Noua formula la bataliile de fort

DeletedUser

Guest
Ma lamureste si pe mine cineva cu ce ma ajuta rezistenta?Sa zicem ca am 15 rezistenta, cu ce ma ajuta? Si daca s-a marit rezistenta si dauna, de ce s-au schimbat valorile la sansa de lovire si ferire?adica in poza prezentata de twightshine are o sansa de 121 de tintire.S-a schimbat si formula de calcul ?
 

DeletedUser22666

Guest
S-a introdus si misiunea de reskill gratuit, pacat ca nu inapoiaza si atributele. La nivel 120 e costisitor sa iti muti atributele.
 

DeletedUser

Guest
Revenit temporar sa postez aici :d

Am primit multe telegrame in joc si aici, sa spun cum am punctele.

Asa am aranjate punctele fara bonus.
3cb4.png


Acesta este un buil de daune, recomandat duelistilor.
Daca aveti mai multe puncte, continuati cu tintire pana faceti 150 cu bonus iar restul conducere.
Am pus doar 35 pe aparare, pentru ca nu prea ma ajuta ferirea ca duelist, ma intereseaza sa tintesc, iar in ascundere nu am mai investit pentru ca pe aparare am turn/zid care imi maresc sansele, important e sa tintesc pe atac.

Ce am mai observat referitor la noua formula, acel bonus care il da pusca de aur si set natty, nu mai e chiar atat de important, pentru ca au crescut sansele foarte mut, inainte de la 55 din iarba acum am 80, deci +3 de la natty nu mai face diferenta, se poate si fara.

Azi am renuntat la pusca de aur si cutit sam, in favoare a armelor natty, pe atac, si am ramas surprins.
qox.png


Aveam activata doar baioneta, si o medie de 711, am ratat cam mult pentru ca am stat doar in iarba, foarte putin pe turn.

Lovituri normale fara critica, erau cam 450+, mai mica de 400 nu am dat.

Repet, acesta e build de daune, nu pentru ferit, nu pentru tinut turnul.
Am sa incerc sa fac build-uri si pentru restul claselor, daca imi permite timpul.
 

DeletedUser

Guest
S-a introdus si misiunea de reskill gratuit, pacat ca nu inapoiaza si atributele. La nivel 120 e costisitor sa iti muti atributele.

eu nu inteleg misiunea asta deloc "Compensatie vremurile se schimba" ,am acceptat misiunea si mai departe ce trebuie facut????
 

DeletedUser

Guest
eu nu inteleg misiunea asta deloc "Compensatie vremurile se schimba" ,am acceptat misiunea si mai departe ce trebuie facut????

accepti si inchei si atat, iti scoate automat toate punctele care le ai pentru fort, (tintire ferire ascundere viata perseverenta conducere)
 

DeletedUser

Guest
aaa gata am inteles...nu citisem bine...pffff nu ma ajutat deloc ca eu sunt pe comert si tocmai vreau sa fac reskill ptr fort,am crezut ca ma scot si eu gratis :) )) ,nu avem noi norocul asta
 

DeletedUser

Guest
Revenit temporar sa postez aici :d

Am primit multe telegrame in joc si aici, sa spun cum am punctele.

Asa am aranjate punctele fara bonus.
3cb4.png


Acesta este un buil de daune, recomandat duelistilor.
Daca aveti mai multe puncte, continuati cu tintire pana faceti 150 cu bonus iar restul conducere.
Am pus doar 35 pe aparare, pentru ca nu prea ma ajuta ferirea ca duelist, ma intereseaza sa tintesc, iar in ascundere nu am mai investit pentru ca pe aparare am turn/zid care imi maresc sansele, important e sa tintesc pe atac.

Ce am mai observat referitor la noua formula, acel bonus care il da pusca de aur si set natty, nu mai e chiar atat de important, pentru ca au crescut sansele foarte mut, inainte de la 55 din iarba acum am 80, deci +3 de la natty nu mai face diferenta, se poate si fara.

