Noua formula la bataliile de fort

DeletedUser

Guest
Stiu ca sunt off topic dar am o problema:
mie nu mi-a aparut misiunea pentru reskill gratuit pe hawaii.........pe georgia a aparut dar pe hawaii nu
 

DeletedUser

Guest
Soldat
Level 120
Setul Natty
Setul de Aur
Saua + Cal Doc

ATAC - iarba
Sansa de tintire: 83.91
Sansa de ferire: 68.45

ATAC - turn soldati

Sansa de tintire:130.91
Sansa de ferire: 108.45

10k hp

si eu am cam tot asa, dar problema e ca primesc foarte multe daune ( majoritatea 425+)
 

DeletedUser

Guest
....

daca ai rezistenta 400 si ala care te nimereste are conducere 100 iti da daune mici ?

am intelesc ca acum cu formula asta perseverenta conteaza pe atac ascunderea pe aparare si conducerea sa dai daune mari (tintirea cu feirea nu mai ajuta la nimic cu formula asta ?) :whistle:
 

DeletedUser22507

Guest
pe hawai au fost reduceri la potiuni 50%..pe celelalte lumi nu se baga?
 

DeletedUser12402

Guest
daca ai rezistenta 400 si ala care te nimereste are conducere 100 iti da daune mici ?

am intelesc ca acum cu formula asta perseverenta conteaza pe atac ascunderea pe aparare si conducerea sa dai daune mari (tintirea cu feirea nu mai ajuta la nimic cu formula asta ?) :whistle:

Ascunderea si Perseverenta isi aveau si ele rolul lor la batalii. Tintirea si ferirea ajuta incontinuare. http://wiki.the-west.net/wiki/Fort_battles#Bonuses_Formula<--ai "noile" formule.

Cate despre rezistenta, dupa parerea mea, nu va putea nimeni sa atinga 400, nici la nivel 120.
Resistance: (1200 / MaxHP) * (Stamina OR Hiding)^0.5
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser24076

Guest
Trebuie sa termini setul de misiuni "La drum intr-o noua aventura" .
 

DeletedUser

Guest
a

Tot hp-up conteaza mai mult si din ce am vazut eu la manevre e bine sa dai 50 conducere ,cate ceva la perseverenta si ascundere si restu puncte de viata ,si la atribute :hmf: cum vrea inimioara voastra asa ca mai ducetiva sa dati de mancare la caine :P

<3W<3W
 

DeletedUser24995

Guest
Salutare tuturor. Fiindca s-a implementat o noua formula,as vrea sa-mi dati niste sfaturi in legatura cu atributele/indemanarile.
Momentan am asa(fara bonus)
atribute pe putere: 69
Indemanari pe puncte de viata: 221 si conducere: 57.
Scuzati edit-ul dar nu mergea link-ul pt poza.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Guest
Cum sa iti faci un build de fort

Deoarece s-a schimbat formula de calcul a valorii de atac, respectiv aparare, pot spune ca nu mai exista acum build de ferite sau build de daune.
Acum buildurile sunt de: aparator, atacator sau mixt.

Mai jos voi scrie despre cum sa iti faci un build in 3 trepte:

Pasul 1- Atributele
Atributele au o importanta mai mare dupa update, daca le pui aiurea nu mai dai acelasi randament.
Build de atacator- Pui 100 pe putere, restul pe mobilitate. Din mobilitate primesti ceva ascundere si ferire, ca sa nu fi inutil cand joci pe aparare.
Build de aparator- Pui 50 pe putere, restul pe mobilitate. Din putere primesti ceva perseverenta si hp, ca sa nu fi inutil cand joci pe atac.
Buildul mixt- Pui jumatate din atribute pe putere, jumatate pe mobilitate. Te descurci bine si pe atac si pe aparare.

