul reflexului.
Dupa 1.33 valoarea a scazut undeva la 20 %... Valorile nu sunt sigure, cert e ca se influenteaza. Nu acceptati ce va zic, ramaneti :confused: :blink:

Cu 400 reflex ai avea prin analogie si 80 rezistenta, deci praf.


De curand am trecut pe Colorado pe un nou build, merge perfect, avand in vedere avantajele oferite de duelistii de acolo. Am incercat sa fac ca pentru mine duelul sa nu fie doar noroc, ceea ce in mare parte este fie ca v-ati prins sau nu pana acum.

Un build bun pe o lume poate fi = cu 0 pe o alta lume.

Aspectul si tactica au si rol in tintire si anume: Daca nu jucator are 300 aspect si dueleaza un jucator cu 50 tactica, 250 aspect ar fi in plus, nu? Ei bine nu, acel 250 aspect are rol in tintire.
Deci aspectul/tactica peste tactica/aspectul adversarului are rol in tintire, bineinteles 1 aspect nu este 1 tintire si la fel in cazul tacticii.., nu ma credeti muriti :blink: :D
 

DeletedUser

Guest
dar motivatia are rol. am observat ca daca am motivatie sub 70% incep sa pierd dueluri pe care de obicei le castigam
 

DeletedUser

Guest
:magar: -ii

Deci...

Inainte de 1.33 rezistenta = 40-50 % reflex analog si in cazul reflexului.
Dupa 1.33 valoarea a scazut undeva la 20 %... Valorile nu sunt sigure, cert e ca se influenteaza. Nu acceptati ce va zic, ramaneti :confused: :blink:

Cu 400 reflex ai avea prin analogie si 80 rezistenta, deci praf.


De curand am trecut pe Colorado pe un nou build, merge perfect, avand in vedere avantajele oferite de duelistii de acolo. Am incercat sa fac ca pentru mine duelul sa nu fie doar noroc, ceea ce in mare parte este fie ca v-ati prins sau nu pana acum.

Un build bun pe o lume poate fi = cu 0 pe o alta lume.

Aspectul si tactica au si rol in tintire si anume: Daca nu jucator are 300 aspect si dueleaza un jucator cu 50 tactica, 250 aspect ar fi in plus, nu? Ei bine nu, acel 250 aspect are rol in tintire.
Deci aspectul/tactica peste tactica/aspectul adversarului are rol in tintire, bineinteles 1 aspect nu este 1 tintire si la fel in cazul tacticii.., nu ma credeti muriti :blink: :D

eu consider ca un build pe r&r sigur e unul cu mai putin rez ref si mai mare tintire,,,pe la 120 cam 180r&r si cam 270-280tintire+itm de tactica/aspect...
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser20606

Guest
dar motivatia are rol. am observat ca daca am motivatie sub 70% incep sa pierd dueluri pe care de obicei le castigam


N-ai observat bine. Motivatia NU influenteaza in mod direct duelul. Ce e greu de priceput?
 

DeletedUser

Guest
N-ai observat bine. Motivatia NU influenteaza in mod direct duelul. Ce e greu de priceput?

Nu inteleg de unde esti asa de sigur?

Am inteles ca doresti sa fii lamurit in legatura cu aspectul si tactica.
Asa cum s-a mai spus aici aspectul si tactica lucreaza impreuna cu tintirea.
Diferenta dintre aspect si tactica SE ADAUGA la tintirea ta sau a adversarului.
Daca se adauga la tintirea ta, acest lucru iti poate creea iluzia ca feresti mai bine prin faptul ca tintirea adversarului nu se modifica.

Am sa iti postez de pe forumul beta, cele scrise de un developer prin iulie 2011. [sursa:http://forum.westbeta.innogames.de/showthread.php?t=1394]

Posted by ashock
The influence of tactic and appearance only applies to aiming and not on dodging. They never had any influence on dodging to begin with.

Before, tactics and appearance went into the equation multiplying the aim value. Now the values are only added.

If the appearance value of the attacker is higher than the tactic value of the defender the value (appearance - tactic) is added to the aim value of the attacker.
If the tactic value of the defender is higher than the appearance value of the attacker the value (tactic - appearance) is added to the aim value of the defender.


Sper ca te-ai lamurit.


Acum la dueluri o mare influenta o are pozitia in care feresti si unde lovesti. Acest lucru presupune sa fii cat mai mult online in joc.
 

DeletedUser20606

Guest
N-ai observat bine. Motivatia NU influenteaza in mod direct duelul. Ce e greu de priceput?

Nu inteleg de unde esti asa de sigur?

Am inteles ca doresti sa fii lamurit in legatura cu aspectul si tactica.
Asa cum s-a mai spus aici aspectul si tactica lucreaza impreuna cu tintirea.
Diferenta dintre aspect si tactica SE ADAUGA la tintirea ta sau a adversarului.
Daca se adauga la tintirea ta, acest lucru iti poate creea iluzia ca feresti mai bine prin faptul ca tintirea adversarului nu se modifica.