Azi am renuntat la pusca de aur si cutit sam, in favoare a armelor natty, pe atac, si am ramas surprins.
qox.png


Aveam activata doar baioneta, si o medie de 711, am ratat cam mult pentru ca am stat doar in iarba, foarte putin pe turn.

Lovituri normale fara critica, erau cam 450+, mai mica de 400 nu am dat.

Repet, acesta e build de daune, nu pentru ferit, nu pentru tinut turnul.
Am sa incerc sa fac build-uri si pentru restul claselor, daca imi permite timpul.



poate reusesti si ptr AVENTURIER sa faci ceva...te rogggggggg....ms mult :)
 

DeletedUser5843

Guest
si pana la urmma,formula de calculare a sansei de tintire/ferire.. care e?
 

DeletedUser24018

Guest
Referitor la postul lui twig....

hihi:d:d... Cum ziceai si pe soapta, trebuie sa ai si noroc bre. Ma dispera uneori cum ratez jucatori de lv 30-35,si iau critica de la lv 25. A mers bine lupta de astazi,si eu am ratat destule,dar tot ce a fost a fost media400+,cu doar 2 critice( bonus activ) :|

P.S. La aceeasi lupta,poftim sanse de tintire/ferire pe turn,fara set natty...doar cutit hawken: 127 tintire cu 103 ferire
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser593

Guest
misiunea ce ofera o potiune de redistribuire a indemanarilor
Misiunea nu ofera nicio potiune. Iti scoate direct indemanarile.

Care formula s-a bagat?
Cod:
Resistance = 300 * (Stamina OR Hiding) / MaxHP
Asta sau aia veche?
 

DeletedUser20606

Guest
Imi puteti recomanda un build bun, pentru clasa de soldat, pe noua "versiune" de fort?
 

DeletedUser23479

Guest
Eu m-am apucat acum de un fortist si bag 2 conducere si 1 perseverenta pe lvl.Atributele le bag pe putere,iau si puncte de viata si perseverenta si rezistenta.
Acum....Nu stiu daca e bun,dar nu strica sa incerc.
 

DeletedUser23902

Guest
si pana la urmma,formula de calculare a sansei de tintire/ferire.. care e?

Din cate stiu eu ceasta este formula:

Bonuses Formula

Leadership0.4 + Skill 20.4 + Skill 30.4 + Sector Attack Bonus or Sector Defense Bonus + Special Bonuses + Default Bonus

Where:

Skill 2 is Aim or Dodge
Skill 3 is Stamina or Hiding
Sector Attack Bonus is the aim bonuses provided by the structures (if any)
Sector Defense Bonus is the dodge bonuses provided by the structures (if any)
Special Bonuses are additional bonuses provided by structures (ie Tower Class Bonus)
Default Bonus is 25 when Aiming and 10 when Dodging

Class modified formulas

Soldier
[ Leadership * (0.25x + 1) ]0.4 + Skill 20.4 + Skill 30.4 + Sector Attack Bonus or Sector Defense Bonus + Special Bonuses + Default Bonus

Where:

All from the standard list applies.
x is the number of adjacent soldiers (including yourself) without premium.
2x is an adjacent soldier with premium.

Worker
Leadership0.4 + Skill 20.4 + Skill 30.4 + ( Sector Attack Bonus or Sector Defense Bonus ) * 1.3y + Special Bonuses + Default Bonus

Where:

All from the standard list applies.
y is 1 without premium and y is 2 with premium.

Other
The other class bonuses do not affect the aim / dodge formula directly. The Adventurer bonus provides a 25% chance after 2 hits to be “invisible” for the remainder of the round, overwriting the formula if applicable. The Dueller bonus affects only the damage formula.



http://wiki.the-west.net/wiki/Fort_battles#Bonuses_Formula
 

DeletedUser20606

Guest
Soldat
Level 120
Setul Natty
Setul de Aur
Saua + Cal Doc

ATAC - iarba
Sansa de tintire: 83.91
Sansa de ferire: 68.45

ATAC - turn soldati

Sansa de tintire:130.91
Sansa de ferire: 108.45

10k hp
 
Sus