Pasul 2- Viata
Dupa ce ai pus atributele ca in unul din modelele de mai sus, echipezi cele mai bune haine de fort si incepi sa pui pe viata dupa cum urmeaza:
Duelist- 4000 hp
Aventurier si muncitori- 5000 hp
Soldat- 7500 hp fara bonus, 9000 hp cu bonus

Pasul 3- Indemanarile ramase
Indemanarile ramase le pui in functie de rolul ales dupa cum urmeaza:

Build de atacator- 60% perseverenta, 40% conducere
Build de aparator- 60% ascundere, 40% conducere
Build mixt- 40% ascundere, 40% perseverenta, 20% conducere

Dupa cum probabil ca ati observat, n-am pomenit nimic de tintire sau ferire.
Dupa update, indemanarile puse pe tintire sau ferire ajuta foarte putin, de aceea va recomand sa le scoateti! E suficient cat primiti din bonusurile oferite de haine
Buildurile sunt informative, nu trebuie sa le respectati 100%
Buildurile sunt pt lvl 120. Hp-ul si atributele le puteti adapta pt lvl vostru.
Sper ca v-am fost de ajutor :)

P.S. Pt nemultumiti: nu exista niciun build care sa te faca sa feresti tot si sa nimeresti la fiecare lovitura. Inca mai conteaza mult random-ul, desi e mai mic :)
 

DeletedUser593

Guest
Cum sa iti faci un build de fort

Deoarece s-a schimbat formula de calcul a valorii de atac, respectiv aparare, pot spune ca nu mai exista acum build de ferite sau build de daune.
Acum buildurile sunt de: aparator, atacator sau mixt.

Mai jos voi scrie despre cum sa iti faci un build in 3 trepte:

Pasul 1- Atributele
Atributele au o importanta mai mare dupa update, daca le pui aiurea nu mai dai acelasi randament.
Build de atacator- Pui 100 pe putere, restul pe mobilitate. Din mobilitate primesti ceva ascundere si ferire, ca sa nu fi inutil cand joci pe aparare.
Build de aparator- Pui 50 pe putere, restul pe mobilitate. Din putere primesti ceva perseverenta si hp, ca sa nu fi inutil cand joci pe atac.
Buildul mixt- Pui jumatate din atribute pe putere, jumatate pe mobilitate. Te descurci bine si pe atac si pe aparare.

Pasul 2- Viata
Dupa ce ai pus atributele ca in unul din modelele de mai sus, echipezi cele mai bune haine de fort si incepi sa pui pe viata dupa cum urmeaza:
Duelist- 4000 hp
Aventurier si muncitori- 5000 hp
Soldat- 7500 hp fara bonus, 9000 hp cu bonus

Pasul 3- Indemanarile ramase
Indemanarile ramase le pui in functie de rolul ales dupa cum urmeaza:

Build de atacator- 60% perseverenta, 40% conducere
Build de aparator- 60% ascundere, 40% conducere
Build mixt- 40% ascundere, 40% perseverenta, 20% conducere

Dupa cum probabil ca ati observat, n-am pomenit nimic de tintire sau ferire.
Dupa update, indemanarile puse pe tintire sau ferire ajuta foarte putin, de aceea va recomand sa le scoateti! E suficient cat primiti din bonusurile oferite de haine
Buildurile sunt informative, nu trebuie sa le respectati 100%
Buildurile sunt pt lvl 120. Hp-ul si atributele le puteti adapta pt lvl vostru.
Sper ca v-am fost de ajutor :)

P.S. Pt nemultumiti: nu exista niciun build care sa te faca sa feresti tot si sa nimeresti la fiecare lovitura. Inca mai conteaza mult random-ul, desi e mai mic :)

Apreciem efortul dar e degeaba. Formulele sunt încă în stadiul de testare, posibil sa se schimbe.
 

DeletedUser20879

Guest
Dacă formula de calcul este:
conducerea^0,4 +ţintirea sau ferirea ^0,4 + perseverenţă sau ascundere ^0,4 + .......
nu s-a schimbat mai nimic pentru un duelist fortist. Nu înţeleg de unde apare ideea că nu mai contează ţintirea/ferirea?!