Am sa iti postez de pe forumul beta, cele scrise de un developer prin iulie 2011. [sursa:http://forum.westbeta.innogames.de/showthread.php?t=1394]

Posted by ashock



Sper ca te-ai lamurit.


Acum la dueluri o mare influenta o are pozitia in care feresti si unde lovesti. Acest lucru presupune sa fii cat mai mult online in joc.

Ma scuzi, dar esti pe langa. De data aceasta m-am referit la motivatie, nu la aspect/tactica. Tu ce-ai vazut? Si da, sunt foarte sigur.
 

DeletedUser

Guest
Te citez de la pagina 154 din acest topic:

1. Aspectul ajuta la ferire, pe atac! Asta oficial! Daca voi stiti altceva, luminati-ma, rogu-va!

Eu am dorit sa iti dau un link oficial si sa te ajut cu o informatie valabila nu spusa de nu stiu care mare duelist care testeaza in continuu si se lauda pe forum, iar tu imi spui ca sunt pe langa.

Eu am inteles ceea ce a spus bil si iti pot spune ca si eu am observat acest lucru, dar nu sunt atat de sigur precum esti tu.

Cred ca exista o problema de comunicare atunci cand afirmi despre persoane ca sunt "nu stiu cum" sau "nu stiu ce". Sper sa iti corectezi aceasta atitudine.

Iti urez mult succes.
 

DeletedUser

Guest
Te citez de la pagina 154 din acest topic:



Eu am dorit sa iti dau un link oficial si sa te ajut cu o informatie valabila nu spusa de nu stiu care mare duelist care testeaza in continuu si se lauda pe forum, iar tu imi spui ca sunt pe langa.

Eu am inteles ceea ce a spus bil si iti pot spune ca si eu am observat acest lucru, dar nu sunt atat de sigur precum esti tu.

Cred ca exista o problema de comunicare atunci cand afirmi despre persoane ca sunt "nu stiu cum" sau "nu stiu ce". Sper sa iti corectezi aceasta atitudine.

Iti urez mult succes.


In sfarsit cineva care cunoaste cate ceva despre duel... doar afirmatii eronate s-au facut pe aici, daca ar citii un noob ceva pe aici, nimic nu ar intelege...
Eu v-am spus ca aspectul/tactica ajuta in tintire in posturile mele anterioare, dar m-ati facut noob...

Text original Drakath9
Aspectul nu ajuta la tintire. Aspectul ajuta sa feresti pe atac. E recomandat sa folosesti aspect(eu il folosesc doar pe cel din haine) impotriva celor care au tactica.

Te contrazic!
Aspectul ce depaseste tactica adversarului se ia drept tintire! ( alt pont )

de unde ai scos asta?????:blink:daca deschizi fereastra duel si tii mausul pe acel mic semn de intrebare de deasupra iconul aspect iti apare urmatorul text :"ca atacator aspectul tau scade sansa adversarului de a te nimeri atata vreme..............".dupa umlia mea parere textul e suficient de clar si concis pentru a nu lasa loc nici unui fel de interpretari. asa ca mon ami poate ne poti demonstra si noua cum ai ajuns la uimitoarea concluzie expusa de tine mai sus.:whistle: poate daca interpretam cele scrise de tine ne apropiem de adevar;tradus textul tau ar suna cam asa :d daca aspectul depaseste tactica adversarului se ia drept tintire dar in detrimentul adversarului. oricum ca aceasta formulare e cam "sucita" dupa gusturile mele :roll:asa ca revin la prima mea impresie :te inseli amarnic.


Aspectul si tactica au si rol in tintire si anume: Daca nu jucator are 300 aspect si dueleaza un jucator cu 50 tactica, 250 aspect ar fi in plus, nu? Ei bine nu, acel 250 aspect are rol in tintire.
Deci aspectul/tactica peste tactica/aspectul adversarului are rol in tintire, bineinteles 1 aspect nu este 1 tintire si la fel in cazul tacticii.


DUPA LUPTE SECULARE, uitati dovada!!

The influence of tactic and appearance only applies to aiming and not on dodging. They never had any influence on dodging to begin with.

Before, tactics and appearance went into the equation multiplying the aim value. Now the values are only added.

If the appearance value of the attacker is higher than the tactic value of the defender the value (appearance - tactic) is added to the aim value of the attacker.
If the tactic value of the defender is higher than the appearance value of the attacker the value (tactic - appearance) is added to the aim value of the defender.


Pentru necunoscatorii limbii engleze, spune acelasi lucru care-l afirmam si inca afirm si eu.
 

DeletedUser

Guest
fara zahar,de curiozitate,pe colorado ai si rezistenta sau doar reflex?
 

