Noua formula la bataliile de fort

just4fun

The Boss
Aici puteti sa va spuneti parerile cu privire la noua formula la bataliile de fort.

Atentie - nu este acceptat spamul sub nicio forma in aceasta tema.
 

DeletedUser23171

Guest
Nu mi se pare prea corect . Deoarece multi dintre noi am muncit ca sa ne facem un build bun . Acuma trebuie sa schimbam tot ..Macar daca s-a implementat noua formula sa se implementeze si o misiune de reskil gratuit .

Pe de alta parte jocul trebuie sa evolueze . Care este noua formula?

A incercat cineva noua formula?
 

DeletedUser

Guest
Nu mi se pare prea corect . Deoarece multi dintre noi am muncit ca sa ne facem un build bun . Acuma trebuie sa schimbam tot ..Macar daca s-a implementat noua formula sa se implementeze si o misiune de reskil gratuit .

Pe de alta parte jocul trebuie sa evolueze . Care este noua formula?

A incercat cineva noua formula?

Damage: Weapon + (Weapon * Leadership / MaxHP)

Resistance: (1200 / MaxHP) * (Stamina OR Hiding)0.5

Asta este noua formula, si nu ne putem da cu parerea despre ea pana nu o testam :D
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser23171

Guest
Poate traduce cineva formula deoarece nu le am cu engleza , va rog . Mersi

Cand se va implementa si pe celelalte lumi ro?
 

DeletedUser23479

Guest
Poate traduce cineva formula deoarece nu le am cu engleza , va rog . Mersi

Cand se va implementa si pe celelalte lumi ro?

Daune: Arma + (Arma * Conducere / Puncte de viata)

Rezistenta: (1200 / Puncte de viata) * (Perseverenta SAU Ascundere)0

Probabil se va anunta cand se va implementa si pe celelalte lumi.
 

DeletedUser

Guest
mi se pare corect sa avem si o misiune pt reskill...
 

DeletedUser23902

Guest
Citez: "we hope you will enjoy creating a build no longer dependant on heavy HP".
Astea vor sa omoare de tot tancurile...

Edit: Prin urmare bonusul soldatilor e oarecum un minus din punctul meu de vedere, deoarece cu cat hp-ul e mai mare cu atat ai dmg si rezistenta mai mica.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser23171

Guest
Drept urmare va trebui sa scoatem din punctele de viata si sa punem pe ascundere si conducere cel putin 100 daca vrem sa facem ceva daune la fort
 

DeletedUser

Guest
fyu8.png


Cu vechiul build.
Astept poate se baga misiune sa dam reskill :D..

Am sa revin cu o imagine cu sansele din turnul duelistilor.
 

DeletedUser

Guest
Daune: Arma + (Arma * Conducere / Puncte de viata)

Rezistenta: (1200 / Puncte de viata) * (Perseverenta SAU Ascundere)^0.5

Probabil se va anunta cand se va implementa si pe celelalte lumi.

Macar daca "traduci", tradu' cum trebuie. Si in afara de asta, bonusul de la perseverenta si ascundere este acum la puterea 0.6 iar de la conducere la puterea 0.5 ...
 

DeletedUser

Guest
mi-am modificat putin buildul, si arata cam asa.

Pe atac.
qdvr.png


Aparare turn duelisti.
kry4.png


Momentan nu imi permit sa ma reskillez complet, pentru un build mai bun, si in plus de asta am vazut lipsa maxima de interes din partea jucatorilor, strig pe 10 chaturi manevra on, sa intre cat mai multi sa vedem cum merge, intra doar 5 oameni, astepti voi mura in gura build`uri noi, ca nu stiu cine va ofera.


Si asa s-a terminat.
81w.png
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser24018

Guest
Are set natty+cutit hawken si pusca ....Asa ca,pune mana si calculeaza si tu=))
 

DeletedUser

Guest
Ceva ce am primit intr-o telegrama, sa intelegeti mai bine.

1) jucator lvl 120 full carisma/conducere.
are 1300 hp
650 conducere
pusca de aur - dauna undeva la 310.

Damage: Weapon + (Weapon * Leadership / MaxHP)

310 + ( 310 * 650/1300) = 310 + 155 = 465 dauna provocata .

2) jucator 120 full hp
are undeva la 7600 hp ( exceptand soldatul )
dauna tot 310 pusca de aur
conducerea ce ia din haine - 60

310 + (310*60/7600) = 310 + 2,4 = 312 . nu se observa diferenta pt dauna care o va da un jucator full hp.



iar rezistenta : Resistance: (1200 / MaxHP) * (Stamina OR Hiding)0.5
1 ) lvl 120
full mobilitate / ascundere (650 ascundere )
1300 hp
dauna 310

(1200/1300)*(radical din 650)= 0,9 * 25,4 = 23.

2) lvl 120
full putere/hp
7600 hp , 200 perseverenta
dauna 310

(1200/7600)*(radical din 200) = 0,15 * 14,14 = 2,1..

se poate observa din cele 2 comparatii ca acum jucatorul cu hp este dezavantajat in comparatie cu unul axat pe conducere si ascundere/perseverenta
 
Sus