Nu mi se pare prea corect . Deoarece multi dintre noi am muncit ca sa ne facem un build bun . Acuma trebuie sa schimbam tot ..Macar daca s-a implementat noua formula sa se implementeze si o misiune de reskil gratuit .
Pe de alta parte jocul trebuie sa evolueze . Care este noua formula?
A incercat cineva noua formula?
Damage: Weapon + (Weapon * Leadership / MaxHP)
Resistance: (1200 / MaxHP) * (Stamina OR Hiding)0.5
Formula asta nu o sa schimbe prea mult lucrurile...
Poate traduce cineva formula deoarece nu le am cu engleza , va rog . Mersi
Cand se va implementa si pe celelalte lumi ro?
Daune: Arma + (Arma * Conducere / Puncte de viata)
Rezistenta: (1200 / Puncte de viata) * (Perseverenta SAU Ascundere)^0.5
Probabil se va anunta cand se va implementa si pe celelalte lumi.
Formula asta nu o sa schimbe prea mult lucrurile...
ne-ar ajuta mult mai mult fara bonusuri...
1) jucator lvl 120 full carisma/conducere.
are 1300 hp
650 conducere
pusca de aur - dauna undeva la 310.
Damage: Weapon + (Weapon * Leadership / MaxHP)
310 + ( 310 * 650/1300) = 310 + 155 = 465 dauna provocata .
2) jucator 120 full hp
are undeva la 7600 hp ( exceptand soldatul )
dauna tot 310 pusca de aur
conducerea ce ia din haine - 60
310 + (310*60/7600) = 310 + 2,4 = 312 . nu se observa diferenta pt dauna care o va da un jucator full hp.
iar rezistenta : Resistance: (1200 / MaxHP) * (Stamina OR Hiding)0.5
1 ) lvl 120
full mobilitate / ascundere (650 ascundere )
1300 hp
dauna 310
(1200/1300)*(radical din 650)= 0,9 * 25,4 = 23.
2) lvl 120
full putere/hp
7600 hp , 200 perseverenta
dauna 310
(1200/7600)*(radical din 200) = 0,15 * 14,14 = 2,1..
se poate observa din cele 2 comparatii ca acum jucatorul cu hp este dezavantajat in comparatie cu unul axat pe conducere si ascundere/perseverenta