Un "build bun" este cel care îţi oferă cât mai multe ochite. Dacă faci o daună medie mai mare cu mai puţine lovituri ochite decât alţii înseamnă doar că ai avut noroc.
Intervin atâţia factori întâmplători la rezultatul final(daune,daune) care nu au legătură cu modul în care îţi pui punctele încât aş putea spune că jucăm un joc de noroc:). Găndiţi-vă!
1. dauna armei- variabilă în limitele fiecărui tip de arma- necontrolabilă de build
2. îmbunătăţirea- să zicem baionetă- n-are treabă cu buildul
3. factorul aleatoriu care te lasă să ocheşti - dat de joc şi necunoscut de noi- nu cred că depinde de buid.

Aşa, de dragul discuţiei, la nivel teoretic, dacă formula de mai sus e valabilă, eu zic că o distribuţie egală a punctelor pe conducere, ţintire, perseverenţă şi (sau) ascundere ar fi un build bun care, teoretic, ţi-ar da şanse mai mari în a lovi de mai multe ori.
Dacă pui pe conducere în detrimentul ţintirii şi perseverenţei/ascunderii, poţi face eventual o daună mai mare într-o rundă dar scad şansele de a lovi de mai multe ori.
 

DeletedUser7388

Guest
Dacă formula de calcul este:
conducerea^0,4 +ţintirea sau ferirea ^0,4 + perseverenţă sau ascundere ^0,4 + .......
nu s-a schimbat mai nimic pentru un duelist fortist. Nu înţeleg de unde apare ideea că nu mai contează ţintirea/ferirea?!

Un "build bun" este cel care îţi oferă cât mai multe ochite. Dacă faci o daună medie mai mare cu mai puţine lovituri ochite decât alţii înseamnă doar că ai avut noroc.
Intervin atâţia factori întâmplători la rezultatul final(daune,daune) care nu au legătură cu modul în care îţi pui punctele încât aş putea spune că jucăm un joc de noroc:). Găndiţi-vă!
1. dauna armei- variabilă în limitele fiecărui tip de arma- necontrolabilă de build
2. îmbunătăţirea- să zicem baionetă- n-are treabă cu buildul
3. factorul aleatoriu care te lasă să ocheşti - dat de joc şi necunoscut de noi- nu cred că depinde de buid.

Aşa, de dragul discuţiei, la nivel teoretic, dacă formula de mai sus e valabilă, eu zic că o distribuţie egală a punctelor pe conducere, ţintire, perseverenţă şi (sau) ascundere ar fi un build bun care, teoretic, ţi-ar da şanse mai mari în a lovi de mai multe ori.
Dacă pui pe conducere în detrimentul ţintirii şi perseverenţei/ascunderii, poţi face eventual o daună mai mare într-o rundă dar scad şansele de a lovi de mai multe ori.

conducerea^0,5 +ţintirea sau ferirea ^0,4 + perseverenţă sau ascundere ^0,6 +
 

DeletedUser

Guest
M-am chinuit un pic pana am gasit asta pe forumul .net:

Leadership
+1 bonus with one point
+2 bonus with 4 points
+3 bonus with 9 points
+4 bonus with 16 points
+5 bonus with 25 points
+6 bonus with 36 points
+7 bonus with 49 points
+8 bonus with 64 points
+9 bonus with 81 points
+10 bonus with 100 points

Aiming / Dodging
+1 bonus with one point
+2 bonus with 6 points
+3 bonus with 16 points
+4 bonus with 32 points
+5 bonus with 56 points
+6 bonus with 88 points
+7 bonus with 130 points
+8 bonus with 181 points
+9 bonus with 243 points
+10 bonus with 316 points

Stamina / Hiding
+1 bonus with one point
+2 bonus with 3 points
+3 bonus with 6 points
+4 bonus with 10 points
+5 bonus with 15 points
+6 bonus with 20 points
+7 bonus with 26 points
+8 bonus with 32 points
+9 bonus with 39 points
+10 bonus with 46 points

Buildurile pe care le-am postat eu sunt facute sa ai atacul/apararea cat mai mari. Nu sunt ca sa dai daune normale mai mari sau sa incasezi daune mai mici.
Cum a zis si rock n rolla, mai exista factorul de random... dar e mult mai mic acum, dupa update, daca ai build corespunzator.
Pe colorado am set de aur+ set natty si build de atacator. Cand joc pe atac am aproximativ 90 val. de atac cu 75 val. de aparare in iarba :)
 
Sus