DeletedUser

Guest
In regula!
Fapt: ~100 puncte de indemanare scoase din tintire/impuscare si "puse" pe tactica.
Rezultat: Titire de 6-7/8 comparativ cu 2-4/8 anterior.
Esantionul comparativ a fost de 5 adversari (top 15 duel) cu care au existat dueluri zilnice anterioare cateva zile.
Mai este ceva de zis?
 

DeletedUser20606

Guest
erai pe atac sau pe aparare?

Intrebare inutila. Nu-i vad rostul. Daca avea tactica, normal ca duelurile acelea au fost castigate pe aparare.


In regula!
Fapt: ~100 puncte de indemanare scoase din tintire/impuscare si "puse" pe tactica.
Rezultat: Titire de 6-7/8 comparativ cu 2-4/8 anterior.
Esantionul comparativ a fost de 5 adversari (top 15 duel) cu care au existat dueluri zilnice anterioare cateva zile.
Mai este ceva de zis?


Unul cu 300 ferire si 200 tactica a luat 5/8 de la unul pe r/r. Asta cum o explici? :) Eu cred cu tarie ca tintirile si feririle conteaza peste 50% intr-un duel.
 

DeletedUser

Guest
Intrebare inutila. Nu-i vad rostul. Daca avea tactica, normal ca duelurile acelea au fost castigate pe aparare.





Unul cu 300 ferire si 200 tactica a luat 5/8 de la unul pe r/r. Asta cum o explici? :) Eu cred cu tarie ca tintirile si feririle conteaza peste 50% intr-un duel.

Duelul e ceva de genu:

Punct ochit, punct lovit,
Punct neochit, punct nelovit.

Pe unu cu 300 ferire si 200 tactica nu am nici cea mai mica sansa sa-l nimeresc daca nu tintesc invers feririi lui, dar am ~50-60% sansa sa-l nimeresc daca am tintirea opusa feririi lui.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser20606

Guest
Duelul e ceva de genu:

Punct ochit, punct lovit,
Punct neochit, punct nelovit.

Pe unu cu 300 ferire si 200 tactica nu am nici cea mai mica sansa sa-l nimeresc daca nu tintesc invers feririi lui, dar am ~50-60% sansa sa-l nimeresc daca am tintirea opusa feririi lui.

Total de acord cu asta...
 

DeletedUser

Guest
chiar nush...


dar de exemplu unu cu 350ferire vs unu cu 200tintire....fereste 8/8 orice ar face ala cu 200tintire...stiu un caz...chiar ciudat..si eu dau daune destule unor soldati cu tactica 250 si ferire mare...doar cu rundele



e o harababura totala
 

DeletedUser

Guest
350 ferire vs 200 tintire,fereste 8/8,esti tu sigur? daca te raportezi la 'cantitatile' indemanarilor,cam asa ar fi,dar..mai conteaza unde feresti/tintesti...:blink:

acum ceva timp,cand era vremea aia,cu free reskill pe beta,testam in continu,tot felul..stiu ca aveam intr-o seara 390 ferire cu 160 tactica,si celalalt ataca cu 290 aspect + 90 tintire,si imi iau 6/8..haha
 

DeletedUser

Guest
350 ferire vs 200 tintire,fereste 8/8,esti tu sigur? daca te raportezi la 'cantitatile' indemanarilor,cam asa ar fi,dar..mai conteaza unde feresti/tintesti...:blink:

acum ceva timp,cand era vremea aia,cu free reskill pe beta,testam in continu,tot felul..stiu ca aveam intr-o seara 390 ferire cu 160 tactica,si celalalt ataca cu 290 aspect + 90 tintire,si imi iau 6/8..haha

eu iti spun ce am vazut,acum fiecare isi da cu parerea!

da,am un specimen cu aspect 250...si ma tot ataca,,,el saracul incaseaza 8/8 dar si tinteste 8/8 oricum mi-as pune eu rundele...da' pe atacul meu...:|:P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
m-am gandit la niste builduri:

1,full dexteritate,lvl 120,aspect sa fie 100 cu tot cu haine si indemanarile impartite la egal,ex:280tintire 280ferire 100aspect
2,full putere,lvl 120,rez=ref,,ex:180rezistenta 180reflex 270tintire
3,full carisma,lvl 120,ctv pct in tintire si restul ferire,ex:200aspect/tactica,.....100-150tintire si restul ferire
4,full mobilitate,lvl 120,full ferire,,,,ex:600ferire
5,dexteritate+carisma,lvl 120,ferire mai mare.....ex:100aspect/tactica,200tintire si 350ferire
6,full putere,/dexteritate+tintire(asta e pt daune),lvl 120,->270-300impuscare/vigoare si restul tintire


tot ce am zis sunt valori ~ pt lvl 120,,,,si sunt cu tot cu itm

care credeti ca sunt inca "neexpirate"
 
Ultima editare de un moderator:
Sus